Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Att hon var packad och har svårt att minnas? Att killarna redan från morgonen efter synkat sin syn på detta via sms? Att de eftersom de visste att det de gjort var fel såg sig nödsakade att att komma överens om en beskrivning framstår som ganska troligt. Kanske inte för dig...men men.
Ge mig din syn (oh du allsmäktige allenarådande intelligens här i tråden) på tjejens skador? Varför skulle hon anmäla just denna gång? Hon har ju aldrig tidigare skadats av dessa pojkar? Varför just nu? Ledsnade hon på att ha ont efter fredagsnätter hos dessa pojkar eller?
Ge mig nånting som gör att jag kan förstå hur du tänker.
Tjejen är psykiskt labil. Jag har själv uttryckligen blivit varnad för henne inför en fest och sett henne i action (på jakt efter bekräftelse). Sluta utgå från att det är en vanlig och balanserad kvinna som "plötsligt" fick för sig att anmäla, och försök förstå att det är en mycket tom människa med sådana enorma bekräftelsebehov att hon knullar med allt som vänder sig mot henne, för att fylla sin tomhet.
Med den vetskapen är det inte längre lika konstigt att en känslomässig bägare rinner över.
Jag påstår inte att så är fallet, men jag säger att det inte är omöjligt. Bägaren alltså.
EDIT: Detta är riktat till alla som utgår från att M var "the girl next door". Så är det inte.