2009-02-01, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Knäppis där.

Där fanns en hel del fransmän inne på arenan. Dessutom, så finns det bestämmelser kring hur många biljetter det franska handbollsförbundet fick. Sen är det upp till dessa att dela ut biljetter, sälja, etc.

Att det sedan är 15000 kroater inne på arenan, hur fan ska fransmännen höras? Är du shälv supporter? Vet du hur det är på sådana här arenor? Vad fan trodde du liksom?

Herregud människa, skärp dig.

Du kan inte vara en klok människa va?

Och o ja, jag vet hur det är på sådana här arenor. CSKA på hemmaplan i Euroleague basket, plingar det i bakhuvet på dig kanske?

Handlar inte om vem som låter eller vem som ej låter, fransmännen har blåa tröjor, såvida man inte är färgblind så borde man kunna urskilja dem från de vit/röda kroaterna.

Eller va säger du, Mumietroll?
Citera
2009-02-01, 20:40
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoso
Danskarna var bra. Håll käften istället för att låtsas att du har någon insikt i sporten.

För övrigt stavas det "Döma" ditt dyslektiska missfoster.

Danskarna var inte alls bra ditt anorektiska och missbrukande abortbarn. Eftersom jag har hur mycket insikt som helst till skillnad från dig, så vet jag att det var så. Maken till felaktiga beslut har sällan skådats. Två RESERVER som dömer en final.

För dig kanske detta är svårt att smälta ditt kräk, men så är det.

För övrigt knullar jag din sletna WT-mamma i anus varje dag.
Senast redigerad av Torch 2009-02-01 kl. 20:42.
Citera
2009-02-01, 20:41
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booja
Du kan inte vara en klok människa va?

Och o ja, jag vet hur det är på sådana här arenor. CSKA på hemmaplan i Euroleague basket, plingar det i bakhuvet på dig kanske?

Handlar inte om vem som låter eller vem som ej låter, fransmännen har blåa tröjor, såvida man inte är färgblind så borde man kunna urskilja dem från de vit/röda kroaterna.

Eller va säger du, Mumietroll?

Du har som sagt ingen aning om vad du pratar om. Så snacka inte skit.

Speciellt inte i detta fallet. Jag har precis förklarat för dig hur det ligger till.

Om fransmännen får 1000 biljetter, så är det väl upp till 1000 fransmän att dyka upp. Om inte 1000 fransmän är intresserade, går biljetterna tillbaka till kroatiska riksförbundet.

CSKA i Euroleague suger ändå.
Citera
2009-02-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Du har som sagt ingen aning om vad du pratar om. Så snacka inte skit.

Speciellt inte i detta fallet. Jag har precis förklarat för dig hur det ligger till.

Om fransmännen får 1000 biljetter, så är det väl upp till 1000 fransmän att dyka upp. Om inte 1000 fransmän är intresserade, går biljetterna tillbaka till kroatiska riksförbundet.

CSKA i Euroleague suger ändå.

Jaså, vilka e bäst, Cibona eller? =O
Citera
2009-02-01, 20:43
Moderator
Gromguttens avatar
Sluta tramsa om era sexdrømmar i tråden. Diskutera Handboll eller inte alls.

/mod
Citera
2009-02-01, 20:45
Bannlyst
Booja, håll detta på en seriös nivå nu. Jag förstår inte hur du resonerar när du påstår att skulle vara konstigt att Kroatien hade mest publik. Vad vill du att de ska göra? Självmant köpa biljetter och stå utanför och kasta biljetter till svenska fans? Ska de stå över matcher för att "de andra måste också ha fans"?

Nej, ska de stötta sitt lag ska de köpa biljetter. De ska inte få biljetter hemskickade på posten. Jag förstår inte vad du förväntar dig?
Citera
2009-02-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Booja, håll detta på en seriös nivå nu. Jag förstår inte hur du resonerar när du påstår att skulle vara konstigt att Kroatien hade mest publik. Vad vill du att de ska göra? Självmant köpa biljetter och stå utanför och kasta biljetter till svenska fans? Ska de stå över matcher för att "de andra måste också ha fans"?

Nej, ska de stötta sitt lag ska de köpa biljetter. De ska inte få biljetter hemskickade på posten. Jag förstår inte vad du förväntar dig?

Du har nog bra koll på detta, var det inte så att de första biljetterna som släpptes såldes i Kroatien. Inte så lätt att få biljetter om man inte bor där eller hade nån som kunde köpa åt en. Eller? Att det som nu då var VM FINAL i handboll och det andra laget hade buvisslingar emot sig under hela matchen, tycker du själv det ska vara så när man tagit sig till final, vilket land man än spelar i?
Citera
2009-02-01, 20:51
Bannlyst
Citat:
Du har nog bra koll på detta, var det inte så att de första biljetterna som släpptes såldes i Kroatien. Inte så lätt att få biljetter om man inte bor där eller hade nån som kunde köpa åt en. Eller? Att det som nu då var VM FINAL i handboll och det andra laget hade buvisslingar emot sig under hela matchen, tycker du själv det ska vara så när man tagit sig till final, vilket land man än spelar i?

Men vad förväntar du dig av ett mästerskap där ett hemmalag spelar final? Frankrike fick en speciell biljettsiffra de kunde göra vad de kände för med. Ifall de nu inte tar chansen finns det inget att göra förutom att låta kroaterna ta dem. Sen att du klagar på att folk busvisslar? Ja, det finns väl inga kommentarer. Det är väl klart att folk busvisslar mot motståndarlaget? Det förekommer i varje sport och klarar man inte av att hantera dem har man ingenting att göra på planen eller framför TVn heller för den delen.
Citera
2009-02-01, 21:08
Medlem
Att diskutera hur publiken beter sig eller vilka som finns i den tycker jag är onödigt. Det finns inga skyldigheter på en publik så länge de inte gör något olagligt. Låt de bete sig som de vill, de skadar bara sig själva.

Vad jag tycker är intressant att prata om är hur de kroatiska spelarna var under prisutdelningen. De har ett ansvar inte bara till sig själva utan för kommande generationer om hur man beter sig professionellt i ett mästerskap.
Citera
2009-02-01, 21:15
Medlem
injections avatar
Det är inte det att jag inte gillar Kroatien men jag är glad att Frankrike vann mest på grund av att kroaterna lekte och redan inan matchen hade guldet i sina fickor.sen så publiken,spelare osv kommer jag inte kommentera,behövs verkligen inga kommentarer.

vill också påpeka att Kroatien är mycket bättre än Serbien i handboll och vi kan lära oss mycket av dem, men ibland lär sig eleven snabbare än fröken.ochså det att kroaterna inte kan gömma sina minesvärda komplex då jag under matchen lyssnade på den kroatiska radion och då kroatien förlora sa den kroatiske kommentatorn "ja visst förlora vi,men det viktigaste är att vi ligger före än Serbien" ja,va ska man säga...jo,att Serbien är Balkans mitt och hjärta och hur mycket än Kroatien/Kroaterna försoker hinna ikap Serbien/Serberna så kommer dem aldrig göra det.

ps- Grattis Frankrike till guldet,dem förtjänna det..grattis även Kroatien till 2 platsen och silvret då det är också stort.

Citera
2009-02-01, 21:26
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Jaså, vilka e bäst, Cibona eller? =O

Ja, det är i alla fall ett europeiskt lag, och inget zigenargäng från Ryssland. Om vi nu ska ner på den nivån!

Dessutom spelar de finare basket.
Citera
2009-02-01, 21:27
Medlem
kallepets avatar
Starkt av Fransmännen att klara av att vinna.
Viv la france
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in