2009-07-22, 11:47
Medlem
fizzles avatar
En dag för något år (pretbc) sedan såg jag en video från en privatserver, som utan tvekan kan ha vart den roligaste servern skådad.

Man blev tilldelad en karaktär och sprang sedan en hinderbana. Det var högst egengjord liten karta. Något liknande har jag aldrig sett tidigare eller senare.
Tror att det var en fransk server, väldigt få spelare också (i tiotal).

Vad känner ni till om denna servern?
Citera
2009-07-22, 17:42
Medlem
glupsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
En dag för något år (pretbc) sedan såg jag en video från en privatserver, som utan tvekan kan ha vart den roligaste servern skådad.

Man blev tilldelad en karaktär och sprang sedan en hinderbana. Det var högst egengjord liten karta. Något liknande har jag aldrig sett tidigare eller senare.
Tror att det var en fransk server, väldigt få spelare också (i tiotal).

Vad känner ni till om denna servern?

Hello haha lät jävligt roligt! På en server jag spelade på innan den vart nerstängd var det sådana evenemang varje dag, sjukt roligt! Undervattens pvp och hinderbanor osv. Vill ha mer sådant.

Tror det kan vara svårt att hitta den servern igen då inte är så stor procent som finns kvar av alla dom äldre servrarna. Men jag säger ifrån om jag hittar någon liknande
Citera
2009-07-22, 17:58
Medlem
fizzles avatar
Ja fast den här servern var endats för hinderbanor, custom-maps. Så det fanns verkligen ingenting annat.

WoW till ytan men på sätt & vis ett annat spel.
Citera
2009-07-23, 21:18
Medlem
Audacias avatar
Hoppas den här frågan funkar i den här tråden.

Hur gör jag för att boosta upp min jewelcrafting från 1 till 450? Alltså, vilket kommando?

Jag kör Johved Repack 3.1.3, alltså ArcEmu 3.1.3!
Citera
2009-07-24, 20:28
Medlem
Lite hjälp?

Hej!

Jag skulle behöva lite hjälp med min private server!

Jag har 2 problem:
1,Alla mobs kan se och attackera genom väggar, som gör det praktiskt omöjligt att spela en instance.
2,Ingen spirit healer funkar på servern.

Skulle vara tacksam för svar snarast!
Citera
2009-07-25, 03:51
Medlem
Wow lvl 70 private.

Är det någon som vet en BRA lvl 70 private server?
Skulle vara nice med lite förslag.
Tackar
Citera
2009-07-25, 13:43
Medlem
Skulle rekommendera MirandasWoW, sök på google och dyl. Eller world of bong/bonglords. Båda är väldigt bra, men bonglords har något som är riktigt coolt, när man har uppnått deras maxlevel så kan man bli level 1 som en annan klass dvs att man är warrior/mage och sedan warrior/mage/hunter och i slutet får man ett " skin " som kanske illidan eller kungen av stormwind
Citera
2009-07-25, 16:36
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FearisaMotion
Skulle rekommendera MirandasWoW, sök på google och dyl. Eller world of bong/bonglords. Båda är väldigt bra, men bonglords har något som är riktigt coolt, när man har uppnått deras maxlevel så kan man bli level 1 som en annan klass dvs att man är warrior/mage och sedan warrior/mage/hunter och i slutet får man ett " skin " som kanske illidan eller kungen av stormwind
Vänta nu, så när man dingat 80, efter viss möda och slit, så får man en treat, nämligen att man kan skapa en lvl 1 karaktär av annan klass?
Det låter som precis vilken officiell server som helst, med skillnaden att på en random officiell server kan du skapa 10 lvl 1 karaktärer på en gång!

Eller har jag missat något?
Citera
2009-07-25, 16:43
Medlem
rookets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Vänta nu, så när man dingat 80, efter viss möda och slit, så får man en treat, nämligen att man kan skapa en lvl 1 karaktär av annan klass?
Det låter som precis vilken officiell server som helst, med skillnaden att på en random officiell server kan du skapa 10 lvl 1 karaktärer på en gång!

Eller har jag missat något?

han menar nog att ens karaktär kan bli flera klasser samtidigt...
Citera
2009-07-26, 01:41
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rooket
han menar nog att ens karaktär kan bli flera klasser samtidigt...
Och hur skulle det fungera?
Citera
2009-07-26, 02:16
Medlem
areols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Och hur skulle det fungera?

det bara gör det
Citera
2009-07-26, 13:06
Medlem
AceInTheHoles avatar
Riktigt bra intiativ till Flashback WotLK-servern. Gick med igår, inget lagg alls! Nickar "Ace", Dwarf priest. Vi ses online!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in