2010-02-03, 15:59
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Mycket riktigt
Jag kom just på att du kan starta guilden idag eller så om du vill, så kan jag komma in och hjälpa till att samla folk på fredag/lördag.

Blir det mycket folk så ska det bli förbannat roligt med detta lilla projekt!
Citera
2010-02-03, 17:34
Medlem
Jag har försökt hela jävla dagen att spela på cWoW, men jag kan inte komma in i orgrimmar, fråga mig inte varför, jag kan varken flyga, teleportera eller springa in, det laggar till sen stängs det ner. Ingen aning om vad felet kan vara.

Så antagligen, om jag inte lyckas lösa detta så kommer jag börja lira på lastWoW, hojta till om det är fler som gör det.
Citera
2010-02-03, 17:59
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooseen
Jag har försökt hela jävla dagen att spela på cWoW, men jag kan inte komma in i orgrimmar, fråga mig inte varför, jag kan varken flyga, teleportera eller springa in, det laggar till sen stängs det ner. Ingen aning om vad felet kan vara.

Så antagligen, om jag inte lyckas lösa detta så kommer jag börja lira på lastWoW, hojta till om det är fler som gör det.
Något tillfälligt krångel med servern, eller så är det du eller din dator som inte gör som man skall.

Någon som vet någon bra pre-BC Shaman guide (gratis självfallet)?
Citera
2010-02-03, 18:05
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Någon som vet någon bra pre-BC Shaman guide (gratis självfallet)?

Menar du lvling guide då eller något annat?
Citera
2010-02-03, 18:14
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpsecake
Menar du lvling guide då eller något annat?
Snarare en grundguide till hur de olika specced skall spelas och dylikt.
Citera
2010-02-03, 19:50
Medlem
glupsks avatar
vilken server är det som gäller på cwow?
Citera
2010-02-03, 19:54
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glupsk
vilken server är det som gäller på cwow?
2.4.3 "classic"-servern. Blir förmodligen en Flashback guildstart på fredag kväll/lördag morgon.
Citera
2010-02-03, 22:00
Medlem
styckets avatar
Nice om vi får ihopp lite folk, dock lirar jag med realitysucks vilket är bland dem bästa, om inte det bästa guildet atm. Tänkte få ihopp lite gear bara, sen är jag defenetift på! Kanske skulle kunna joina med någon alt sålänge
Citera
2010-02-03, 22:11
Medlem
Millencolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Withered
Snarare en grundguide till hur de olika specced skall spelas och dylikt.

Inga svårigheter:

Elemental - lägg ut bolt, chain lightning och nova totem på lättåtkomliga keybinds, spamma off cooldowns
Enhancement - lägg ut stormstrike, ta target och börja slå
DeepResto - waste
HybridResto - testa de andra först
Citera
2010-02-03, 22:55
Medlem
corpsecakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Nice om vi får ihopp lite folk, dock lirar jag med realitysucks vilket är bland dem bästa, om inte det bästa guildet atm. Tänkte få ihopp lite gear bara, sen är jag defenetift på! Kanske skulle kunna joina med någon alt sålänge

Är själv med i RS med min main, dock kan jag inte säga att dom är så roliga att lira med. Sitter mest på min rogue Realityowns och gankar dom i IF nu för tiden.
Citera
2010-02-04, 21:14
Medlem
Withereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Inga svårigheter:

Elemental - lägg ut bolt, chain lightning och nova totem på lättåtkomliga keybinds, spamma off cooldowns
Enhancement - lägg ut stormstrike, ta target och börja slå
DeepResto - waste
HybridResto - testa de andra först
Vet inte vad jag snackade om tidigare. Menar att jag vill ha en mer genomgående guide, allt från spells/speccs till hur de skall spelas och hur man spelar smart mot olika klasser i PvP.

corpsecake: Indeed! Stor, men tråkig guild som tar sig själva lite för seriöst.
Senast redigerad av Withered 2010-02-04 kl. 21:17.
Citera
2010-02-04, 22:02
Bannlyst
Krångel.... Hur gör jag för att kunna spela på en privat server? Jag har redan wow installerat...måste jag ladda ner och installera någon speciell wow verision för att det ska fungera? Annars har jag provat att byta namn på realmlist till ett annat ip men inget händer...förklara gärna för en icke it kunnig person hur man göra

Skål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in