Citat:
Ursprungligen postat av nesir
Konspiration, JA! Saddam död? NEJ! Allt är en enda stor lögn, det är vad jag tror
Håller med, tror inte terror aktionen hänt. Tills någon gett mig konkreta bevis för att tvilling tornen är borta förutom en massa tvivelaktiga vittnen och en massa förvrängda och förvillande tvrepotage står tvilling tornen kvar enligt mig. Ge mig en resa till NY och jag kanske ger med mig...
För övrigt tror jag det är lite si och så med allt samman. Tvivlar egentligen inte på att terrorister kört in i tornen. Tvivlar lite grann varför byggnaderna föll, men bort kastar inte någon teori dock. Det där med "raketskjutande boeing plan" och andra trams teorier ger jag inte mycket för. Tror helt enkelt att någon grupp terrorister helt sonika planerat och utfört med ganska stor lyckträffsäkerhet. Sedan betvivlar jag inte att allt inte är rätt skött från USAs sida. Tror inte bush skulle ha kunnat eller vågat utföra det. Tror att om han fått tid på sig att göra det skulle det säkert gå att göra.
Summa summarum så tycker jag det tjafsas för mycket om det. Foliehattarna (mig inkluderad, då jag tror inte allt gått till enligt rapporten) har en tendens att använda på tamefan varenda liten grej, som obetvivlat bevis för sin egen åsikt. "Bush tittade snett uppåt höger när han vart informerad, det är ljugcentrat i hjärnan och alltså hittade han på sin lögn där" motbevisa den ni... osv.
Jaja, det jag har mina tvivel om är mest byggnad 7, varför den rasat då jag sett både live när det hände(tittade på tv) och på youtube vittnen och folk som säger att elden inte var speciellt aggressiv i den byggnaden plus att på bilderna såg det ganska odramatiskt ut.. Sen har jag mina tvivel på att ett stort plan flög in i pentagon, något flög onekligen in där, men jag tror inte dom själva vet riktigt... eller visserligen vet säkert någon. Som på sin dödsbädd säger pyttelite så tjafset kan hålla på i 50-60 år till...