2010-04-19, 15:21
Medlem
infuseds avatar
Någon som vet vad som hänt med dominionwow?Brukade lira på den förut men nu när jag testade gå in på hemsidan (www.dominionxtremegaming.com) så funkade den inte, hittar den ej någon annan stans heller.
Citera
2010-04-19, 21:37
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Någon som spelar aktivt på www.pretbc.com?
Funderar på att börja eftersom jag börjar tröttna på hur ezmode allt är på cWoW. Inte säker dock, eftersom min wow-aktivitet fortfarande svider, vilket gör det svårt att ha en vettig guild.
Citera
2010-04-19, 21:53
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Funderar på att börja eftersom jag börjar tröttna på hur ezmode allt är på cWoW. Inte säker dock, eftersom min wow-aktivitet fortfarande svider, vilket gör det svårt att ha en vettig guild.
Tycker alla som är sugna på pre-tbc ska ge enskede-servern en chans.
Lite strul nu med teleportern, men det löser sig nog!
Citera
2010-04-19, 22:32
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:

Testa att få över 1800 rating på cwow, svårare än man kan tro.
Citera
2010-04-19, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Tycker alla som är sugna på pre-tbc ska ge enskede-servern en chans.
Lite strul nu med teleportern, men det löser sig nog!

Teleportern är fixad nu, och vi kör rend i UBRS

Allt är stabilt och det funkar superbt!

Helvette vad roligt!

http://enskedewow.mine.nu/

Regga där.
Citera
2010-04-19, 23:14
Medlem
Transistors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Teleportern är fixad nu, och vi kör rend i UBRS

Allt är stabilt och det funkar superbt!

Helvette vad roligt!

http://enskedewow.mine.nu/

Regga där.
Vad sägs om att vi här som är sugna försöker satsa på en tid och dra in och kolla samtidigt och kanske köra någon mindre raid eller så? Inte så kul kanske om det bara är 10-20 pers (nu vet jag iofs inte hur många ni har).

Jag kommer garanterat fortsätta lira där om allt fungerar som det ska och servern växer.
Citera
2010-04-19, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Transistor
Vad sägs om att vi här som är sugna försöker satsa på en tid och dra in och kolla samtidigt och kanske köra någon mindre raid eller så? Inte så kul kanske om det bara är 10-20 pers (nu vet jag iofs inte hur många ni har).

Jag kommer garanterat fortsätta lira där om allt fungerar som det ska och servern växer.

19 personer online nu...

Det finns massvis med buggs som inte är fixade än, men så fort jag och min dev får tid så fixar vi dom, vi har fixat alla main buggar, warlocks pet osv, spells till alla classer, osv.. Vi startade servern i fredags, så det känns bra med 19 online nu.

Dessutom så kan jag lova ut en merge från cWow till enskedewow, dvs har du en char på cWoW så får du samma gear på en ny gubbe här, behöver bara print på gearet.

Edit: Om det finns någon som kan db, compile'a eller gm commandon så får ni gärna applya till GM.
Senast redigerad av RazER__ 2010-04-19 kl. 23:20.
Citera
2010-04-21, 12:49
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
19 personer online nu...

Det finns massvis med buggs som inte är fixade än, men så fort jag och min dev får tid så fixar vi dom, vi har fixat alla main buggar, warlocks pet osv, spells till alla classer, osv.. Vi startade servern i fredags, så det känns bra med 19 online nu.

Dessutom så kan jag lova ut en merge från cWow till enskedewow, dvs har du en char på cWoW så får du samma gear på en ny gubbe här, behöver bara print på gearet.

Edit: Om det finns någon som kan db, compile'a eller gm commandon så får ni gärna applya till GM.
Gear merge låter inte bra, eftersom man kan göra en "starter" character på cWoW så behöver man inte ens köra Dire Maul eller så.

Min mage där t.ex. är full epic och det känns inte riktigt rätt att kunna få allt det gearet till en server som jag hoppas att det kommer vara lite svårare än cWoW att få bra gear på.
Citera
2010-04-21, 12:59
Medlem
Krids avatar
Tänkte fråga er om ni vet någon AKTIV & BUGGFRI arena server?
Såg en härom dagen som jag blev intresserad av, dock inte postad här, som jag inte hittar.

Fanns både 3.2.2 (3.3.3 test realm) och 2.4.3.

Mest intresserad av 2.4.3
Citera
2010-04-21, 14:06
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Gear merge låter inte bra, eftersom man kan göra en "starter" character på cWoW så behöver man inte ens köra Dire Maul eller så.

Min mage där t.ex. är full epic och det känns inte riktigt rätt att kunna få allt det gearet till en server som jag hoppas att det kommer vara lite svårare än cWoW att få bra gear på.
...men jag kanske testar till helgen om jag har tid ändå. Vet du någon bra torrent e.d. så jag behöver ladda ned så LITE (i mb/gb) som möjligt?
Citera
2010-04-21, 17:59
Medlem
Fettokisses avatar
Citat:
...men jag kanske testar till helgen om jag har tid ändå. Vet du någon bra torrent e.d. så jag behöver ladda ned så LITE (i mb/gb) som möjligt?
Du har priv!
Citera
2010-04-21, 18:40
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettokisse
Du har priv!
Tackar, med mitt bredband (0.4mb/s) lär det ju ta ett bra tag, vilket är bra. Jag har en tendens att spela FÖR mycket på helgerna så detta blir ju ett litet uppehåll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in