2007-08-06, 21:49
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
Ok, har hittat en lirare som poserat med J vid minst två tillfällen som finns att skåda på nätet. Förnamnet börjar på E och åldern 26 år verkar också kunna stämma. Ser dock inte ut som han på den lilla bilden i AB, men deras bilder är knappast att betrakta som 100% trovärdiga i vilket fall. Så, vad tros om en gissning på killen som syns tillsammans med J på de här sidorna?

http://www.stureplan.se/articles/3517/
http://alexlewerentz.blogspot.com/2006/09/nu-kr-vi.html

Jag har också gjort lite internet-research och bland annat kollat upp John Kjellströms bekanta på Facebook. Där återfinns en person med samma förnamn som ditt förslag men med dubbelt efternamn med initialerna D D som är född -81. Personen som kallas E skall tydligen ha flickvän samt en mor som är bosatt vid Hornstull och själv bo i närheten. Allt detta stämmer överens med EDD. Killen är dock blond och ljus, något som inte stämmer med bilden i Aftonbladet.
2007-08-06, 21:50
Medlem
padrons avatar
Vi ska kanske lugna ner oss lite och låta rättvisan ha sin gång.

Aftonbladet gillar mediedrev och groteska nyheter lika mycket som de här jönsarna verkar gilla kinky och "omoralisk" (olaglig återstår att se) sex. Det dröjer väl ett tag till vi får veta mer i detalj vad som hänt.

Hursomhelst gör Aftonbladet sitt bästa för att få en fällande dom i den tredje statsmaktens domstol.
2007-08-06, 21:54
Medlem
Stilettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Oj vilken kamerakåt kille den där John är: http://www.stureplan.se/search.php?search_string=john+kjellstr%F6m Förmodligen är den andra killen med på nån av dessa..

Är han bara 21? Rätt sliten för sin ålder i så fall, från de där bilderna skulle jag gissat på 30+.
2007-08-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Vi ska kanske lugna ner oss lite och låta rättvisan ha sin gång.

Aftonbladet gillar mediedrev och groteska nyheter lika mycket som de här jönsarna verkar gilla kinky och "omoralisk" (olaglig återstår att se) sex. Det dröjer väl ett tag till vi får veta mer i detalj vad som hänt.

Hursomhelst gör Aftonbladet sitt bästa för att få en fällande dom i den tredje statsmaktens domstol.

Meh... ett otroligt fånigt inlägg. Detta är skvaller på FB (vilket inte är så annorlunda från Aftonbladet som många vill göra gällande). Så här ska det se ut: "Av med deras huvuden och slit kukarna av dom!"
2007-08-06, 22:06
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Jag har också gjort lite internet-research och bland annat kollat upp John Kjellströms bekanta på Facebook. Där återfinns en person med samma förnamn som ditt förslag men med dubbelt efternamn med initialerna D D som är född -81. Personen som kallas E skall tydligen ha flickvän samt en mor som är bosatt vid Hornstull och själv bo i närheten. Allt detta stämmer överens med EDD. Killen är dock blond och ljus, något som inte stämmer med bilden i Aftonbladet.

Jo, stötte också på det namnet när jag sökte. Ironiskt nog, om vi menar samma, så är ett av hans efternamn samma som för den jag gissade på förut.

Dessutom så är jag inte så säker på att den lilla bilden verkligen föreställer 26-åringen. Skulle det inte kunna vara en svårt solskadad J även på den bilden?
2007-08-06, 22:09
Medlem
BigTones avatar
Citat:
Jo, stötte också på det namnet när jag sökte. Ironiskt nog, om vi menar samma, så är ett av hans efternamn samma som för den jag gissade på förut.

Dessutom så är jag inte så säker på att den lilla bilden verkligen föreställer 26-åringen. Skulle det inte kunna vara en svårt solskadad J även på den bilden?

Det var ju någon som hänvisade till en blog för en sida sedan där tjejen som har blogen säger sig känna den andra killen och hänvisar till bilden i fråga. Givetvis kan hon ljuga alternativt kan bilden vara gravt missvisande...
2007-08-06, 22:14
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigTone
Det var ju någon som hänvisade till en blog för en sida sedan där tjejen som har blogen säger sig känna den andra killen och hänvisar till bilden i fråga. Givetvis kan hon ljuga alternativt kan bilden vara gravt missvisande...

Men den bilden är kopplad till inlägget om J på bloggen. Ingenstans står det uttryckligen att den lilla bilden är 26-åringen.
2007-08-06, 22:20
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:

Vi menar samma. Nej, det tror jag inte. Antigen är det vi som har fel eller Aftonbladet som har fel bild.
2007-08-06, 22:24
Medlem
BigTones avatar
Citat:
Men den bilden är kopplad till inlägget om J på bloggen. Ingenstans står det uttryckligen att den lilla bilden är 26-åringen.

Hmm måste ha läst det för snabbt. Ingen som känner denne 'E' Bör ju stå något på hans gästbok typ...
2007-08-06, 22:33
Medlem
E DD har ingen aktivitet pa Facebook idag eller igar.
2007-08-06, 22:33
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Vi menar samma. Nej, det tror jag inte. Antigen är det vi som har fel eller Aftonbladet som har fel bild.

Jag lutar nu starkt åt att det är ditt förslag som är det riktiga. Den troliga morsans lägenhet på Kristinehovsgatan ökar sannolikheten avsevärt tillsammans med EDD:s i närheten. EDD står dock med adress i Tyresö enl. Eniro men han kan ju ha flyttat nyligen.
2007-08-06, 22:36
Bannlyst
Platsen för våldtäkten

Den information jag har är att våldtäkten ägde rum på Högbergsgatan 76 B, 3 tr där Johns föräldrar bor. John är skriven på samma adress. Lagom taxiavstånd från krogarna B54 och Patricia. "Mammas pojke" passar på när föräldrarna är borta. Grannar borde ha sett eller hört någonting men det kontrolleras just nu. Dags att kräket försvinner från stan. Ser fram emot ett "Stureplansuppror" där Armanikostymerna kan visa vad riktigt manlighet betyder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in