2007-08-08, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Kan inte nån ta och kasta ett getöga på det där på Skattemyndigheten eller Ratsit? Tvekar på att det går så bra. Ingen vill väl bli förknippad med våldtäktsmän.

Skulle snarare säga att hon verkar vara rena drömmen för en åklagare!!
Inte nog med att hon kan förklara ganska utförligt att hon blev påprackad sprit och eventuellt drogad, sen har hon ju vittnen också, och folk på ställena, som känner henne.

LYCKA TILL, tjejen, om du läser detta!

Dom enda vittnena har väl konstaterat att hon klängde en hel på flera olika killar. Är det 100% säkert att hon blev drogad och isåfall av vem? Det var inte bara några 6or för mycket? Hon blev skadad i underlivet och då måste juh någon ha sett det, att hon sedan väntar flera dagar innan hon uppsöker vård / kontaktar polis är lite underligt.
2007-08-08, 01:06
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Skulle snarare säga att hon verkar vara rena drömmen för en åklagare!!
Inte nog med att hon kan förklara ganska utförligt att hon blev påprackad sprit och eventuellt drogad, sen har hon ju vittnen också, och folk på ställena, som känner henne.

LYCKA TILL, tjejen, om du läser detta!

Snarare en åklagarens mardröm och en förvarsadvokats dröm.

Utförligt my ass....hon säger å ena sidan att hon inte minns så mycket.

Påprackad?---hon drack väl frivillligt eller?

Vad skulle hennes vittnen och vänner på krogen kunna säga?

Såg dom att hon blev våldtagen på krogen och inte gjorde något?

Du är ju för fan inkompetent.
2007-08-08, 01:11
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Dom enda vittnena har väl konstaterat att hon klängde en hel på flera olika killar. Är det 100% säkert att hon blev drogad och isåfall av vem? Det var inte bara några 6or för mycket? Hon blev skadad i underlivet och då måste juh någon ha sett det, att hon sedan väntar flera dagar innan hon uppsöker vård / kontaktar polis är lite underligt.

Det är väl myten om den spetsade drinken

läs

http://www.sourze.se/default.asp?ItemID=10489763

Enligt källan

"En brittisk, rättsmedicinsk undersökning av blod- och urinprov från 1014 kvinnor som uppgett att de blivit drogade och sexuellt utnyttjade, visar inte i ett enda fall spår av Rohypnol och endast i 2 procent av fallen spår av droger som skulle kunna indikera ett ofrivilligt intag.

I en majoritet av de undersökta proverna fanns alkohol och i en tredjedel spår av partydroger som amfetamin och hasch.

De flesta proverna var tagna inom 24 timmar efter den anmälda händelsen.

Slutsatsen blir att kvinnorna själva i så gott som samtliga fall druckit sig så redlösa att de ärligt trott sig ha blivit drogade, på grund av sina minnesluckor.

Det verkar vara en korrekt källa och om den stämmer så verkar tjejerna
ha EXTREMT dålig koll.

Om dom tar fel på att de blivit drogade kanske deras omdöme är så
dåligt att dom inte kan avgöra om dom var med på ett frivilligt samlag
eller om dom blev utsatta för en våldtäkt...
2007-08-08, 01:32
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
I det här fallet har hon juh klängt på flertalet kottar under kvällen på bla Patricia. Tjejer dricker, strular runt, hamnar i säng och har ångest dagen efter för den oroliga pojkvännen sitter hemma och väntar. Börjar bli en klyscha.

Ja, du verkar ju ha en vettig kvinnosyn.

ED är ingenting annat än en fjant, även om han är skyldig eller oskyldig till denna anklagelse. Och du verkar vara precis likadan. Istället för att beklaga denna incident dagen efter, eller t.o.m. samma dag som detta kom ut, så ska du "skryta om" att du minsann spelar i samma fotbollslag som ED.

Vakna för fan och inse att det denna kille är anklagad för att ha gjort, är så lågt och pinsamt att du bara borde hålla käften.
2007-08-08, 01:35
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Det är väl myten om den spetsade drinken

läs

http://www.sourze.se/default.asp?ItemID=10489763

Enligt källan

"En brittisk, rättsmedicinsk undersökning av blod- och urinprov från 1014 kvinnor som uppgett att de blivit drogade och sexuellt utnyttjade, visar inte i ett enda fall spår av Rohypnol och endast i 2 procent av fallen spår av droger som skulle kunna indikera ett ofrivilligt intag.

I en majoritet av de undersökta proverna fanns alkohol och i en tredjedel spår av partydroger som amfetamin och hasch.

De flesta proverna var tagna inom 24 timmar efter den anmälda händelsen.

