2009-02-28, 16:30
Medlem
Handbollsspelare i rätten

Vem är handbollsspelaren i Skånesom står åtalad för misshandel?

http://www.skd.se/article/20090227/SPORT01/412421405/1076/sport/*/HANDBOLL/skansk-elitspelare-atalas-for-misshandel
Citera
2009-02-28, 16:52
Medlem
Carrickos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha bl

http://www.skd.se/article/20090227/SPORT01/412421405/1076/sport/*/HANDBOLL/skansk-elitspelare-atalas-for-misshandel

Marko Tanascovic?
Citera
2009-02-28, 17:09
Medlem
Så är det nog, hade helt glömt att han varit på Starshine och vevat.
Citera
2009-03-02, 14:18
Medlem
k1ng3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha bl

Fredrik Petersen är det
Citera
2009-03-02, 20:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Har mailat både svenska och internationella handbollsförbunden men kan inte få något svar, inte ens en uppskattning.
Frågan är: Hur fort går skottet från en professionell handbollsspelare?
Citera
2009-03-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Har mailat både svenska och internationella handbollsförbunden men kan inte få något svar, inte ens en uppskattning.

Jag har för mig att det var en tv-reklam för något år sen inför handbolls-vm. Där det var en bil med en boll vid sidan. Och sen var det en kille som skulle vara målvakt som bilen körde förbi. Och sen slutade hela reklamen med att det stog något om att Magnus Wislander skjuter i 110 km/h (+-5 kanske kommer inte riktigt ihåg)
Citera
2009-03-02, 23:20
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
Jag har för mig att det var en tv-reklam för något år sen inför handbolls-vm. Där det var en bil med en boll vid sidan. Och sen var det en kille som skulle vara målvakt som bilen körde förbi. Och sen slutade hela reklamen med att det stog något om att Magnus Wislander skjuter i 110 km/h (+-5 kanske kommer inte riktigt ihåg)

Tack! Ett steg i rätt riktning!
Citera
2009-03-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Kim Andersson sköt runt 105 km/h nu under EM.
Citera
2009-03-03, 18:16
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy

Det är helt riktigt.
Fast det var Stefan Lövgrens skott om jag inte minns fel
Citera
2009-03-03, 18:25
Medlem
Brottardockans avatar
http://www.heh.nu/Articles.aspx?id=17985

Nu har Staffan fan gått för långt! Det kan verka vara en bagatell, men det är likväl jävligt fel.

Hur fan kan han ta ut Fredrik Pettersson som en av mittsexorna i bruttotruppen? Det finns ju MINST 7-8st i Elitserien som är bättre.

Anledningen är troligtvis att han är ung och anses lovande, men jag tycker likväl att det är fel. Är man så pass mycket sämre än andra så ska man inte komma med, trots att man är ung.

Givetvis så vet jag att den egentliga orsaken är att han spelar i Bajen...

I övrigt så tycker jag truppen är helt okej. Kanske skulle Zacke fått en plats, men jag tror att han mår bättre av att vila upp sig inför slutspelet.
Citera
2009-03-03, 19:07
Moderator
Dretskols avatar
Haha, jag tyckte också att det var konstigt.
Jag hade hellre sett Hasse Karlsson eller Fritzon som reserv..
Annars såg truppen mycket bra ut får jag säga, liten skräll kanske att Fredrik Petersen tog en ordinarie plats framför Lundström.

EDIT: jag saknar Lukas Karlsson, hur länge blir han borta från spel?
Senast redigerad av Dretskol 2009-03-03 kl. 19:10.
Citera
2009-03-03, 21:09
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
http://www.heh.nu/Articles.aspx?id=17985

Nu har Staffan fan gått för långt! Det kan verka vara en bagatell, men det är likväl jävligt fel.

Hur fan kan han ta ut Fredrik Pettersson som en av mittsexorna i bruttotruppen? Det finns ju MINST 7-8st i Elitserien som är bättre.

Anledningen är troligtvis att han är ung och anses lovande, men jag tycker likväl att det är fel. Är man så pass mycket sämre än andra så ska man inte komma med, trots att man är ung.

Givetvis så vet jag att den egentliga orsaken är att han spelar i Bajen...

I övrigt så tycker jag truppen är helt okej. Kanske skulle Zacke fått en plats, men jag tror att han mår bättre av att vila upp sig inför slutspelet.
Håller med dig helt och hållet. Denna incident, plus den när de tog med Tingsvall + någon lokal div 1 lirare, borde rendera kritik från handbollssverige. Men icke, FK är ju gammal landslagsikon. Ankdamm någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in