Citat:
Vissa kommer inte att pussla ihop det hela även om massmedia som ljuger skulle börja tala sanning och alla politiker, kändisar och auktoriteter som de litar på skulle säga som det verkligen är.
Så bara det står på nätet och i filmer är saker och ting sant?
Ursprungligen postat av jin83
Vissa kommer inte att pussla ihop det hela även om massmedia som ljuger skulle börja tala sanning och alla politiker, kändisar och auktoriteter som de litar på skulle säga som det verkligen är.
Jag tror inte 100% på myndighter, dom kan likaväl ljuga som tex LC gänget, Steven Jones osv.
Citat:
Varför skapar dom egna truths rörelser?
Att några tusen eller tiotusentals vetenskapsmän, arkitekter, militärer, piloter, forskare, vittnen, brandmän, poliser, överlevande har anslutit sig eller skapat sin egen version av den rörelse som av vissa kallas 911-truth kommer inte att rubba de på detta forum som köpt den officiella versionen,
Borde de inte vara enklare med en enda?
Citat:
Om du vill ha folk som kör ditt race, och tror på så lite som möjligt och föredrar att inte tänka själv, så finns de forum för det också.
förhoppningsvis så tittar någon ny person in som får chansen att upptäcka litet av det som dolts eller som bäst hamnat i en eller annan tidning långt bak.
Citat:
Men bara 10talet näms?
Ursprungligen postat av Tyrael007
det finns hur myket bevis somhelst, och jag vet inget om 1000tals eller 10,000tals experter.
Var är resten?
Ni lägger ju hela tiden fram samma saker.
Edit: Läste frågan lite fel, tyckte den syftade mot det antal bevis som sägs finnas.
Citat:
Så om du köper ett hus idag, och det brinner ner vid jul så är du automatiskt skyldig?
det finns så fruktansvärt myket, ett exsempel som inte är bevis men i en rättsal skule du tyka det var skumt.
silverstean köpte WTC complexet alltså alla 6 bygnader han inte redan ägde (han ägde redan bygnad 7 före det) för 3,2 bil dollar
silverstean köpte WTC complexet alltså alla 6 bygnader han inte redan ägde (han ägde redan bygnad 7 före det) för 3,2 bil dollar
Förövrigt, så fölorade han som någon sa miljoner på attackerna.
Citat:
Och det är alltså det du tror har hänt här?
är inte expert men som Richard Gage sejer så är det myket/oerhört ovanligt att tilläga terrorist attacker i en försäkrings förhandling.
Citat:
Ja visst, men nu snackar vi inte om mord.
om deta hade varit en mord utredning i ett fal där en kvinna blivit mördad 3 väckor efter att henes man köpt live försökring till henne skule han bli UTAN tvekan första mistenkt.
Om du köper en bil idag och tar ut en hög försäkring och bilen blir stulen om ett halvår är du då automatiskt skyldig?
Citat:
Borde de göra de?
silverstean nems knapast i 9/11 raporten
Visst han ägde tornen, men var de hans plan som störtade in i tornen?
Det handlade ju inte om att redogöra vem som ägde tornen utan vad som hände.
Citat:
och moste jag nämna WTC 7 som inte näms alls.
där till och med eropas fremsta demolichen expert sejer att deta ser ut som controled demolichen.
Så allt som ser ut som bomber är bomber?
och moste jag nämna WTC 7 som inte näms alls.
där till och med eropas fremsta demolichen expert sejer att deta ser ut som controled demolichen.
Citat:
Ok, så Richard Gage talar alltså sanning?
det mesta jag stated nu är från Richard Gage föreläsning "how the towers fell"