2007-08-16, 22:16
Bannlyst
Sista 20 sidorna skulle kunna skrivas under Feminism och jämstäldhet eller Invandring och integration
2007-08-17, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Jag är ganska övertygad om att kidsen i Stockholms innerstad och runt Stureplan har ett roligare liv än 99% av landets unga.
Byt ut "roligare" mot "bajsnödigare" så - ja.
2007-08-17, 11:06
Medlem
Ph0nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Byt ut "roligare" mot "bajsnödigare" så - ja.

Och roligare.
2007-08-17, 12:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Alltså, jag tror inte dem har det roligare. Om man inte bor i Stockholm suktar man inte efter Stureplan skulle jag tro. Tror inte ett dugg på det.
2007-08-17, 13:14
Medlem
Från EDDs Facebook:
ME wrote
at 9:41pm on August 16th, 2007
Idag saknar jag dig väldigt mycket. Jag har varit hos johan och annika och ätit bullar och pratat. Sen var jag på massage. Det var skönt men jag har spända axlar...sen var jag med johan och kerstin. Då tänkte jag på dig. Oss. Jag väntar på ditt brev också =) Godnatt min skatt

Hon verkar fortfarande tro att han är oskyldig och på något sätt hoppas man ju att han ska vara det.

Vilka medier har man tillgång till i häktet. Tydligen får man skriva brev, men internet verkar man inte ha tillgån till. Kan någon som vet upplysa oss mindre vetande.
2007-08-17, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasastansstekar
Från EDDs Facebook:
ME wrote
Idag saknar jag dig väldigt mycket. Jag har varit hos johan och annika och ätit bullar och pratat. Sen var jag på massage. Det var skönt men jag har spända axlar...sen var jag med johan och kerstin. Då tänkte jag på dig. Oss. Jag väntar på ditt brev också =) Godnatt min skatt

Hon verkar fortfarande tro att han är oskyldig och på något sätt hoppas man ju att han ska vara det.

Vilka medier har man tillgång till i häktet. Tydligen får man skriva brev, men internet verkar man inte ha tillgån till. Kan någon som vet upplysa oss mindre vetande.

Om han har restriktioner (vilket uppenbarligen är fallet) har han inte tillgång till några medier.
2007-08-17, 14:11
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Från EDDs Facebook:
ME wrote

Lär ju knappast vara för att hon tror att han kommer läsa det som hon skriver detta. Vill väl bara skriva av sig eller nåt. Och kanske för att han ska läsa det när han kommer ut.
2007-08-17, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Alltså, jag tror inte dem har det roligare. Om man inte bor i Stockholm suktar man inte efter Stureplan skulle jag tro. Tror inte ett dugg på det.
Du ska se hur mycket bonnläppar i crocs det är varje helg som drar runt kring stureplan i jakten på ett häftigt ställe att komma in på
2007-08-17, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
Du ska se hur mycket bonnläppar i crocs det är varje helg som drar runt kring stureplan i jakten på ett häftigt ställe att komma in på

Det förvånar mig inte. Simpla människor dras till det simpla.
2007-08-17, 18:08
Medlem
Citat:
Skogsängsvägen, nära Trollbäckens IP. Inte särskilt sjaskigt men visst fanns det en del wt-spår hos en typisk medelklassfamilj som velat distansiera sig och framstå som glassigare än vad de var.

Ne, området därikring är ju trevligt, speciellt Hanviken. Just det hus som ED bodde i tillhör väl inte pärlorna direkt. Observera också att han på den tiden bara hette ED och inte EDD som han använder sig av nu
2007-08-17, 19:45
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdubious
Ne, området därikring är ju trevligt, speciellt Hanviken. Just det hus som ED bodde i tillhör väl inte pärlorna direkt. Observera också att han på den tiden bara hette ED och inte EDD som han använder sig av nu

Vilket av namnen Dahné eller Dahlin använde han sig av tidigare ?
2007-08-18, 00:56
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Från EDDs Facebook:
ME wrote

Ja, det är väl bra för henne i så fall?

Ärligt talat, jag har svårt att se någon som helst anledning att fortsätta hänga ut den här stackars flickan. För i helvete, lämna henne ifred.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in