Citat:
Ursprungligen postat av tresjuor
Verkligen tragiskt. Jag undrar ifall hon kommer att försvara honom. Jag undrar ifall han har henne tillräckligt runt sitt lillfinger för att hon ska köpa hans ursäkter. Hon är väl betydligt yngre än honom (hon är 87:a). (Inte för att ålder har något med mognad eller kritiskt tänkande att göra i alla lägen.)
Men som du säger - hennes värld har nog rasat ihop nu. Det är väl inte omöjligt att EDD var hennes biljett in i en värld som hon verkligen ville va i. Man får väl hoppas att umgängeskretsen sluter sig kring henne snarare än honom.
Edit: Lade till lite diplomati
Ponera: Din kille/tjej är otrogen, det är inte okej. men du älskar honom/henne av hela ditt hjärta, ja man kan förlåta otrohet.
Men... att din älskade partner våldtagit någon. vem förlåter det?
Jag skulle nog inte ens tänka tanken..och då spelar det ingen roll hur kär jag är.
Fast, "värre" saker har ju hänt och gärningsmännens "kvinnor" har stannat kvar. Om inte annat finns det ju en hel del härliga kvinnor som inte önskar något hellre än att brevväxla till kumla för att sedan gifta sig i allrummet med Knutbypastorn, Hagamannen och resten av lirarna som vittnen..