2013-06-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Spelar ocksa pa Warsong 12x och har inte alls upplevt samma problem som du. Med tanke pa att aven dropraten ar justerad sa hittar man valdigt mycket saker som kan saljas eller anvandas. Givetvis kommer man inte springa runt med fantastisk gear hela tiden nar man levlar, dock hade jag inget som helst problem att na level 60 med min prast pa runt 20 timmar. Val dar kan man skaffa sig vettig gear.
Märkligt! Jag är nu level 22 och har funnit 1 grön pryl hittils: en lvl 8 off-hand med stamina (jag är också präst). Resten är vita/gråa grejor Jag kan knappt döda en fiende på min level pga min undermåliga utrustning!
Citera
2013-06-17, 20:28
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardBenedictus
Märkligt! Jag är nu level 22 och har funnit 1 grön pryl hittils: en lvl 8 off-hand med stamina (jag är också präst). Resten är vita/gråa grejor Jag kan knappt döda en fiende på min level pga min undermåliga utrustning!

Spelar du Alliance eller Horde?
Citera
2013-06-17, 20:39
Medlem
Citat:
Spelar du Alliance eller Horde?
Horde. Är det fler spelare hos Alliance?
Citera
2013-06-17, 20:54
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardBenedictus
Horde. Är det fler spelare hos Alliance?

Tror det ar ganska balanserat. Alliance ar battre nar det kommer till PVP dock. Jag sjalv spelar ocksa Horde. Kan skanka lite guld och saker jag sparat om du vill och tror att det skulle hjalpa dig?
Citera
2013-06-17, 21:27
Medlem
Citat:
Tror det ar ganska balanserat. Alliance ar battre nar det kommer till PVP dock. Jag sjalv spelar ocksa Horde. Kan skanka lite guld och saker jag sparat om du vill och tror att det skulle hjalpa dig?
Tack för erbjudandet, men jag tror att jag slutar ändå. Tiden räcker inte till
Citera
2013-06-20, 21:43
Medlem
Ingen som har någon vettig horde på feenix tbc servern till salu?
Citera
2013-06-24, 17:07
Medlem
Zedss avatar
Söker fortfarande ett konto med någon gubbe på Emerald Dream. Faction spelar ingen roll!
Citera
2013-06-24, 22:43
Medlem
Thedoits avatar
Vi startade idag upp en WoW Vanilla guild på en server vid namn Emerald Dream. Det är just nu 20+ aktiva spelare och det blir bara fler och fler!

Emerald Dream är en privatserver med Blizzrates, fungerande lvl 60 dungeons med mera! Över 2500 aktiva spelare dagligen och det bara ökar!
Iden kläcktes igår på Sweclockers så de flesta av medlemmarna är därifrån. Nu satsar vi på att nå 60 under sommaren för att börja raida och lira PvP med mera!

Vi har även en mumble server som alla medlemmar får tillgång till!

Om ni vill vara med, besök www.emeralddream.com och följ instruktionerna för att ladda ner klienten med mera!

Videoklipp som visar hur ni kommer igång: http://www.youtube.com/watch?v=czYyctcS7N0

Guilden heter SweC in game och kontakta Teodice, Tharx, Mistrunner, Kaliseris eller megaqken för invite.

Vi spelar Horde så hoppa in och lira med oss om ni saknar WoW lvl 60 raids .

EDIT: Just nu 45 medlemmar och mer på ingång!
Senast redigerad av Thedoit 2013-06-24 kl. 22:46.
Citera
2013-06-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Vi startade idag upp en WoW Vanilla guild på en server vid namn Emerald Dream. Det är just nu 20+ aktiva spelare och det blir bara fler och fler!

Emerald Dream är en privatserver med Blizzrates, fungerande lvl 60 dungeons med mera! Över 2500 aktiva spelare dagligen och det bara ökar!
Iden kläcktes igår på Sweclockers så de flesta av medlemmarna är därifrån. Nu satsar vi på att nå 60 under sommaren för att börja raida och lira PvP med mera!

Vi har även en mumble server som alla medlemmar får tillgång till!

Om ni vill vara med, besök www.emeralddream.com och följ instruktionerna för att ladda ner klienten med mera!

Videoklipp som visar hur ni kommer igång: http://www.youtube.com/watch?v=czYyctcS7N0

Guilden heter SweC in game och kontakta Teodice, Tharx, Mistrunner, Kaliseris eller megaqken för invite.

Vi spelar Horde så hoppa in och lira med oss om ni saknar WoW lvl 60 raids .

EDIT: Just nu 45 medlemmar och mer på ingång!

Laddade precis ner, skall försöka komma in å gå med
Citera
2013-06-27, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dannexxx
Ingen som har någon vettig horde på feenix tbc servern till salu?

Har en Warrior som är väl gearad (iallafall för 2 månader sedan) både PvP och PvE, Blacksmith, 5000 guld, lvl 39 twink osv osv. intresserad?
Citera
2013-07-09, 17:19
Medlem
Eptks avatar
Söker ett konto på feenix wow tbc server. Faction/Klass spelar ingen som helst roll. Någon schysst som kan tänkas skänka om ni inte spelar längre?

Skickat PM
Citera
2013-07-16, 08:18
Medlem
cecvosus avatar
Hej. Ursäkta att jag lever men jag letar efter:

cata 4.3.4 PvE server med högre droprate än vanligt.
2# Server med självbyggda hoppbanor etc inte bara custom malls, såg en förut men tappa bort.
3. cata custom funserver.
4. gott snack annat än Gorbys man kan ha som frukost inge kul spela på fastande mage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in