2007-08-08, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter77
Nu har klubben i deras hjärtan tagit bort gästboken som fanns där när jag svängde in där vid kl 14-tiden:

http://www.bollmorabois.com/swe/index.asp

Anklagelser/Rykten(Publicerad: 2007-08-07 10:49:28)

Vi i Bollmora BoIS tar avstånd från denna händelse. Det är absolut inget som klubben uppmuntrar eller premierar.

Vi kan inte ta ansvar för våra medlemmars handlande i privatlivet

Vi har ingen information om händelsen och vet inte mer än vad som har kommit ut i media.

Ordförande

Jimmy Fougner

styrelsen@bollmorabois.com
2007-08-08, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
...
Hallå vakna. Jag kopierade in det redan 12.46 idag...
2007-08-08, 21:00
Medlem
oiois avatar
Så den 28 det här året firade vi vår "ettårsdag"! Det var jättemysigt. Eric lurade mig och sa att han skulle ner och köpa ett äpple (?) och så köpte han rosor. Det var inga vanliga rosor heller, killen i blombutiken slog på stort och kört turkish style med brudslöja och guldgrön glitterspray. Det var så vackert ! Vi hade glitter i ansiktet hela veckan.
Källa: edstroem.blogspot.com

Tjejen måste ju vara helt förstörd... ena dagen var det "vackert och glitter i ansiktet" och 2 dagar senare är hennes pojkvän ett av sveriges största samtalsämne titulerad som våldtäktsman...jesus.
2007-08-08, 21:04
Medlem
tresjuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oioi
Så den 28 det här året firade vi vår "ettårsdag"! Det var jättemysigt. Eric lurade mig och sa att han skulle ner och köpa ett äpple (?) och så köpte han rosor. Det var inga vanliga rosor heller, killen i blombutiken slog på stort och kört turkish style med brudslöja och guldgrön glitterspray. Det var så vackert ! Vi hade glitter i ansiktet hela veckan.
Källa: edstroem.blogspot.com

Tjejen måste ju vara helt förstörd... ena dagen var det "vackert och glitter i ansiktet" och 2 dagar senare är hennes pojkvän ett av sveriges största samtalsämne titulerad som våldtäktsman...jesus.

Verkligen tragiskt. Jag undrar ifall hon kommer att försvara honom. Jag undrar ifall han har henne tillräckligt runt sitt lillfinger för att hon ska köpa hans ursäkter. Hon är väl betydligt yngre än honom (hon är 87:a). (Inte för att ålder har något med mognad eller kritiskt tänkande att göra i alla lägen.)

Men som du säger - hennes värld har nog rasat ihop nu. Det är väl inte omöjligt att EDD var hennes biljett in i en värld som hon verkligen ville va i. Man får väl hoppas att umgängeskretsen sluter sig kring henne snarare än honom.

Edit: Lade till lite diplomati
2007-08-08, 21:11
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline

On T:
Tror du de är skyldiga? Hur ser du på bevisbördan? Tror du man kan bevisa uppsåt?

OffT:
Jag tror att de vilka är erfarna inom praktisk juridik är mycket bättre på att bedöma dessa frågor än vad jag är.

Det intressanta för min del är numera JKs en till två kommande rättegångar avseende våldtäkt och vad som framkommer där.
2007-08-08, 21:16
Medlem
oiois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tresjuor
Verkligen tragiskt. Jag undrar ifall hon kommer att försvara honom. Jag undrar ifall han har henne tillräckligt runt sitt lillfinger för att hon ska köpa hans ursäkter. Hon är väl betydligt yngre än honom (hon är 87:a). (Inte för att ålder har något med mognad eller kritiskt tänkande att göra i alla lägen.)

Men som du säger - hennes värld har nog rasat ihop nu. Det är väl inte omöjligt att EDD var hennes biljett in i en värld som hon verkligen ville va i. Man får väl hoppas att umgängeskretsen sluter sig kring henne snarare än honom.

Edit: Lade till lite diplomati

Ponera: Din kille/tjej är otrogen, det är inte okej. men du älskar honom/henne av hela ditt hjärta, ja man kan förlåta otrohet.
Men... att din älskade partner våldtagit någon. vem förlåter det?
Jag skulle nog inte ens tänka tanken..och då spelar det ingen roll hur kär jag är.

Fast, "värre" saker har ju hänt och gärningsmännens "kvinnor" har stannat kvar. Om inte annat finns det ju en hel del härliga kvinnor som inte önskar något hellre än att brevväxla till kumla för att sedan gifta sig i allrummet med Knutbypastorn, Hagamannen och resten av lirarna som vittnen..
2007-08-08, 21:41
Medlem
rookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Ursäkten godtagen. Har du sökt i tråden och hittat bilderna på henne än?

Du är väl knappast rätt person att tala om att läsa igenom inlägg för övrigt...

Var har jag frågat efter bilder på den första damen? Var? När? Hur?
2007-08-08, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oioi
Ponera: Din kille/tjej är otrogen, det är inte okej. men du älskar honom/henne av hela ditt hjärta, ja man kan förlåta otrohet.
Men... att din älskade partner våldtagit någon. vem förlåter det?
Jag skulle nog inte ens tänka tanken..och då spelar det ingen roll hur kär jag är.

Fast, "värre" saker har ju hänt och gärningsmännens "kvinnor" har stannat kvar. Om inte annat finns det ju en hel del härliga kvinnor som inte önskar något hellre än att brevväxla till kumla för att sedan gifta sig i allrummet med Knutbypastorn, Hagamannen och resten av lirarna som vittnen..

Vad är hon 19,20? Om hon har en farsa lär han sätta stopp för den relationen Visst hon är myndig och kan lagligt sett göra hur hon vill men det där förhållandet är nog slut.
2007-08-08, 22:00
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rookie
Var har jag frågat efter bilder på den första damen? Var? När? Hur?

en bild på hur en tjej som gillar våldssex med stureplansprofiler ser ut

I den här tråden finns det två tjejer att välja mellan, en som bevisligen haft det med flertalet och en som enligt egen uppgift inte umgås med "Stureplansnissar". Självklart trodde jag att du menade den första tjejen.
2007-08-08, 22:07
Medlem
Noah Crosss avatar
Intressant..

http://www.stureplan.se/articles/3573/

"Inne i stora rummet hittade jag John Kjellström som var mycket nöjd med sin dj-debut på medlemsklubben Noppe och firade att det hade gått så bra tillsammans med bland andra...."

Är det någon som vet om Mr Rape hängt mycket på Noppes?

Är det någon som vill dela med sig av lösenord till Noppes hemsida??
2007-08-08, 22:30
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noah Cross
Intressant..

"Inne i stora rummet hittade jag John Kjellström som var mycket nöjd med sin dj-debut på medlemsklubben Noppe och firade att det hade gått så bra tillsammans med bland andra...."

Han har väl hängt där då och då, är en hel del ungt folk och inte så supersvårt få tillträde som Aftonbladet vill tillstå.

Ingen vill antagligen dela med sig av sitt lösenord nej.
2007-08-08, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noah Cross
Intressant..

Herregud. Det är nästan som en Jan Stenmark-sketch :
Bild på Elita o JK med texten:
"Elita verkade trivas bra med John. "

"Elita verkar tycka om hårda tag" kanske vore en bättre undertext.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in