2011-07-19, 01:31
Medlem
pokemontrainers avatar
Till alla som spelar på Feenix och är Alliance och har frågor: skriv till Iusedrugs det är min main. Jag svarar gärna på frågor och är ganska ofta online.
Citera
2011-07-19, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pokemontrainer
Då joinade man bästa guildet på servern på Feenix. Hoppas dom släpper sista bossarna i AQ40 snart

Vilken guild om man får fråga?
Citera
2011-07-19, 19:20
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangoo
Vilken guild om man får fråga?
Resurrection Gaming. Jag är med i den, jag också. Det är dock runt 7-8 guilds på servern med samma progression just nu, vilket helt enkelt är allt content som är släppt ännu. Vilken av dessa som är "bäst" återstår att se när resten av AQ40 och Naxxramas släpps.

EDIT: Och självklart ska det vara vi!
Senast redigerad av Withered 2011-07-19 kl. 19:27.
Citera
2011-07-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Resurrection Gaming. Jag är med i den, jag också. Det är dock runt 7-8 guilds på servern med samma progression just nu, vilket helt enkelt är allt content som är släppt ännu. Vilken av dessa som är "bäst" återstår att se när resten av AQ40 och Naxxramas släpps.

EDIT: Och självklart ska det vara vi!

Okok, spelar i bästa guilden horde side.
Ja, vi får verkligen hoppas att dem släpper ny content snart!
Citera
2011-07-20, 10:55
Medlem
folioboys avatar
Jag återvände till feenix igår för att forstätta med min mage. var tidigare med i Significtly Epic top US 1 guild. men nu verkar den inte vara kvar längre :O vett någon vad som hände? försökt få tag i gamla spelare därifrån men dom verkar inte vara kvar. splittrades dom eller blev det en merge med en annan guild?

Letar därför efter en ny top guild Us eller Eu alternativt om det finns en FB guild. Kör Alliance mage "Roshilda"

Kan tillägga att jag spelade för 8-12månader sen. så mitt gear ägde då men nu är ganska casual
Citera
2011-07-20, 22:25
Medlem
Svampspors avatar
Ett litet tips för dem som vill testa Cataclysm på privatserver är att spana in http://monster-wow.com/ . Har själv bara provat den som hastigast, men tycker den verkar väldigt lovande när det gäller population, stablitet och förhållandevis buggfri. Låt inte heller köerna avskräcka, sällan någon lägre väntan (10 - 15 minuter) även om kön ligger på 300-400 personer.
Citera
2011-07-21, 09:17
Bannlyst
Beta testare sökes - [WoW]

Vi håller just nu på att utveckla och förbättre våran core till våran Vortexwow.
Det som behövs för tillfället är några glada och rutinerade svensk WoW spelare som skulle kunna prova spela några timmar och rapportera eventuella buggar som dyker upp, buggarna ska rapporteras i forumet.

World of Warcraft
Patch: 3.3.5a
Blizzlike - 3x xp rates.

Sugen att prova?
http://vortexwow.com

- Vi har även staff-platser kvar, så ifall du vill vara forum moderator, GM, Event Master osv.. så är det bara att ansöka i forumet -
Citera
2011-07-21, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meox
Vi håller just nu på att utveckla och förbättre våran core till våran Vortexwow.
Det som behövs för tillfället är några glada och rutinerade svensk WoW spelare som skulle kunna prova spela några timmar och rapportera eventuella buggar som dyker upp, buggarna ska rapporteras i forumet.

World of Warcraft
Patch: 3.3.5a
Blizzlike - 3x xp rates.

Sugen att prova?
http://vortexwow.com

- Vi har även staff-platser kvar, så ifall du vill vara forum moderator, GM, Event Master osv.. så är det bara att ansöka i forumet -

Får jag fråga varför ni kör privatserver på den absolut sämsta expansionen?
Citera
2011-07-21, 09:25
Medlem
Det låter intressant, skriv upp mig på listan. =)

Gillar jag den så signar jag nog för eran staff.
Citera
2011-07-21, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SCVAbuser
Får jag fråga varför ni kör privatserver på den absolut sämsta expansionen?

Nu är det faktiskt så att vi kör på wotlk och INTE CATACLYSM

Nemen det är helt enkelt en smaksak, jag är en av dom som inte tycker om Cata och det finns antagligen fler som tycker likadant. Sen så är Cata även mer buggat på privatserver sidan för den delen så det blir alldeles för tidskrävande för att få den nästintill buggfri.
Citera
2011-07-21, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maik-
Det låter intressant, skriv upp mig på listan. =)

Gillar jag den så signar jag nog för eran staff.

Registrera dig här
Citera
2011-07-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meox

Registrera dig här
Såg det, ska prova när jag kommer hem!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto