2011-04-05, 11:02
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devann
Absolut, just nu är vi runt 10 svenskar som lirar och lvlar tillsammans. Visst finns det buggar men moderatorerna är oerhört aktiva att de fixar buggarna nästan direkt om man reportar dem. Men generellt sett så funkar allt. Det är enstaka event/quests som är lite speciella som buggar.
Härligt! Det är ju perfekt!
Spelar ni horde eller alliance? skulle vara jättekul att lira med massa svenskar
Citera
2011-04-05, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Härligt! Det är ju perfekt!
Spelar ni horde eller alliance? skulle vara jättekul att lira med massa svenskar

Vi spelar alliance du är välkommen.
Citera
2011-04-05, 11:25
Medlem
Ja lirade på någon level 60 server som hette World of Valhall för något år sen. Var skit kul med riktigt skönt folk och de va hyffsat lätt att hitta grupp till ony, mc etc och nästan aldrig något misslyckande även fast de va pugs. När man hade skaffat sig ett bra gear så fick man gå me i olika guilder och köra bwl och aq40, tror de fanns runt 3-4 st stora och överdrivet bra guilder och några andra mindre bra som aldrig lyckades downa något.

Iallafall så hade ja det riktigt roligt där men tyvärr så dog skaparen av servern (Ralph tror ja han hette) och hans kompisar la ner den en månad efter om ja kommer ihåg rätt. Saknar den servern riktigt mycket och är nästan säker på att de finns nån här som också lirade där då den var ganska stor. Så om någon vet nåt om Ralphs kompisar har lagt upp nån ny eller om de finns någon liknande så pma mig gärna.

Har inte lirat wow överhuvudtaget på ett år snart och börjar sakna tiderna på private servers riktigt mycke nu
Citera
2011-04-06, 16:17
Medlem
Finns det ingen typ "world-pvp server"

Dvs utan bgs.
Citera
2011-04-06, 17:10
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewehey
Finns det ingen typ "world-pvp server"

Dvs utan bgs.
Tror det närmaste du kan komma är en 1.12.1 server, men de har ju bg's.
Vet inte om det finns en server med lägre patch? men jag kan ju ha fel
Citera
2011-04-07, 14:12
Medlem
Håller på att ladda ner feenix TBC nu. BC realmen är relativt ny har jag för mig, är det någon annan som spelar på feenix som kan säga hur den är?
Citera
2011-04-08, 21:35
Medlem
Skywallkers avatar
finns det någon server som är som riktiga spelet.

att man levlar upp från början och är "tvungen" att gå igenom alla low lvl instances och så.

Som är som det är riktiga fast gratis så att säga

jag och några vänner ska kanske börja för att ha något att göra

tack!
Citera
2011-04-10, 21:44
Medlem
Blezzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devann
Absolut, just nu är vi runt 10 svenskar som lirar och lvlar tillsammans. Visst finns det buggar men moderatorerna är oerhört aktiva att de fixar buggarna nästan direkt om man reportar dem. Men generellt sett så funkar allt. Det är enstaka event/quests som är lite speciella som buggar.

Kör ni fortfarande eller? Är intresserad av att köra lite om servern är hyffsat aktiv(alltså ingen jävla ghost server där man är typ 5 stycken!) Kan du också ge en nerladdningslänk för patchen som krävs? Har egna vanilla skiva att installera med. P.S kanske börjar köra vanliga wow igen men får se, om det inte blir något så kan jag tänka mig köra på denna server.
Senast redigerad av Blezza 2011-04-10 kl. 22:08.
Citera
2011-04-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blezza
Kör ni fortfarande eller? Är intresserad av att köra lite om servern är hyffsat aktiv(alltså ingen jävla ghost server där man är typ 5 stycken!) Kan du också ge en nerladdningslänk för patchen som krävs? Har egna vanilla skiva att installera med. P.S kanske börjar köra vanliga wow igen men får se, om det inte blir något så kan jag tänka mig köra på denna server.

Vi spelar fortfarande, servern växer hela tiden och nu har en guild från feenix börjat spela här. Så det börjar bli en del seriöst folk på alliancesidan. Kan knappt vänta tills jag får köra MC igen
Citera
2011-04-14, 11:25
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormKråka
Vi spelar fortfarande, servern växer hela tiden och nu har en guild från feenix börjat spela här. Så det börjar bli en del seriöst folk på alliancesidan. Kan knappt vänta tills jag får köra MC igen
Kommer bli riktigt bra! Sjukt roligt att se på forumet att rekordet för populationen ökar hela tiden.
Citera
2011-04-14, 17:01
Medlem
Ingen som lirar feenix pre tbc?
Citera
2011-04-14, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakersnelekore
Ingen som lirar feenix pre tbc?

Den bästa allianceguilden från Feenix spelar på taintedwow nu, snart färdiga för MC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in