2010-11-20, 23:04
Bannlyst
Blivit kallad till psykologmötet nu direkt efter testerna man får via mejl. Nån som varit på det och kan berätta lite vad man gör där? Står att man kommer jobba med en del tester även där.
Citera
2010-12-17, 19:20
Medlem
shyans avatar
Klarade hela förtestet och även det vidare urvalet på plats med penna/papper. Dock kuggade jag 2 av 3 test på psykologtestet, var lite ofokuserad och hade tagit ut segern i förskott. Någon som vet om man får göra om psykolog testet och isåfall när?
Citera
2010-12-18, 09:54
Medlem
LordColtacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shyan
Klarade hela förtestet och även det vidare urvalet på plats med penna/papper. Dock kuggade jag 2 av 3 test på psykologtestet, var lite ofokuserad och hade tagit ut segern i förskott. Någon som vet om man får göra om psykolog testet och isåfall när?
Du får vänta tills nästa ansökningsperiod och försöka igen då... Hoppas det går bättre då!
Citera
2010-12-18, 12:18
Bannlyst
Jag klarade psykologtestet förra veckan och har nu bara läkarundersökningen kvar
Dåligt dock att man måste betala den själv för 2500kr.
Citera
2010-12-18, 13:58
Medlem
AtomSmashers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickedi
Jag klarade psykologtestet förra veckan och har nu bara läkarundersökningen kvar
Dåligt dock att man måste betala den själv för 2500kr.
Samma här! Klarade det i onsdags. Var inte lite jävla nervös på första testet men allt gick finemang.

Grattis till oss båda!
Citera
2010-12-18, 14:56
Medlem
@AtomSmasher och Nickedi

vart har ni sökt?
börjar inte utbildningarna hösten 2011?
eller kan man göra testerna såpass långt innnan en utbildning startar?
Citera
2010-12-18, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trixarn
@AtomSmasher och Nickedi

vart har ni sökt?
Jag har sökt till Mjölby som börjar i mitten av februari.
Citera
2010-12-18, 17:56
Medlem
Blir Linköping imorgon och psykologtester! Lite smått nervig..
Citera
2010-12-18, 18:02
Medlem
AtomSmashers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixarn
@AtomSmasher och Nickedi

vart har ni sökt?
Jag sökte till Vännäs, visste inte att det startade utbildning nu i vår i Mjölby och Hallsberg när jag sökte. Hittade utbildningen i Vännäs genom yhmyndigheten.se.
Fick iaf förfrågan om jag inte hellre ville gå i någon av de nyss nämnda orterna om jag kom in eftersom de ligger mycket närmre där jag bor, så jag svarade ja och sa att jag helst ville gå i Hallsberg. Börjar den 21:a mars.
Senast redigerad av AtomSmasher 2010-12-18 kl. 18:11.
Citera
2010-12-19, 20:17
Medlem
Gjorde psykologitesterna idag... No problems! Nu ska jag bara göra läkarundersökningen...
Citera
2010-12-28, 13:54
Medlem
Alltså är det värt att satsa på lokföraryrket eller inte? ger det alltså jobb som median garanterar oss eller inte? SJ och GreenCargo utbildar väl sina egna lokförare när dem är i behov av nya förare. Så chansen att dem som har gått KY/YH utbildningen blir anställd hos en ut av dem är väl liten?

Hur har ni som har gått den här KY/YH utbildningen fått jobb? Via eran praktikplatser/egna kontakter eller...?

Tack ifall nån kan ge ett svar.
Citera
2011-01-02, 12:34
Medlem
Är det kört att bli lokförare om man existerar i belastningsregistret? En misshandel i yngre år som ligger och spökar ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in