Slutsatsen blir att kvinnorna själva i så gott som samtliga fall druckit sig så redlösa att de ärligt trott sig ha blivit drogade, på grund av sina minnesluckor.

Det verkar vara en korrekt källa och om den stämmer så verkar tjejerna
ha EXTREMT dålig koll.

Om dom tar fel på att de blivit drogade kanske deras omdöme är så
dåligt att dom inte kan avgöra om dom var med på ett frivilligt samlag
eller om dom blev utsatta för en våldtäkt...

Och du har gärna sex med tjejer som är så pass borta att dom inte vet vad dom gjort under själva akten? Och som vaknar med blödningar mellan benen?
2007-08-08, 01:38
Medlem
Jag kan tänka mig ett scenario av en homoerotisk upplevelse som spelas upp vid en bardisk med tre söta drogade pojkar med förkärlek för extremt avancerad och brutalt sex. När de sen ångrar denna sexlek kommer de förlora i en ev rättegång pga av att de tidigare har uttalat tycke för hårda lekar samt att de inte kunnat visa på att de inte samtyckte till dessa skär och stryplekar. Efter det kan jag tänka mig ett scenario av försoningssex, det bästa sexet.
2007-08-08, 01:43
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Och du har gärna sex med tjejer som är så pass borta att dom inte vet vad dom gjort under själva akten? Och som vaknar med blödningar mellan benen?

Nej...jag skulle inte drömma om att sätta på fulla, dumma jävla bimbos.

Fulla tjejer är avtändande.....

Tjejerna skall ha stil och klass och max vara lätt salongsberusade.....

Men sen har ju en och annan uppgett att "det var svårt att gå dan efter"
med glimten i ögat

Ontopic:

Hur det egentligen ligger till vet vi inte och det är inte säkert att ens
domstolen kommer att få någon klarhet i det hela.
2007-08-08, 02:00
Medlem
I_O_Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Nej...jag skulle inte drömma om att sätta på fulla, dumma jävla bimbos.

Fulla tjejer är avtändande.....

Tjejerna skall ha stil och klass och max vara lätt salongsberusade.....

Men sen har ju en och annan uppgett att "det var svårt att gå dan efter"
med glimten i ögat

Ontopic:

Hur det egentligen ligger till vet vi inte och det är inte säkert att ens
domstolen kommer att få någon klarhet i det hela.
Fan vad du är töntig. Kan du inte bara lämna den här tråden och gå och runka av dig lite med din bögkompis PeterNorth . Ni verkar bli så förbannat uppkåtade av hela den här historien.
2007-08-08, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Fan vad du är töntig. Kan du inte bara lämna den här tråden och gå och runka av dig lite med din bögkompis PeterNorth . Ni verkar bli så förbannat uppkåtade av hela den här historien.

Snarare uppfyllda av något slags jag-vet-hur-det-är-dör-jag-är-18-attityd, vanlig hos unga män vars mödrar ännu tvättar åt dem.
2007-08-08, 02:09
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Det slutar med att Grabbarnas får ännu mer PR -> ökade intäkter.

Hur tror du själv det går? Tycker du kvinnan har mycket intressant information om vad som har hänt?

Är du dum på riktigt? Kanske du och några till går dit och runkar inne på toaletten till tanken att stället drivs av tvivelaktiga karaktärer, men knappast att gemene man skulle bege sig dit p.g.a. att stället drivs av småpojkar indragna i våldtäktshistorier.

Hoppas ärligt talat snarare att stället blir sönderslaget.
2007-08-08, 02:11
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Snarare uppfyllda av något slags jag-vet-hur-det-är-dör-jag-är-18-attityd, vanlig hos unga män vars mödrar ännu tvättar åt dem.
Njae, tyvärr får du lägga på en 4-5 år på den siffran.
2007-08-08, 02:13
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Vet tillräckligt. Har inte ändrat åsikt och kommer inte göra det heller. John må ha skev kvinnosyn men hela den här cirkusen är överdriven. Hon kommer bli uppäten i rätten.

Du din jävla pajas. "cirkusen".

Hoppas du nån gång utvecklas till en riktig man. Att öht ha sitt namn med för andra gången i en våldtäckts-"cirkus" som du beskriver det är illa nog. Du är en av få i denna tråd som faktiskt verkar tycka att det är ok att ge sig på tjejer som på grund av en eller annan anledning inte har förmågan att säga nej. I min värld är det exakt detsamma som att vara nekrofil. Så ser jag på killar som har sex med utslagna tjejer. "Vaddå hon sa ju inte nej ju".

Men jag antar att det är så ni "stureplanskillar", som för övrigt är ett nedlåtande ord i min värld och bekantskapskrets, får era tjejer...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in