2012-12-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VadjanaMaster
Om du kom så nära så kan jag förstå att det känns surt. Själv tänker jag gå på nån annan utbildning sen testa proven igen efter 6 månader. Alltid kul att vet hur det går en andra gång.

Ja, jag vet att jag har vad som krävs.. måste bara inse att det är lite mer noggrant och lite mindre snabbt som behövs! Kommer nog testa en gång till också.
Citera
2012-12-12, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Failade på ett av testen idag, psykologdelen. Sjukt besviken! Hade jag bara tagit det lite mer lugnt hade det gått. Han sa att jag hade potential med. 1 av 9 test gick åt skogen! Får se om jag söker efter våren igen!

Surt. Vilket av testerna var det?
Citera
2012-12-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miskeh
Surt. Vilket av testerna var det?

Det när man ska lägga ihop lätta mattetal och komma ihåg det senaste talet hela tiden. Gäller att ha bra fokus och alltid tänka i rätt ordning på det.
Citera
2012-12-13, 22:58
Medlem
Åtta - Fyra, Tolv.
Fyra - Fem, Nio.
Fem - Sju, Tolv.
Sju - Åtta, Femton.

Så satt jag och tänkte mekaniskt och klarade det.
Citera
2013-01-01, 22:01
Avstängd
Lacerdas avatar
Någon som vet om Green cargo kommer att köra vidare med internutbildningar av lokförare? Dom börjar ju varsla personal.
Citera
2013-01-01, 23:53
Medlem
Är det fortfarande så att man bara får söka två gånger sen är det kört för evigt?
Citera
2013-01-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Någon som vet om Green cargo kommer att köra vidare med internutbildningar av lokförare? Dom börjar ju varsla personal.

Inte inom den närmaste tiden i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Är det fortfarande så att man bara får söka två gånger sen är det kört för evigt?

Det senaste jag hörde är att du får göra om proven efter 6 månader, därefter vänta 2 år. Hört ifrån en kurskamrat iofs, så ta det med en nypa salt.
Citera
2013-01-02, 00:24
Bannlyst
Citat:
Det senaste jag hörde är att du får göra om proven efter 6 månader, därefter vänta 2 år. Hört ifrån en kurskamrat iofs, så ta det med en nypa salt.
När min kompis gjorde testet, och frågade så sa någon kvinna i Mjölby att man e portad livet ut. För mig låter det väldigt konstigt och oerhört dyrt! Jag skulle kunna anta att det e bara något dom säger för att slippa så många sökande
Citera
2013-01-02, 12:17
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Citat:
Inte inom den närmaste tiden i alla fall.
Hur har du fått reda på det?
Citera
2013-01-17, 17:13
Medlem
HeyBePositives avatar
När jag ska söka till en lokförarutbildning så vill dem att jag ska skicka in mina betyg.

Har två frågor.

1-Hur går det till när man ska söka till yrkeshögskolan när man ännu inte har gått ut skolan. Dem vill att jag skickar mina betyg innan april och jag går ju inte ut skolan förens efter april så jag kan inte skicka några fullständiga betyg till dem? Är det ett problem?

2-Man kan antingen skicka betyg via post eller bifoga fil på datorn. Hur får jag in mina betyg till datorn?
Citera
2013-01-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyBePositive
När jag ska söka till en lokförarutbildning så vill dem att jag ska skicka in mina betyg.

Har två frågor.

1-Hur går det till när man ska söka till yrkeshögskolan när man ännu inte har gått ut skolan. Dem vill att jag skickar mina betyg innan april och jag går ju inte ut skolan förens efter april så jag kan inte skicka några fullständiga betyg till dem? Är det ett problem?

2-Man kan antingen skicka betyg via post eller bifoga fil på datorn. Hur får jag in mina betyg till datorn?

1 - Misstänker att du kompletterar senare, i så fall. Fråga dem på skolan.

2 - En sån här.
Citera
2013-01-17, 17:16
Medlem
Är väll ingen utbildning som städerska?

Srry, men var bara tvungen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem