Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
150 pers är för lite. Visst är det svårt att få upp populationen om alla tänker så. Men Feenix är inte alls särskilt överdrivet buggat, det är väldigt mycket som funkar fint och det är generellt extremt bra latency och schyssta spelare. Administrationen verkar rätt schysst faktiskt om man jämför med Molten WoW. Istället för att leta efter fel hela tiden kanske du ska upskatta det som funkar.
Feenix är klart överlägsen Rebirth som det är nu då populationen är 15-20 gånger större och i stort sett alla instances är bra scriptade. Dock är group-loot buggen sjukt enerverande och bör fixas omgående.
Om man har den inställningen hela tiden så kommer privatservrar aldrig komma någonstans och sitta kvar i samma skitbuggar hela tiden "bara för att populationen är hög".
Feenix har (senast jag spelade där iaf) inget pathfinding system och så vitt jag vet har INGEN annan pre-tbc server än Rebirth skapa ett sådant.
Personligen så väljer jag kvalite framför kvantitet.. varför springa runt på en buggad 12x server som i slutändan inte känns som vanilla då man kan få uppleva en fungerande 1x server som faktiskt fungerar.
Men det handlar ju mycket om vad man gillar för typ av server då Rebirth bara är 1x och Feenix 12x -