2012-02-27, 10:51
Medlem
Schlaktarnns avatar
Hoppas Skånela går upp, så slipper man alla dom här jävla skånelagen. Alla dom är värdelösa ändå.
Citera
2012-02-28, 19:59
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejmatilda
Seriefinal i allsvenskan mellan Skånela och OV just nu. Vilka vinner och går upp i elitserien?

Kan ju behövas lite representation av lag från Stockholmsområdet när minst ett lag åker ut.
Citera
2012-02-29, 12:29
Medlem
Zachrisson på gång till Ademar Leon och Aren siktar mot Tyskland (Rhein-Neckar Löwen?), Guif kan få en del luckor att fylla till nästa säsong.
Senast redigerad av eln 2012-02-29 kl. 12:45.
Citera
2012-03-01, 13:35
Medlem
Empireofthesuns avatar
Mikkel Hansen blev idag utsatt till världens bästa handbollsspelare! Tycker faktiskt det är helt förtjänt efter det jag har sett i danska ligan, CL och EM.

Kul med AGK - Sävehof. Blir nog en rätt lätt resa för AGK
Citera
2012-03-02, 16:10
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eln
Enligt Magnus Wislander tränar Medina med RIK.

Han är tydligen med imorgon. Andreas Weinås (V6 i RIK) skrev för några timmar följande på twitter: -Undrar vad det är för odds på att Nacor skjuter över 15 skott imorgon...Lite som en tantra-munk som väntat en livstid på att få ligga...

Citat:
Ursprungligen postat av Empireofthesun
Mikkel Hansen blev idag utsatt till världens bästa handbollsspelare! Tycker faktiskt det är helt förtjänt efter det jag har sett i danska ligan, CL och EM.

Kul med AGK - Sävehof. Blir nog en rätt lätt resa för AGK

Det var verkligen på tiden. Hansen har varit en utav världens bästa i ett par år nu. Kul att dom får Sävehof i åttondelsfinalen! Jag tror faktiskt att vi kommer få se AG i Final4 detta år.
Citera
2012-03-03, 11:53
Medlem
Empireofthesuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Det var verkligen på tiden. Hansen har varit en utav världens bästa i ett par år nu. Kul att dom får Sävehof i åttondelsfinalen! Jag tror faktiskt att vi kommer få se AG i Final4 detta år.

Japp det har han men jag tycker att detta är egentligen första året han går om Jicha, Karabatic och killarna. Jag hoppas dom går dit men får dom typ Barcelona eller Madrid i kvarten kan det bli otroligt svårt att ta sig dit.
Citera
2012-03-03, 12:23
Medlem
Citat:
Han är tydligen med imorgon. Andreas Weinås (V6 i RIK) skrev för några timmar följande på twitter: -Undrar vad det är för odds på att Nacor skjuter över 15 skott imorgon...Lite som en tantra-munk som väntat en livstid på att få ligga...
...

Från RIK:s hemsida:

Lagom till det mycket viktiga bortamötet mot Hammarby får vi ett kärt återseende hos de vita eleganterna - Nacor Medina Perez är med igen efter sin tre månader långa avstängning.
Citera
2012-03-03, 16:23
Medlem
Citat:
...Lite som en tantra-munk som väntat en livstid på att få ligga...

Tre mål på fyra skott, fem missade passningar och en tvåminutrare. Ingen lysande comeback med andra ord. RIK vann dock och det var ju bra för dem...
Citera
2012-03-04, 21:43
Moderator
Dretskols avatar
Kim Andersson klar för AG Köpenhamn!

http://www.gp.se/sport/handboll/1.878771--skall-bli-skitroligt-
Citera
2012-03-11, 16:52
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Tumba gjorde vad de var tvungna att göra mot Hammarby.

Hammarby ska möta H43 och Lugi, Tumba möter Lugi och Ystad i de avslutande två omgångarna. Blir nog spännande men tyvärr tar nog Hammarby chansen och får kvala.
Senast redigerad av kenny.Dalglish 2012-03-11 kl. 17:04.
Citera
2012-03-18, 22:38
Medlem
mbois avatar
Som väntat förlorade Sävehof mot Köpenhamn. Men det var synd att dom torskade med 9 mål.
Kommer Sverige att kunna odla fram ett bra lag i framtiden? Såsom AG Köpenhamn t.ex.
Citera
2012-03-20, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Som väntat förlorade Sävehof mot Köpenhamn. Men det var synd att dom torskade med 9 mål.
Kommer Sverige att kunna odla fram ett bra lag i framtiden? Såsom AG Köpenhamn t.ex.

Nu är ju förvisso inte AG odlat utan ett bara en massa inköpta världsstjärnor, hade pengarna funnits i Sverige så hade det nog sätt annorlunda ut. Kolla bara hur många spelare från sävehof som försvinner utomlands varje år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in