2007-06-06, 20:46
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Det blev en trevlig manifestation. Förutom Bodström och några andra som jag inte minns namnen på så snackade även Magnus Betner. Tåget fortsatte genom norrmalm till söder... och vidare till en av stureplankillarnas lägenhet. Hehe även om jag kan tycka att det var lite överdrivet så kunde jag inte låta bli att hånle lite när massan började sjunga "du kan inte våldta kvinnor när du dör". Han såg något besvärad ut när han stängde köksfönstret...
M*** var för övrigt med och fick en massa support från alla.

Trevligt med lynchmobbar i ett rättssamhälle!
2007-06-06, 21:05
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Det blev en trevlig manifestation. Förutom Bodström och några andra som jag inte minns namnen på så snackade även Magnus Betner. Tåget fortsatte genom norrmalm till söder... och vidare till en av stureplankillarnas lägenhet. Hehe även om jag kan tycka att det var lite överdrivet så kunde jag inte låta bli att hånle lite när massan började sjunga "du kan inte våldta kvinnor när du dör". Han såg något besvärad ut när han stängde köksfönstret...
M*** var för övrigt med och fick en massa support från alla.

For real? Helt sjukt att något krogluder som uppenbarligen gått hem med några snubbar för att knulla får sånt här stöd.

Babyfejsnegern som våldtog och grovt misshandlade göteborgstjejerna klarade sig utan både straff eller manifestation. (Han finns i skövde om någon känner sig manad.)
2007-06-06, 22:15
Medlem
moneysisters avatar
Vad driver folk

det finns så många oskyldiga tjejer därute som knappt blivit
omnämnda. Masspsykos,,,, jag vägrar se denna tjej som ett
oskyldigt litet offer.
Det är ju löjligt, klart hon får frågor i rätten om vilka hon har legat
med, när hon har sex med dom ena minuten för i nästa sek
anse sig ha blivit våldtagen.

Skvaller: Hon är ökänd, hon har def, inte stöd från alla sina
vänner, just nu har hon sina 60 min i rampljuset. Fler börjar
hålla sig undan, vem vet imorgon kanske bästa vännen
anklagas för att ha stulit hennes locktång!!

Har man så ont och blivit så brutalt våldtagen så springer man
inte ned till stureplan och hänger på låset.
Det här är en komedi och ett riktigt stort hån mot alla kvinnor
som utsätts för övergrepp och våldtäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
For real? Helt sjukt att något krogluder som uppenbarligen gått hem med några snubbar för att knulla får sånt här stöd.

Babyfejsnegern som våldtog och grovt misshandlade göteborgstjejerna klarade sig utan både straff eller manifestation. (Han finns i skövde om någon känner sig manad.)
2007-06-06, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Trevligt med lynchmobbar i ett rättssamhälle!
Kanske inte men vissa brott väcker starka känslor hos medborgarna.
2007-06-06, 22:27
Medlem
I_O_Us avatar
Det är väl för att gärningsmännen i det här fallet är halvkända profiler i Stockholm. Dessutom är dom backslickers.. och ingen gillar backslickers.

Men ja.. enligt ryktena så är M*** stans största slampa men i det här fallet spelar det väl egentligen ingen roll? Killarna är i vilket fall stans största jävla svin.
2007-06-06, 23:02
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneysister
det finns så många oskyldiga tjejer därute som knappt blivit
omnämnda. Masspsykos,,,, jag vägrar se denna tjej som ett
oskyldigt litet offer.
Det är ju löjligt, klart hon får frågor i rätten om vilka hon har legat
med, när hon har sex med dom ena minuten för i nästa sek
anse sig ha blivit våldtagen.

Skvaller: Hon är ökänd, hon har def, inte stöd från alla sina
vänner, just nu har hon sina 60 min i rampljuset. Fler börjar
hålla sig undan, vem vet imorgon kanske bästa vännen
anklagas för att ha stulit hennes locktång!!

