2010-06-09, 14:12
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Nope vi kör alliance .

Ah vafan, jag tar och rerollar då. Hade inte fixat någe vidare gear ändå. Nickar samma sak in-game som här.
Citera
2010-06-09, 17:03
Medlem
hobbe1991s avatar
Fan att q-gaming servern aker ner sa ofta
Citera
2010-06-09, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Fan att q-gaming servern aker ner sa ofta

Tycker inte den åker ner ofta alls jag o jag är inne hela tiden. Och det laggar verkligen aldrig, 100 000 ggr bättre än 99.9% av alla private servrar som finns.
Citera
2010-06-13, 19:59
Medlem
pungulfs avatar
Tänkte bara tipsa om:
http://www.absolutevirtue.se/

Det är en riktigt schysst pretbc-server med en skara coremembers på hordesidan men lite dåligt med bra spelare på ally... Alla instanser är scriptade och man får D1 gear gratis från vendor men får samla ihop resten för att göra sig redo inför raidsen. På forumet kan man själv ge förslag på förändringar man skulle vilja ha på servern och man får oftast väldigt bra respons.

Vi på horde sitter ofta på vent och tjötar och försöker hitta på roliga saker men saknar rivaliteten mellan horde och ally.
Kom in och ta en titt, ni kanske gillar't
Citera
2010-06-13, 21:24
Bannlyst
Söker fortfarande medlemmar till <Judge> på quality-gaming.org! Vi har för tillfället ca 30 medlemmar och vi börjar raida ZG imorgon, vi kommer ha fasta tider, 19:00 Måndag och onsdag! Till runt 22:00.
Vi kommer skaffa vent i veckan så det blir mer chill!
Citera
2010-06-13, 22:59
Medlem
KeyBoardSamurais avatar
Sökes: wow private server!

Hej FB

(hoppas att den här tråden hamnat på rätt plats om inte, flytta den gärna)

Letar efter en riktigt bra privat wow server, har testat några olika men har ej blivit imponerad. tänkte därför fråga om någon på FB kunde tipsa om någon bra server som passar mitt intresse. det jag letar efter är följande:
1. man ska börja på lvl 1 (helst med starter gear)
2. slutraidsen ska kunna spelas solo (eller med ett mindre party)
3. det ska finnas pvp möjligheter
4. custom items som inte är överdrivet lätta att få tag i.

hoppas att någon har en bra server som överenstämmer med mina krav.

tack på förhand

Keyboardsamurai
Citera
2010-06-14, 12:03
Medlem
qu4dros avatar
Finns det nån flashback wow server ? Skulle vara kul om nån gjorde en sån
Citera
2010-06-14, 12:12
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Söker fortfarande medlemmar till <Judge> på quality-gaming.org! Vi har för tillfället ca 30 medlemmar och vi börjar raida ZG imorgon, vi kommer ha fasta tider, 19:00 Måndag och onsdag! Till runt 22:00.
Vi kommer skaffa vent i veckan så det blir mer chill!

Måste bara fråga om alla spells/talents funkar som dom ska? Sen undrar jag hur stor server pop dom har? Och till sist, visst fan funkade fortfarande addons till 2.4.3? Så det är ingen på servern som gjort någon stor zip fil med alla addons som man kan ladda ner? Vad är det för rates på servern?
Citera
2010-06-14, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Måste bara fråga om alla spells/talents funkar som dom ska? Sen undrar jag hur stor server pop dom har? Och till sist, visst fan funkade fortfarande addons till 2.4.3? Så det är ingen på servern som gjort någon stor zip fil med alla addons som man kan ladda ner? Vad är det för rates på servern?

Allting fungerar som det ska, talents och spells. Precis allt. Server Pop är väl stor, är hela tiden 300-500 pers online i alla fall dygnet runt. Däremot är det på Ally sidan då jag inte kan se horde sidan, men lär väl ligga på ännu mer där då det är typ 70/30 till horde i pop.

Och ja det finns fungerande addons till 2.4.3 och ja det finns en länk under "How to Connect" till en hemsida där det finns säkert 50 olika addons för 2.4.3. Och rates är x1 och kommer alltid vara, bara att det är instant 60. Alla bossar är till 99% correct scriptade, så med andra ord krävs det 20 för att göra ZG eller 35-40 för MC (Beror självklart på gear och hur skillade folk är, bästa guilden på servern går in med ca 35 pers för att klara av MC just nu).

För alla som vill se världens bästa reklam för servern

http://www.youtube.com/watch?v=U28o3NEuTx0&feature=player_embedded

Kan inte sluta garva
Citera
2010-06-14, 18:27
Bannlyst
Citat:
Allting fungerar som det ska, talents och spells. Precis allt. Server Pop är väl stor, är hela tiden 300-500 pers online i alla fall dygnet runt. Däremot är det på Ally sidan då jag inte kan se horde sidan, men lär väl ligga på ännu mer där då det är typ 70/30 till horde i pop.

Och ja det finns fungerande addons till 2.4.3 och ja det finns en länk under "How to Connect" till en hemsida där det finns säkert 50 olika addons för 2.4.3. Och rates är x1 och kommer alltid vara, bara att det är instant 60. Alla bossar är till 99% correct scriptade, så med andra ord krävs det 20 för att göra ZG eller 35-40 för MC (Beror självklart på gear och hur skillade folk är, bästa guilden på servern går in med ca 35 pers för att klara av MC just nu).

För alla som vill se världens bästa reklam för servern

http://www.youtube.com/watch?v=U28o3NEuTx0&feature=player_embedded

Kan inte sluta garva
Deep wound funkar inte. Warriors auto-attack buggar sjukt mycket. Overpower kan bli parriad. Execute gör 20% av gångerna man drar den ingen damage. Man ramlar genom marken när man chargar . Detta var bara buggar som jag sett själv hos warrior och det finns säkert många fler som även rör andra klasser så att säga att servern är felfri är bullshit.
Citera
2010-06-14, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sushilito
Deep wound funkar inte. Warriors auto-attack buggar sjukt mycket. Overpower kan bli parriad. Execute gör 20% av gångerna man drar den ingen damage. Man ramlar genom marken när man chargar . Detta var bara buggar som jag sett själv hos warrior och det finns säkert många fler som även rör andra klasser så att säga att servern är felfri är bullshit.

Deep wound funkar, warriors auto-attack buggar inte mycket. Har aldrig buggat för mig och ser ingen som klagar över det, mina overpowers har aldrig blivit parriad. Och Execute kan missa, likaså andra attacker. Att man ramlar genom marken när man chargar upp för backar/ner för backar osv så är det på ALLA private servers som finns, finns ingen private server som inte har så för det finns ingen lösning. Dock händer detta inte allt för ofta. Och nej det finns inte många mer klasser det rör sig om tyvärr.
Citera
2010-06-14, 21:15
Bannlyst
tror inte du fattar - execute skadar inget - den missar inte. det är som om attacken aldrig hände. och deep wound funkar ju fan heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in