2008-10-31, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fahrenheit451
Miss av mig, erkänner, hittade bara ordet jävighet men menade naturligtvis partisk i målet.

Men NORADs uppgift enligt en källa;
NORAD, responsible for intercepting errant aircraft over the U.S., has a standard operating procedure for scrambling planes for interception which takes less than 15 minutes

Gonatt, Återkommer med NORADs misslyckande/framgång.

Gällde detta den 11 september 2001?

Tredje gången jag ställer samma fråga, nu är det lite enklare. Nu räcker ja eller nej gott. Okej, en källhänvisning vore inte fel heller.
Citera
2008-10-31, 08:45
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Miss av mig, erkänner, hittade bara ordet jävighet men menade naturligtvis partisk i målet.

Men NORADs uppgift enligt en källa;
NORAD, responsible for intercepting errant aircraft over the U.S., has a standard operating procedure for scrambling planes for interception which takes less than 15 minutes

Gonatt, Återkommer med NORADs misslyckande/framgång.

Och hær ær din kælla:
http://mathaba.net/0_index.shtml?x=587031

Om du hade tittat djupare din lænk har du æven hittat føljande citat:

Citat:
Laughter is rare at Norad since Sept. 11.

Since that date, however, Norad's mission has expanded.

"If it (an aircraft) took off from within the U.S. or Canada, Norad always assumed the law enforcement, the Federal Aviation Authority, or the air force security people had done their jobs and it wasn't going to be a threat. That's why we looked out," says Hunter. "We are prepared now more than we were previously for internal threats from the sky."

Och vidare:

Citat:
Prior to Sept. 11, only the president or prime minister had authority to order a hijacked commercial aircraft on a suicide mission to be shot down.

The rules of engagement, something Norad officials refuse to discuss, have changed. That authority has been passed down to Norad generals -- but only as a last resort.

Kælla:
http://911research.wtc7.net/cache/planes/analysis/norad/calgaryherald101301_scrables.html

Kom inte med några matematiska utrækningar på att planen hade hunnit om de flygit så eller så fort; INGEN VISSTE ATT DET RØRDE SIG OM SJÆLVMORDATTACKER INNAN DET SMALL I WTC, så det fanns inga incitament att plocka ned passagerarplanen innan dess.
Vet du inte vad du lænkar till?
Senast redigerad av bernad_law 2008-10-31 kl. 08:58.
Citera
2008-10-31, 09:55
Medlem
unauthorizeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
För vilka slutade Newtons lagar att fungera om Nazisterna skulle ha sagt att det var så?
Jo dom outbildade. precis som du nu gör, du kan inget om det vetenskapliga du ljuger i hop saker för att få din fantasi att fungera.
Ingen vetenskapsman skulle ha sagt att Newtonslagar slutat fungera under nazisterna styre. Lika lite som det finns någon vetenskaplig institution idag som säger att 9/11 är en konspiration. Men det vanliga är att foliehattarna lik som du tar fram präster, nobelpristagare i litteratur osv. Snälla nämn gärna Steven Jones så tar vi det en vända till.
Arrogansen har yttrat sig igen. Han säger att Newtons lagar kunde sluta gälla i ett land om regimen säger så. Det är du som ljuger och lägger ord som inte är uttalade i munnen på folk för att få utöva din favoritsysselsättning, att anklaga någon för att ljuga.
Citera
2008-10-31, 10:05
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unauthorized
Arrogansen har yttrat sig igen. Han säger att Newtons lagar kunde sluta gälla i ett land om regimen säger så. Det är du som ljuger och lägger ord som inte är uttalade i munnen på folk för att få utöva din favoritsysselsättning, att anklaga någon för att ljuga.

Med förutsättningen att folket som skulle tro på detta är OUTBILDAT.
Precis som hela foliehattrörelsen är idag.
Helt kass på dom naturvetenskapliga frågorna. Men dom får ett MVG i att kunna titta på så mycket skit på youtube på så kort tid som möjligt och helst utan källkritiska ögon.

Freud Jr ljuger, ta och läs i tråden innan du öppnar käften och är stöddig din jävla sopa.
Citera
2008-10-31, 10:47
Medlem
ElGigantens avatar
Vi tar hela Freud Jr historia då.. så får du svart på vitt.

Här börjar historien.

Citat:
Vad beträffar 911 så kan det vara både det ena och det andra, det finns frågor och svar på båda sidor som är obesvarade och som ingen har en aning om.

Betänk då att Freud Jr skrivit detta INNAN på sin blogg.

Citat:
"Dags för mig att kliva ur garderoben och erkänna att jag hela tiden trott att Bush själv och människorna runt omkring honom orkestrerat 911 attentaten. Faktiskt min första tanke då det smälde."

Alltså en stor lögn det första han skriver i detta ämne här i tråden.

Ingen bra början, men föga förvånat då han passar in i alla mönster för en sann foliehatt.

The saga continues....
Citat:
Nja, jag har som sagt inte dragit någon slutssats om vem som kan vara skyldig till detta dåd, eftersom det knappast spelar någon roll.

Ja inte direkt något fakta baserat inlägg direkt.

Så jag kommer aldrig att se genom fingrarna då det gäller att kunna stå för det man skriver.