Har man så ont och blivit så brutalt våldtagen så springer man
inte ned till stureplan och hänger på låset.
Det här är en komedi och ett riktigt stort hån mot alla kvinnor
som utsätts för övergrepp och våldtäkt.

Well put.

Intressant att Bodström deltar i en manifestation där ett av inslagen är att trakassera av tingsrätten frikända personer.
2007-06-06, 23:04
Medlem
xallos avatar
Det intressanta är att hon enligt uppgift skall ha haft sex med en kille 11 dagar efter våldtäkten, man kan ju fråga sig hur det kommer sig?
2007-06-06, 23:07
Medlem
Citat:
Det intressanta är att hon enligt uppgift skall ha haft sex med en kille 11 dagar efter våldtäkten, man kan ju fråga sig hur det kommer sig?
Varför är det intressant eller relevant? Skall man gå i celibat eller straffas om man har sex efter en våldtäckt i din värld?
2007-06-06, 23:31
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Varför är det intressant eller relevant? Skall man gå i celibat eller straffas om man har sex efter en våldtäckt i din värld?

En majoritet utav "normala" kvinnor har knappast sex mindre än två veckor efter att de har blivit våldtagna, de rapporterar inte heller om sina dagliga göromål, fester och vilka krogar de varit på i sin blogg under namnet "Hellere ökänd än okänd" bara ett par dagar efter att våldtäkten skall ha ägt rum.

Att killarna är riktiga äckel är ställt utom allt tvivel men fröken Velander är inte direkt ett under av mental stabilitet, därför tycker jag att man skall vissa lite äterhållsamhet innan man drar iväg med en lynchmob hem till "grabbarna".

Jag får "hund begraven" vibbar utav hela den här historien, precis som med det omtalade tumbamålet så är det något som inte stämmer.
2007-06-06, 23:53
Medlem
Citat:
En majoritet utav "normala" kvinnor har knappast sex mindre än två veckor efter att de har blivit våldtagna, de rapporterar inte heller om sina dagliga göromål, fester och vilka krogar de varit på i sin blogg under namnet "Hellere ökänd än okänd" bara ett par dagar efter att våldtäkten skall ha ägt rum.

Att killarna är riktiga äckel är ställt utom allt tvivel men fröken Velander är inte direkt ett under av mental stabilitet, därför tycker jag att man skall vissa lite äterhållsamhet innan man drar iväg med en lynchmob hem till "grabbarna".

Jag får "hund begraven" vibbar utav hela den här historien, precis som med det omtalade tumbamålet så är det något som inte stämmer.
Vem är du att döma kvinnan som blivit våldtagen? i mina ögon är du en person som ser ner på kvinnor. Dina vibbar är som sagt bara dina vibbar tack och lov för det. Lynchmobben är i mina ögon en markering mot dessa svin som hatar kvinnor. Försök att se den våldtagna kvinnan som din syster, det bör förändra din bild.
2007-06-07, 00:01
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vem är du att döma kvinnan som blivit våldtagen? i mina ögon är du en person som ser ner på kvinnor. Dina vibbar är som sagt bara dina vibbar tack och lov för det. Lynchmobben är i mina ögon en markering mot dessa svin som hatar kvinnor. Försök att se den våldtagna kvinnan som din syster, det bör förändra din bild.

Vilken våldtagna kvinna? Dom blev frikända om du inte visste det.

Hon kanske blivit utsatt för våld men inte våldtäkt eftersom hon garanterat följt med hem från krogen med avsikt att göka.
2007-06-07, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
Vilken våldtagna kvinna? Dom blev frikända om du inte visste det.

Hon kanske blivit utsatt för våld men inte våldtäkt eftersom hon garanterat följt med hem från krogen med avsikt att göka.
Ytterligare ett inlägg från en som inte respekterar kvinnors rätt i samhället. Vi som har läst domen ser att det som hänt är vidrigt och förkastligt,rätten ansåg inte det men en överklagan kommer förhopningsvis skicka dessa odjur till ett långt straff bakom lås och bom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in