2013-01-11, 00:08
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swagnigga
Nån som lirar på nån 60 server man kan lira på? blev bara tvär sugen på wow men har inte spelat på typ 2 och ett halv år! vanliga wow var det bästa enligt mig! helst en med så mycket spelare som möjligt och så lite "fusk" som möjligt, orkar inte kolla igenom hela tråden... /TACK

Edit: The rebirth? är den bra? verkar då vara seriöst iaf.. Vet att feenix troligtvis är störst med den känns lite oseriös av nån andlednig, eller inbillar jag mig?

Emerald Dream är kanon! Väldigt trevlig server att spela på.
Citera
2013-01-13, 16:09
Medlem
Jag kör på Feenix - Archangel, grym server. Rekommenderar starkt. Om ni går med på servern, lägg till Krallelina
Citera
2013-01-14, 08:21
Avslutad
Spelar på både Emerald Dream och Warsong!
Helt fantastiska servrar, rekommenderas starkt till alla som vill uppleva WoW vanilla (som det var 2005-2006)

Chaine, Human Warlock på Emerald Dream.

Chaine, Human Warlock på Warsong.
Mekillyou, Gnome Rogue på Warsong. Skriv vetja!
Citera
2013-01-15, 23:21
Medlem
Jag tänkte börja lira wow på privatserver med några kompisar men vet inte riktigt hur fan jag ska göra för att få igång det. Spelet har jag installerat sen förut, alltså wow pandaria äre som är installerat. Första frågan är då om jag måste installera om det till vanilla om det är det jag vill lira?
Först ladda jag hem det man skulle ladda hem och extracta files som man skulle men sen kom jag till problemet.

Jag skulle gå in på "realmlist.wtf" och ändra set "realmlist blablabla.servegame.org" eller vilken server jag nu ville lira på men problemet är att jag inte kan öppna "realmlist.wtf" på något sätt. Kommer upp "File type Helper, unable to find software for the selected file" osv. Min kompis snacka om att han öppna det i word eller nått men tyvärr har jag inte word så några förslag på vad jag kan göra?
Citera
2013-01-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolemabike
Har en lvl 60 rogue(ally) på feenix warsong server 7/8 nightslayer delar, 300 gnomish engi/259 mining + 300 first aid. 200g atm med massor av annat smått o gott. +epic mount

tänkte om någon här var sugen på att byta mot lite guld på archangel(2.4.3) servern allyisdan!

någon?
Citera
2013-01-19, 00:41
Medlem
Vilken klass borde man välja då ? funderar på paladin/warrior/warlock lr rogue kansk... vilken är "bäst"? och om man exempel tar warrior blir man typ automatiskt tvingad till att vara tank?.
Citera
2013-01-19, 02:06
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Vilken klass borde man välja då ? funderar på paladin/warrior/warlock lr rogue kansk... vilken är "bäst"? och om man exempel tar warrior blir man typ automatiskt tvingad till att vara tank?.

Warrior är jävligt segt när du spelar Vanilla. Men det behövs helt klart fler av dom. Du är inte tvingad att vara tank, men det föredras givetivs.
Citera
2013-01-19, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Warrior är jävligt segt när du spelar Vanilla. Men det behövs helt klart fler av dom. Du är inte tvingad att vara tank, men det föredras givetivs.
Okej, tack.. men vilken skulle du säga är mest "OP" av dessa? var paladin före tbc och minns att jag faktiskt hade det ganska lätt, tycker dock det kan vara rätt drygt att spela, även fasst man kan vara det mesta och ha det mesta gearet.. nu blev jag ju aldrig lvl 60 och därför undran

Nu menar jag ju i pvp ofc, i pve spelar det äl mindre roll
Citera
2013-01-19, 14:27
Medlem
HighwayDelights avatar
Var det någon som lirade på Burning Fusion? Finns den servern kvar alls?
Jag och två vänner 3mannade... Öh, hjärnsläpp, den där stora instancen i Shadowmoon Valley..
Jag kommer fan inte på vad den heter, hjälp mig!

Edit. Black temple menar jag såklart, glömmer det alltid.
Citera
2013-01-21, 00:56
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsson92
Jag tänkte börja lira wow på privatserver med några kompisar men vet inte riktigt hur fan jag ska göra för att få igång det. Spelet har jag installerat sen förut, alltså wow pandaria äre som är installerat. Första frågan är då om jag måste installera om det till vanilla om det är det jag vill lira?
Först ladda jag hem det man skulle ladda hem och extracta files som man skulle men sen kom jag till problemet.

Jag skulle gå in på "realmlist.wtf" och ändra set "realmlist blablabla.servegame.org" eller vilken server jag nu ville lira på men problemet är att jag inte kan öppna "realmlist.wtf" på något sätt. Kommer upp "File type Helper, unable to find software for the selected file" osv. Min kompis snacka om att han öppna det i word eller nått men tyvärr har jag inte word så några förslag på vad jag kan göra?

Vilket program som helst för att öppna dokument.
Säker att du inte har Word eller fram för allt Wordpad?
Citera
2013-01-21, 01:04
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Okej, tack.. men vilken skulle du säga är mest "OP" av dessa? var paladin före tbc och minns att jag faktiskt hade det ganska lätt, tycker dock det kan vara rätt drygt att spela, även fasst man kan vara det mesta och ha det mesta gearet.. nu blev jag ju aldrig lvl 60 och därför undran

Nu menar jag ju i pvp ofc, i pve spelar det äl mindre roll

Om du menar ret paladin var dom inte speciellt bra i varken pvp eller pve, låg damage och extremt gearberoende.

När man har seal+judgement att tillgå händer det inte mycket tyvärr.

Jag skulle säga rogue, med OK gear så kunde du oneshotta många klasser.
Citera
2013-01-21, 16:18
Medlem
Lirar nu på moltens cata server, men funderar på att lira på deras wotlk server istället! om ni lirar ally på cata servern så äre bara lägga till spooze, håller på att lvla för fullt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in