2010-06-15, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
tror inte du fattar - execute skadar inget - den missar inte. det är som om attacken aldrig hände. och deep wound funkar ju fan heller.

Execute skadar, men man ser det inte. Likaså med många andra finnishing attacker, man ser inte skadan men man gör skadan vid en killing blow etc. Du ser det ifall du tittar i combat loggen.
Och ja Deep Wound är lite buggad, men verkar att fungera i de flesta fall i alla fall.
Citera
2010-06-15, 18:20
Medlem
styckets avatar
Ingen som känner till någon bra private TBC server, hälst ska man börja i 70 med hyffsat vanliga rates, x2 hade varit perfekt. Men ge förslag på alla TBC servrar ni känner till så kan jag kolla runt lite tack.
Citera
2010-06-16, 01:12
Medlem
Tubby Steves avatar
Q-gaming
Hur pass likt är det en vanlig pre tbc server nu?
Spelade där för runt ett år sedan men mycket ändrades då till causual spelande så ja o polarna la av, men hur är den nu?
Citera
2010-06-18, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Q-gaming
Hur pass likt är det en vanlig pre tbc server nu?
Spelade där för runt ett år sedan men mycket ändrades då till causual spelande så ja o polarna la av, men hur är den nu?
inte casual vänlig server...
antingen farmar du sönder BGs med nån premade guild eller så joinar du Plan B som i princip inte recruitar någon. PuGs existerar inte.
Citera
2010-06-19, 02:23
Medlem
styckets avatar
Har gjort en druid på q-gaming nu och har kört lite pvp och fått ihop endel honor, servern är helt ok osv förutom att det inte är så mycket pug's som sakt, men det kanske kommer den är trotts allt ganska ny. Men till min fråga, borde jag köpa det blåa pvp gearet eller finns det något bättre eftersom vissa delar utav det inte är bättre än mitt nuvarande rogue's d1 gear. Jag är feral för övrigt.
Citera
2010-06-20, 11:08
Medlem
Transistors avatar
Dags för mig att återuppta wow känner jag, så jag tänkte hoppa in med er på Q-Gaming, får se vad jag nickar. Kommer antagligen komma som en Priest eller restodruid, kanske hunt.
Citera
2010-06-20, 16:32
Medlem
kryptonajts avatar
Vad är det för honorrates på quality-gaming?
Hur många är det online?

Joinar gärna en svensk guild, vad är svårast att få tag på när ni söker grupp?
Citera
2010-06-21, 09:23
Bannlyst
Om ni lirar horde på Q-Gaming så behöver guilden <Endless Corporation> fler medlemar för att börja med BWL när det kommer - vi gearar för just BWL just nu. Snacka med Tide, Thigor eller Knaralis. OBS detta är ingen helsvensk guild.
Citera
2010-06-21, 14:51
Medlem
Jag letar efter en TBC eller WOTLK server med 3x, 5x eller adjustable XP. Har hittat Ashrealms.com, men det verkar inte gå att connecta med EU klient?
Citera
2010-06-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonajt
Vad är det för honorrates på quality-gaming?
Hur många är det online?

Joinar gärna en svensk guild, vad är svårast att få tag på när ni söker grupp?

Hur kommer jag till deras hemsida då? Jag kommer till Google om jag går till deras hemsida?
Citera
2010-06-24, 15:09
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qu4dro
Finns det nån flashback wow server ? Skulle vara kul om nån gjorde en sån
Japp, Q-gaming.
Citera
2010-06-24, 16:05
Medlem
qu4dros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stromming
Jag letar efter en TBC eller WOTLK server med 3x, 5x eller adjustable XP. Har hittat Ashrealms.com, men det verkar inte gå att connecta med EU klient?
Pröva Molten wow, jag spelar själv där på deras 20x realm men dom har en ny startad realm med 3x xp. De har 3 realms som oftats är fulla på peak time fast det rymms 4500 spelare där
Och så deras nya 3x som har ca 2000 spelare online
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in