Men jag kan inte helt såga Freud Jr vid fotknölarna han har i ärlighetens namn lagt in länkar till det han tycker är relevant.
Tex. Zero, filmen som han tycker är trovärdig i detta sammanhang.
Och han preciserade en klar fråga också.
Den berömda 330° svängen vid pentagon. ooooooo så farlig ämne detta blev. Jag lade in en länk som förklarade hur det gått till och i denna länk fanns det andra länkar som backade upp mitt påstående.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12311193&postcount=10234
Det dröjde ca10 minuter sen kom svaret.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12311257&postcount=10237

Ganska bra öppenhet och en stoooor vilja att ta reda på sanningen från Freud Jr´s sida.

Liten pudel blev det dock.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12311520&postcount=10243

Men sakfrågan som Freud Jr själv tog upp försvann lägligt från agendan.
Undrar varför?
Rent bedrägeri är vad det är. Klar bevisat lögner och en klar illvilja att ta reda på sanningen om sanningen inte får USA i dålig dager.
Citera
2008-10-31, 11:40
Medlem
Fahrenheit451s avatar
Citat:

Säger du det? Det var inte det jag sa och det kallas att försöka bygga en halmgubbe.
Citera
2008-10-31, 11:47
Medlem
Fahrenheit451s avatar
Citat:
NORAD's stand down on 9/11 was so blatant that NORAD has been forced to give 3 entirely different versions of what happened that day, as each previous version has been exposed as false. When someone repeatedly changes his testimony after being caught in lies, how believable is he? The falsity of Norad's explanations were so severe that even the 9/11 Commission considered recommending criminal charges for the making of false statements.

Citat:

They did this successfully (on time) 129 times in 2000 and and 67 times between September

http://www.mathaba.net/0_index.shtml?x=587031
Citera
2008-10-31, 11:50
Medlem
Fahrenheit451s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Vi tar hela Freud Jr historia då.. så får du svart på vitt.

Här börjar historien.

Betänk då att Freud Jr skrivit detta INNAN på sin blogg.

Alltså en stor lögn det första han skriver i detta ämne här i tråden.

Ingen bra början, men föga förvånat då han passar in i alla mönster för en sann foliehatt.

The saga continues....

Ja inte direkt något fakta baserat inlägg direkt.

Så jag kommer aldrig att se genom fingrarna då det gäller att kunna stå för det man skriver.

Men jag kan inte helt såga Freud Jr vid fotknölarna han har i ärlighetens namn lagt in länkar till det han tycker är relevant.
Tex. Zero, filmen som han tycker är trovärdig i detta sammanhang.
Och han preciserade en klar fråga också.
Den berömda 330° svängen vid pentagon. ooooooo så farlig ämne detta blev. Jag lade in en länk som förklarade hur det gått till och i denna länk fanns det andra länkar som backade upp mitt påstående.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=12311193&postcount=10234
Det dröjde ca10 minuter sen kom svaret.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12311257&postcount=10237

Ganska bra öppenhet och en stoooor vilja att ta reda på sanningen från Freud Jr´s sida.

Liten pudel blev det dock.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=12311520&postcount=10243

Men sakfrågan som Freud Jr själv tog upp försvann lägligt från agendan.
Undrar varför?
Rent bedrägeri är vad det är. Klar bevisat lögner och en klar illvilja att ta reda på sanningen om sanningen inte får USA i dålig dager.

Och du kanske vill förklara alla frågor kring programmet "Able Danger"? Och att de hade kunskap om Muhammed Atta redan ett år innan dådet, men att just "Able Danger" lades ner strax innan 911?

Du sitter visst på alla svar och har läst allt som finns att läsa och vet att inte Bush-administrationen är inblandade på något sett. Tydligen kan du också se in i framtiden och förutspå information som kommer att komma fram efter detta imperium har fallit?
Senast redigerad av Fahrenheit451 2008-10-31 kl. 12:07.
Citera
2008-10-31, 11:52
Medlem
unauthorizeds avatar
Citat:
Säger du det? Det var inte det jag sa och det kallas att försöka bygga en halmgubbe.

Citat:
Även Newtons lagar kan sluta att gälla då en korrupt regim sitter vid rodret. Missförstå inte, men då t.ex. nazister hade makten på vissa platser i Europa så var allt ganska så anpassad till deras politik. Skulle de ha sagt att Newton är bogus så skulle det också gälla som norm och andra skulle då förkasta Newton.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=13501655&postcount=11445

Då får du dekryptera din text för jag läser att du skriver det.
Citera
2008-10-31, 11:57
Medlem
Fahrenheit451s avatar
Citat:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=13501655&postcount=11445

Då får du dekryptera din text för jag läser att du skriver det.

Okej, men PAD tror jag det var som gjorde en bättre tolkning som stämmer ung. med det jag menade.
Citera
2008-10-31, 12:15
Medlem
Fahrenheit451s avatar
Blir så trött på folk som ur sitt perspektiv anser att de vet att INTE Bush och CO är inblandade. Det är faktiskt omöjligt att konstatera att de inte var det. Helt djävla fuckin unbelivieble omöjligt. Ni kan inte vara säkra och det stör er, det stör er så in i helvete.
Citera
2008-10-31, 12:29
Medlem
unauthorizeds avatar
Citat:
Blir så trött på folk som ur sitt perspektiv anser att de vet att INTE Bush och CO är inblandade. Det är faktiskt omöjligt att konstatera att de inte var det. Helt djävla fuckin unbelivieble omöjligt. Ni kan inte vara säkra och det stör er, det stör er så in i helvete.
Det är ju enkel argumentation för deras del. Finns inga bevis så har det inte hänt. De bevis som stöder deras version är ju de som makten vill ha ut, allt annat undanhålls ju och kan aldrig komma upp i ljuset även om de finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in