2009-11-04, 08:11
Medlem
behöver lite hjälp!

tjo det är så att jag har aldrig riktigt kunnat fastna för wow som jag har gjort med cs och spelat jätte länge, så jag brukar spela några månader sen lägga av och nu har jag verkligen inga pengar och är skitsugen på att spela så jag tänkte dra lite privat server tills jag får pengar men det händer inte så mkt för mig och jag sitter här och undrar varför.

min realmlist är: set realmlist world-of-wow.ath.cx
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

och jag har patch 3.2.2 som de flesta privatservrar jag har testat kört men funkar inte endå står att mitt användarnamn eller pw är fel och jag ska besöka wows hemsida, någon som vet vad felet är? pls help
Citera
2009-11-04, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kärring
Söker en 3,2... patch server som inte har vote gear och dontation gear och har bra med folk

Det gör jag med, tycker det verkar svårt att hitta en server där allt är normalt vid 80. Om det är nån som lyckas får ni gärna säga till.
Citera
2009-11-04, 10:40
Medlem
Överviktigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raxion
Det gör jag med, tycker det verkar svårt att hitta en server där allt är normalt vid 80. Om det är nån som lyckas får ni gärna säga till.

Då kan jag föreslå Neverendlesswow, det är en serv där man lvlar upp till 80 (något snabbare exp såklart). Sedan på 80 så får man väl raida ihop gear. Det är alltid en massa människor online så att hitta raid grp brukar inte vara så svårt.
Citera
2009-11-05, 20:20
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honolulu
tjo det är så att jag har aldrig riktigt kunnat fastna för wow som jag har gjort med cs och spelat jätte länge, så jag brukar spela några månader sen lägga av och nu har jag verkligen inga pengar och är skitsugen på att spela så jag tänkte dra lite privat server tills jag får pengar men det händer inte så mkt för mig och jag sitter här och undrar varför.

min realmlist är: set realmlist world-of-wow.ath.cx
set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com

och jag har patch 3.2.2 som de flesta privatservrar jag har testat kört men funkar inte endå står att mitt användarnamn eller pw är fel och jag ska besöka wows hemsida, någon som vet vad felet är? pls help
Ditt account på privateservern krånglar eller så har du som det står skrivit in fel användarnamn/lösenord.
Citera
2009-11-06, 14:49
Medlem
pungulfs avatar
Lirar på http://absolutevirtue.se/
instant 60, gratis d1, sen får du instansa för att geara till raidsen... alla bossar är scriptade och det är riktigt kul Joina ally-sidan, horde har tagit razorgore medan vi på ally jobbar oss igenom MC och farmar FR-gear
Citera
2009-11-06, 17:18
Bannlyst
Vad e de för mening att köra på privat server o leka rövare som OP säger? Hur många är ni på servern? 10? 20? Alla samma faction? Vilka ska ni röva? NPCs ? Gud va tråkigt
Citera
2009-11-06, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungulf
Lirar på http://absolutevirtue.se/
instant 60, gratis d1, sen får du instansa för att geara till raidsen... alla bossar är scriptade och det är riktigt kul Joina ally-sidan, horde har tagit razorgore medan vi på ally jobbar oss igenom MC och farmar FR-gear

Den var kul, allt det roliga dog när dom la till 3.2.2 patchen. Det blev tråkigt p.g.a. talents förändringar, skills etc.
Citera
2009-11-07, 21:16
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dallitz
Vad e de för mening att köra på privat server o leka rövare som OP säger? Hur många är ni på servern? 10? 20? Alla samma faction? Vilka ska ni röva? NPCs ? Gud va tråkigt
Om du nu ser privatservrar som något så åt helvete irriterande, skriv något vettigt i någon annan tråd istället för att bete dig som en jävla idiot här.

I alla fall. Nu verkar det ju som att cWoW är den enda 2.4.3 pre-bc servern kvar som har bra med spelare och dylikt. Så varför inte dra ihop en FB guild? Finns det intresse, och isåfall vilka är med?
Skulle detta bli av blir det helt enkelt en allmän FB guild med både PvP och PvE inslag.
Senast redigerad av Withered 2009-11-07 kl. 21:18.
Citera
2009-11-13, 19:11
Medlem
Tubby Steves avatar
Vilken är den mest blizzliknande Pre-Tbc servern??

Vilken är den absolut bästa Pre-Tbc servern?
alltid velat spelat pre-tbc, testade en server för några månader sen, men bossarn var för lätta.
och nu tänkte jag testa truewow men har inte hitta någon i /who Ironforge/Stormwind på två kvällar så det verkar rätt dött.
Citera
2009-11-13, 20:25
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Vilken är den absolut bästa Pre-Tbc servern?
alltid velat spelat pre-tbc, testade en server för några månader sen, men bossarn var för lätta.
och nu tänkte jag testa truewow men har inte hitta någon i /who Ironforge/Stormwind på två kvällar så det verkar rätt dött.
Jag vet ingenting om 1.12 servrarna, men av 2.4.3 servrar så är det nog feenix. Dock bara inne cirka 40-60 personer max på varje faction när det är som mest.
Citera
2009-11-27, 21:03
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Så varför inte dra ihop en FB guild? Finns det intresse, och isåfall vilka är med?
Skulle detta bli av blir det helt enkelt en allmän FB guild med både PvP och PvE inslag.

Helt klart intresserad. Håller på att fixa allt nu och ska börja lira ikväll.
Citera
2009-11-30, 16:15
Medlem
Steve McFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Helt klart intresserad. Håller på att fixa allt nu och ska börja lira ikväll.

Är det någon FB-guild in the making?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in