2013-12-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttmaestaren
funkar emerald dream för er? mitt krashar varje gång ja försöker starta det
ED fungerar. Startar du med wow.exe?
Citera
2013-12-15, 02:07
Medlem
Ryttmaestarens avatar
startar via .exe som ja brukar, men nu får ja upp fel medelande om att det är corrupt eller vad det stod, får installera om det imorn och se om det hjälper
Citera
2013-12-15, 14:19
Medlem
Guaranteeds avatar
Är det någon som kan rekommendera en rolig TBC server? Eller bör man vänta på det där corecraft, när kommer det ut?

Hur fungerar det att köra private server? Måste man ladda ner wow på nytt eller kan man bara ändra på inställningarna på något sätt?
Har tröttnat på den riktiga varan..
Citera
2013-12-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guaranteed
Är det någon som kan rekommendera en rolig TBC server? Eller bör man vänta på det där corecraft, när kommer det ut?

Hur fungerar det att köra private server? Måste man ladda ner wow på nytt eller kan man bara ändra på inställningarna på något sätt?
Har tröttnat på den riktiga varan..

Vänta på Corecraft, finns inga bra 2.4.3 servers.

Du måste ladda ner 2.4.3 versionen, finns att hämta på piratebay.

Om du vill spela 1.12, rekommenderar jag Emerald Dream. Samma gäller här, du måste hämta det på nytt
Citera
2013-12-16, 18:15
Medlem
Spelar en paladin på Emerald Dream, heter Mjaupurr ingame och är i skrivande stund level 30 (A). Skriv ingame om ni vill lira någonting!
Citera
2013-12-16, 18:17
Medlem
Tomatns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gjoulk
Hur är feenix servrerna nu för tiden?
Spelat på både 1.12 och 2.4.2 förut och då va det rätt mycket lagg och disconnects.
Är det många som spelar fortfarande? bra community?

Sent svar kanske men jag hänger lite på 2.4.2 ibland och det är typ samma sak, laggar till rätt ofta och en del disconnects.
Citera
2013-12-16, 18:55
Medlem
Withereds avatar
Azerothia relaunchar som Original Gaming! Har för mig att det var ett jävla liv angående Azerothia förra gången det var aktuellt, så det kanske intresserar några även nu. Den här gången är det en downpatchad 2.4.3-core, vilket inte förändrar särskilt mycket annat än att det finns fler addons och bättre menyer och dylikt i spelet.

Man börjar den här gången på lvl 60 i med grönt/blått startergear, men servern är ingen funserver utan det kommer definitivt krävas raiding för att få gear.

Servern är för tillfället i tidigt betastadie för buggtestande och lite community-building, men kommer förmodligen släppas "fullt ut" om inte allt för länge. Kika in vetja - är nämligen ganska ensam i PvP-arenan för tillfället.

http://orga.leivardesigns.com/
Citera
2013-12-17, 22:52
Medlem
m000zs avatar
Någon som söker ett account på Archangel servern? Har en t6 redo tank i top guild som jag inte spelar på längre. Skriv på skype niclas.park om ni har några funderingar
Citera
2013-12-18, 03:01
Medlem
Postade i fel tråd, detta inlägget får gärna raderas.
Citera
2013-12-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilapa
Feenix slår ju alla! bra community och eko.
Mycket svenskar.
Blizzlike raiding med Vanilla eller Burning crusade server.
Spelar Tbc just nu och tycker inte det finns något som slår servern än.
Hoppas på Corecraft när den släpps men det dröjer nog ett bra tag.

Om man anser att Feenix script på BC servern är "blizzlike" så har man aldrig lirat på retail.. Deras staff är också rena skämtet, sitter hellre och kollar in i väggen än att spela där igen.
Citera
2013-12-26, 01:51
Medlem
Bypelle82s avatar
Någon som vet hur pass bra www.smolderforge.com 2.4.3 TBC, pvp servern är nu för tiden? Antalet spelare, svårigheten i att få gear, buggas osv? ..Eller finns det nån annan 2.4.3 server med fokus på pvp jag borde spela på istället?
Citera
2013-12-27, 21:11
Medlem
blackfaces avatar
Har worldofcorecraft gett något hum om när de tänker öppna?
Jag vet att de påpekat att de inte tänker öppna förrän de är nöjda, men vet vi om det är cirka 3 månader, 1 år eller mer borta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in