2010-02-05, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umarex
Krångel.... Hur gör jag för att kunna spela på en privat server? Jag har redan wow installerat...måste jag ladda ner och installera någon speciell wow verision för att det ska fungera? Annars har jag provat att byta namn på realmlist till ett annat ip men inget händer...förklara gärna för en icke it kunnig person hur man göra

Skål
Det beror på vilken version du vill köra, men om du vill lira på ex. cWoW så måste du ha version 2.4.3, och då måste du avinstallera ditt wow för att sedan installera wow + tbc, patcha upp till 2.4.3.
Citera
2010-02-05, 17:30
Medlem
Kör en dubbelpost.

Blir det någon Guild idag? Jag ska försöka fixa mitt problem, sen är jag sugen på att lira!
Citera
2010-02-05, 23:52
Medlem
corpsecakes avatar
Guilden är skapad. Sitter på Realityowns atm.
Citera
2010-02-06, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Jag är igång nu också, kör priest vet dock inte vad jag ska specca men det löser sig nog.

Inga fler i guilden som kan bjuda in en medans du inte är där?
Citera
2010-02-07, 09:40
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Jag blev "kickad" eller något ur guilden när jag var guildleader, så jag antar att du är g-leader just nu.

Förbannade bugg.

Skall ni nå mig så sök efter Prowler eller Blomkruka.
Citera
2010-02-07, 13:08
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Jag blev "kickad" eller något ur guilden när jag var guildleader, så jag antar att du är g-leader just nu.

Förbannade bugg.

Haha jasså jag trodde du hade lämnat mig åt mitt öde
Citera
2010-02-07, 15:31
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Skall ni nå mig så sök efter Prowler eller Blomkruka.

Vad kör du för specc på din druid?
Citera
2010-02-07, 15:55
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Vad kör du för specc på din druid?
Resto (11/0/40) och feral (0/38/13), beroende på vad jag har lust med och vad som behövs.

Kommer nog inte kunna vara online på 1-2 veckor nu, tyvärr. Hoppas att jag kan i alla fall komma tillbaka som officer när jag är "tillbaka".

Edit: Fick mina Warlord's shoulders på Warriorn imorse! Nu är jag glad (min "reserv"-dator laggar som satan, dvs. inte bra för PvP).
Senast redigerad av Withered 2010-02-07 kl. 16:45.
Citera
2010-02-07, 17:08
Medlem
corpsecakes avatar
Om jag inte skulle vara online när ni vill joina så gör ett av följande:

1) Kör en /who Flashback och kolla om någon av de andra medlemmarna är inne, alla kan invita.

2) Skicka ett mail till Realityowns(horde) eller Sousuke(alliance).
Citera
2010-02-07, 17:57
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Resto (11/0/40) och feral (0/38/13), beroende på vad jag har lust med och vad som behövs.

Kommer nog inte kunna vara online på 1-2 veckor nu, tyvärr. Hoppas att jag kan i alla fall komma tillbaka som officer när jag är "tillbaka".

Edit: Fick mina Warlord's shoulders på Warriorn imorse! Nu är jag glad (min "reserv"-dator laggar som satan, dvs. inte bra för PvP).

Okej jag har nog testat alla möjliga hybridspeccar på min druid, spelar dock inte längre pga av att datorn är sönder.
Citera
2010-02-07, 18:02
Medlem
Av ren nyfikenhet, du dubbelspeccar inte väl? Utan speccar om? För det går väl inte att dubbelspecca?
Citera
2010-02-07, 18:19
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooseen
Av ren nyfikenhet, du dubbelspeccar inte väl? Utan speccar om? För det går väl inte att dubbelspecca?
Dualspec är WotLK, så nej, man får specca om på det gamla hederliga sättet. Och sedan macro-/manuellt byte av gearsets.

Millencolin: jag har testat vissa hybrid-specs, men eftersom jag inte intresserade mig så mycket för PvP innan min dator for åt helvete (ao, min är trasig den med) så blir det inte så mycket av hybrid-spec. Skall dock testa något feral/resto hybrid-spec när det blir en ny dator.

Edit: Fan vad taggad jag blir på att hjälpa till med guilden när jag är "back in buisness" igen.
Senast redigerad av Withered 2010-02-07 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in