2007-08-06, 12:09
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
För att Aftonbladet och Ronnie Sandahl skriver det?

Jag är inget fan av killen, men likt förra gången så bör man nog vänta på rätten innan man bildar sig en uppfattning i skuldfrågan.

I övrigt vill jag påminna om att detta är forumavdelningen SKVALLER varför poster om vem den s.k 26-åringen är borde premieras framför poster där FB-rookies skriver om hur de vill märka någon hit eller dit.

Ja men ratten friade honom forra gangen, Han kanske inte har begatt ett brott, men han har likt forbannad fornedrat nagon som inte gillade det. Om det som star pa aftonbladet stammer tillsammans med allt som framkom under forra rattegangen sa ar han skyldig i mina ogon.
2007-08-06, 12:15
Medlem
chekiuss avatar
Helt sjukt att han inte lärde sig av förra gången. Såå välldans kul kan det väl inte vara att sitta inspärrad och få sitt ansikte uthängt över halva Sverige? Att han begår samma "misstag" igen bevisar att han är lite efterbliven.
2007-08-06, 12:18
Medlem
Mille Yousefali? Någon som känner honom och pratat med honom på den senaste tiden? Eller är hans mobil avstängd?
2007-08-06, 12:25
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Ja men ratten friade honom forra gangen, Han kanske inte har begatt ett brott, men han har likt forbannad fornedrat nagon som inte gillade det. Om det som star pa aftonbladet stammer tillsammans med allt som framkom under forra rattegangen sa ar han skyldig i mina ogon.

Som hävdar att hon inte gillade det. Vilket inte gick att bevisa. Som sagt - jag tycker illa om killen, men det finns ingen anledning att dra några som helst slutsatser av vad Aftonbladet skriver.

I övrigt - VEM är 26:åringen? Den Mille som är nämnd är 25 och bor ej på Södermalm.
2007-08-06, 12:29
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Som hävdar att hon inte gillade det. Vilket inte gick att bevisa. Som sagt - jag tycker illa om killen, men det finns ingen anledning att dra några som helst slutsatser av vad Aftonbladet skriver.

I övrigt - VEM är 26:åringen? Den Mille som är nämnd är 25 och bor ej på Södermalm.

]
Jag kan ju inte bevisa att hon inte gillade det, men av det som man kunnat lasa om fallet sa verkar det helt klart som att de gick for langt och vem vill ga egenom processen att anmala nagon for valdtakt? Speciellt nu nar det hander igen och det finns dokumenterade skador...
2007-08-06, 12:58
Medlem
KlausMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
I detta läge när man är åtalad för grov våldtäkt innebär det faktum att dom är försatta på fri fot definitivt en friande dom.

Måste säga att jag tror detta kan vara en positiv sak för grabbarna i slutändan. Har till dagsdato levt ett destruktivt liv som efter en väckarklocka som detta kan leda till många insikter och i förlängningen ett mer tryggt och harmoniskt liv...tro mig...jag vet...

Oj vad fel du hade!
2007-08-06, 13:05
Medlem
KlausMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
och skillnaden nu är?
en o annan bortkommen brat möjlitgtvis, Men varken newbie(john) eller de andra har ändrat kncepten till någon foie gras ätande institution på firdhemsplan. Snarare gjort det till ett mkt skönare hak.

Träffade newbie för några dagar sen, mkt kan sägas om honom, men våldtäktsman, det är han då fan INTE! Alla som känner till relationen med damen i fråga vet lite hur det är/var.

dom i maj tydligen, tingsrätten är dock ingen direkt intelligent instans! vi får la se! lycka till grabbar!

Dax att byta namn till Indenial kanske
2007-08-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire

Jag håller med till fullo. Hade det varit en kvinnlig vän till mig som jag litar till 100 procent på. Då hade iaf jag tagit ett allvarligt snack med killen i fråga.

Man måste ju dock kunna lite på det svenska rättväsendet, även om det blir allt för många friande domar pga bristande bevis.

Mord, våldtäktsfall och pedofiler. Dessa tre kategorier borde automatisk ha livstids fängelse som jag ser det. Om det inte finns förmildrande omständigheter. Om en fars dotter blivit utnyttjad, sedan skjuter pappan mannen som gjorde detta. Det ser jag som en förmildrande omständighet :-)

Nu gled jag dessvärre från ämnet.

Ingen är dock dömd, förrän domen vunnit laga kraft.

Om det dock stämmer som det står i artikeln, och de kan bevisas att förövarna var med tjejen . Ska det nog mycket till om de kommer undan.
2007-08-06, 13:55
Medlem
bjures avatar
Det verkar fortfarande lite oklart vem 26-åringen är. Det enda budet vi fått är Mille Y, men det dementerades av någon också.

Hallå, detta är Flashback Forum, trodde det skulle finnas namn och bild innan jag ens vaknade. Ligg i lite nu
2007-08-06, 14:02
Medlem
Ajajajs avatar
Någon som vet om dom här grabbarna fått på käften ännu, för förra vändan?

Om inte så undrar man när dom kommer få på käften? För kan det vara annat än en tidsfråga?

2007-08-06, 14:24
Medlem
Killen på den lilla bilden i Aftonbladet kan iallafall antas vara Mille...
2007-08-06, 14:45
Medlem
MY bor i Täby

26åringen skulle bo på söder eller i närheten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in