Jag har precis skillat upp jc på min DK och undrar vilket gem som säljer bäst på AH? Kanske beror på realm men lirar på Tarren Mill, Alliance. Då menar jag epicgemsen man köper av tanten i Dalaran. Jag har köpt +34 str till mig själv men vill tjäna lite cash så vill gärna få lite tips från er.
Någon som har tips på en bra lvl 80 server? Gärna med en så aktuell patch som möjligt? Vill testa hur de olika klasserna är i wotlk innan jag eventuellt börjar levla en ny char.
Där kör jag som sagt, dock är jag sugen att börja lira på en annan, den där är 100% blizzlike, men jag vill gärna ha 3/5 x XP eller liknande, så man får levla ett tag men ändå lite snabbare
Jag kör på MagicWoW's servrar, patch 3.2.0a.
Väldigt aktiv server med 2-3000 aktiva hela tiden i princip, ganska få buggar också (har kommit en hel del buggar nu pga. patchbyte från 3.0.9, men detta kommer åtgärdas inom ett par dagar).
Rekommenderas varmt, skicka iväg ett pm till hodrix på forumet om ni vill ha mer info.
Jag kör på MagicWoW's servrar, patch 3.2.0a.
Väldigt aktiv server med 2-3000 aktiva hela tiden i princip, ganska få buggar också (har kommit en hel del buggar nu pga. patchbyte från 3.0.9, men detta kommer åtgärdas inom ett par dagar).
Rekommenderas varmt, skicka iväg ett pm till hodrix på forumet om ni vill ha mer info.
http://www.magic-wow.com
Vilken realm kör du på? Några som är sugna på att lira ihop?
EDIT: kan inte se någon bild när jag försöker regga mig (dom här bokstäverna/siffrorna/orden som brukar komma så man får verifiera att man är mänsklig).
Senast redigerad av rooseen 2009-09-30 kl. 21:50.
Nu när Q-gaming avlidit i svinifluensa undrar jag om det finns några andra fina 2.4.3 pre-tbc servrar därute.
Har spelat lite på cWoW, men alldeles fullt med retards. Wipa @ Onyxia 7/10ggr.
Så vill ha en aktiv, bra 2.4.3 pre-tbc server med instant 60 med en jävla massa folk på.