Citat:
Ursprungligen postat av Bitahon
Fullständigt obegriplig andra paragraf av detta inlägg. Vad menar du egentligen och hur är det relevant i relation till det jag säger? Är det mer befogat att våldta någon för att den är dålig på att ta vara på sig själv? Jag har nu övergått till ett endaste stort frågetecken, som du förhoppningsvis kan sudda ut.
Varför förväntade du dig ett stilistiskt haveri? Monica läser ju trots allt juridik, och har gjort bra ifrån sig i skolan. Givetvis är dock formuleringskonsten, som trots allt vittnar om ett bildat intellekt, inte hennes. Tankarna är dock i allt väsentligt det - men de vittnar tyvärr samt och synnerligen om det diametralt motsatta.
Obegripligt? Det tror jag inte.
Det finns naturligtvis ett problem när flickor och killar agerar på ett sätt som slutar i våldssex och fylleorgier. Av de uppgifter som framkom i det första fallet så kunde man dra slutsatser att ett sådant agerande varit ganska vanligt parterna emellan och jag tycker att debatten som har skapats av händelserna har missat detta.
Jag förväntade mig ett stilistiskt haveri för att jag har träffat Monica och läst hennes texter tidigare. Jag tyckte att hon uttryckte sig bra och målande, om ett relativt svårt ämne vilket jag inte hade förväntat mig. Att hon läser juridik vittnar inte om något intellekt överhuvudtaget. Jag har aldrig träffat så många dumma människor som under min egen tid på juristlinjen.