2009-07-15, 16:47
Medlem
Vad jag vill se för att spela privat server är instant 70/80 och PVE sen ska det va gear vendors med naxx10 starter gear.
Citera
2009-07-15, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vreborlo
Vad jag vill se för att spela privat server är instant 70/80 och PVE sen ska det va gear vendors med naxx10 starter gear.

Där finns många som vill lvla från början
Du får gear och lvl 80 - bara skicka ett ticket och skriva det du vill ha
Citera
2009-07-15, 21:01
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av digitalni
Där finns många som vill lvla från början
Du får gear och lvl 80 - bara skicka ett ticket och skriva det du vill ha

Enligt mig så ska du ha kvar din BlizzLike realm, och sedan starta upp en ny FunSever för dom som vill ha instant 80 och bara leka, köpa allt gear osv
Citera
2009-07-15, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notN
Enligt mig så ska du ha kvar din BlizzLike realm, och sedan starta upp en ny FunSever för dom som vill ha instant 80 och bara leka, köpa allt gear osv

Jag följer med 100%

Jag har sett din ticket. Jag behöver att du skapa dem gubbarna som du vill ha. Jag kan modifiera dem även om dem är offline men det är bäst om du kan vara online så att jag kan adda items direkt. Det tar ganska mycket tid att kopiera dem om du är offline därför att man måste andra saker direkt i databas som är otroligt oorganiserat (enligt mig). Jag vill förberedda item id´s och vi ses online
Citera
2009-07-16, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Vilka är det här som spelar på q-gaming?=) kan ju skriva era nicks så man har några på friends iaf

Jag lirar på Q-Gaming Nickar Memon, Tauren Warrior
Citera
2009-07-16, 06:34
Medlem
notNs avatar
Citat:
Jag följer med 100%

Jag har sett din ticket. Jag behöver att du skapa dem gubbarna som du vill ha. Jag kan modifiera dem även om dem är offline men det är bäst om du kan vara online så att jag kan adda items direkt. Det tar ganska mycket tid att kopiera dem om du är offline därför att man måste andra saker direkt i databas som är otroligt oorganiserat (enligt mig). Jag vill förberedda item id´s och vi ses online

ok, ska till sängs nu men whispar dig när vi är online samtidigt någon dag
Citera
2009-07-18, 20:30
Medlem
Niths avatar
Citat:
Jag följer med 100%

är du ens online? '

letar nytt ikväll ;<
Citera
2009-07-19, 21:36
Moderator
MondoBizarros avatar
Redigerade rubriken till något lite mer logiskt.
Förhoppningsvis innebär detta att fler hittar hit!
/Mod
Citera
2009-07-20, 01:39
Medlem
Tubby Steves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saoe
Jag lirar på Q-Gaming Nickar Memon, Tauren Warrior
Hehe jasså du som är memon, jag nickar Sistabossen, UD warlock, har spelat några raider du du tankat. men spelar inte så mycket längre sen teleportrarna försvann
Citera
2009-07-20, 03:30
Medlem
Miss-Lyckads avatar
Börjat lira lite på neverendless-wow och det funkar ganska okej, någon annan som spelar där?
Citera
2009-07-21, 07:18
Bannlyst
jag spelar på scapegaming
server wowcrack har spelat där i 1år snart e väldig nöjd
fungerande instanser 5000spelare online bgs arena
instanser naxx os osv
man lvlar från 0
0 till 80 tar typ 1dag 24h playtime
Citera
2009-07-22, 08:47
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Hehe jasså du som är memon, jag nickar Sistabossen, UD warlock, har spelat några raider du du tankat. men spelar inte så mycket längre sen teleportrarna försvann

Yo! vart helt seriøst vældigt intresserad av att børja spela på Q-gaming when i saw this vid:http://www.youtube.com/watch?v=7zv4xavTDB4&feature=related some other. Ælskar fan pre tbc och har børjat bli less på servern jag spelar på nu www.evolutionwow.org.

Hur ær horde/alliance ration?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in