2007-04-19, 17:18
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
hahahahahahaha du säger emot nist och dom som byggde world trade.

LOL jag antar du vet bättre än dom. PAJAS

ni sitter och säger ni vet bättre än dom. ni måste skojja
Du kan få en länk på det om du vill. Om du först ger mig en länk till vilken sida i kommi... ja, du vet vad jag menar!
Citera
2007-04-19, 17:18
Medlem
Pads avatar
Citat:
pad varför säger du offer lister? det är listorna på alla som va där. du får det att låta som något annat.

Jag vet inte riktigt hur man skall kan kunna göra det så mycket tydligare... du verkar ändå ha problem att förstå... Men jag gör ett sista försök.

Det finns tre (3) olika listor i cirkulation. Alla tre har varit uppe i tråden

1. Passagerarlistorna (även känt som passagerarmanifestet)

Alla finns med, inklusive kaparna. Trots påståenden om att de skulle vara förfalskade så har INGA bevis på något sådant presenterats.

2. Lista på identifierade

Här finns de med som man lyckats matcha DNA-prover med någon släkting, och på så vis säkrat identiteten. I princip motsvarar det offren.

3. Offerlistorna

Det här är listor på alla offer från flighterna, kaparna är bortplockade av förståeliga skäl. De här listorna är också de enklaste att identifiera eftersom de till och med har ordet VICTIM (ringer det en klocka?) i filnamnet.

Så... på två försök så lyckades du med konststycket att posta de två listor som INTE är passagerarlistor. Nu har jag uttömt hela min pedagogiska arsenal tror jag, om di trots detta och alla våra inlägg i tråden fortfarande inte fattar så kan jag bara beklaga.

Citat:
lita du på fbi efter jag redan bevisat det var ett jobb från insidan haha!

Du har inte lyckats bevisa någonting. Man kan liksom inte bara strunta i alla obekväma motargument, det funkar inte så i riktiga livet.

Citat:
pluss du fick ett svar innan läs igenom den sidan för att få ett bättre svar på varför den är fake, som den självklart är med tanke på det redan är bevisat det var ett jobb från insidan..

Tack, jag har läst den redan. Det är inte fakta, det är en foliehattssida med felaktiga resonemang. Vi har pekat ut det redan men du vägrar ju att lyssna på det örat

Det skulle för övrigt göra dig gott att lära dig att resonera själv och inte bara använda dig av dina konspiartionssidor som någon respirator. Du vet, då blir det sådanand där tokiga saker som att de räknar med saker i vakuum och du inte ens fattat det.

Citat:
Men all den faktan kan du ju hoppa över och skita i att läsa, det är inte vigtigt. så ställ mig denna jätte vigtiga frågan 20 gånger till och skit i att svara på det andra. fucking pajas

Jo, jag tror att jag gör så. Du är totalt ägd i den här frågan och kan inte med att erkänna att du gjort bort dig... Det är väl ok, vissa har svårt för det. Men när du SAMTIDIGT raljerar över att andra borde medge fel eller svara på frågor, ja då finns det ingenting som hindrar mig från att hänga kvar som en igel.

Så, medger du att du hade fel eller är du en fegis?
Citera
2007-04-19, 17:21
Bannlyst
Pad läser inte dina inlägg mer så skriv inte hahahaha så trög kolla på tv och köp allt dom säger
Citera
2007-04-19, 17:22
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
där va inget som flög i 800 km/h på 9-11

Inte..??
Vad står det i NIST-rapporten då?

Boeing 767. WTC 1 = 443 mph

Boeing 767 WTC 2 = 546 mph

Ett tips är att du tar siffran och multiplicera med 1.609 så fär du det i km/h.

Så du har fel igen.

Om du skall få rätt någon gång kanske det vore dags att läsa på lite.
Citera
2007-04-19, 17:23
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Pad läser inte dina inlägg mer så skriv inte hahahaha så trög kolla på tv och köp allt dom säger

Gör så när du har slut på argument...sorgligt.
Citera
2007-04-19, 17:23
Bannlyst
planen på 9-11 vilken fart det exakt än var gick under 600 mph och tester med en 707 har visat KRAFTIGARE krascher än på 9-11 och klarat det.

VAD förstår ni inte ?
Citera
2007-04-19, 17:25
Bannlyst
Given the differences in cruise speeds, a 707 in normal flight would actually have more kinetic energy than a 767, despite the slightly smaller size. Note the similar fuel capacities of both aircraft. The 767s used on September 11th were estimated to be carrying about 10,000 gallons of fuel each at the time of impact, only about 40% of the capacity of a 707.

LÄS

A white paper released on February 3, 1964 states that the Towers could have withstood impacts of jetliners travelling 600 mph -- a speed greater than the impact speed of either jetliner used on 9/11/01.

Thomas Eagar, an MIT professor of materials engineering who supports the official theory, says that the impact of the airplanes would not have been significant, because “the number of columns lost on the initial impact was not large and the loads were shifted to remaining columns in this highly redundant structure”

Professor Astaneh-Asl of University of California:said “‘The [plane] impact did nothing to this building,’ he said with admiration.” CNN News

NI SÄGER EMOT EXPERTER OCH FAKTA
Citera
2007-04-19, 17:26
Medlem
Pads avatar
Citat:

Tja, det är inte din tråd, jag skriver precis hur mycket jag vill. Och även om du inte svarar så kan jag påminna både dig och alla andra om hur ollad du blev i frågan om passagerarlistorna.

Det är ju trist, jag hade hållt mitt löfte och börjat diskutera kollapsen med dig om du bara hade haft ryggrad nog att ge listspåret ett värdigt avslut, dvs antingen levererat bevis som höll eller medgett att du inte hade några sådana och att du inte visste skillnaden mellan offer och passagerare... Det är ju sånt som händer, men om du bestämmer dig för att läsa ikapp din engelska i framtiden så kan det repareras.

För övrigt så har jag inte ens TV just nu (har inte orkat skaffa digitalbox). Med andra ord så tror jag att du är utsatt för mer "hjärntvättande propaganda" den vägen än vad jag är.

Så... trist att det slutade med att du visade på ALLA sätt att du saknar både ryggrad och kritiskt tänkande. Men det är inte mitt problem. Och för alla som står bredvid och läser så torde det stå klart vem som blev ägd i den här frågan.

Tjillevippen!
Citera
2007-04-19, 17:28
Medlem
Försöksdjurs avatar
Det jag tycker man måste ta hänsyn till är hur planen träffar tornen.

Iaf om man kollar på hur det andra planet träffar det södra tornet.
Det träffar ganska snett och skadar sidan på tornet. Kärnar och sidan är skadat.

Tydligt syns hur stålbalkarna viker innåt och kollapsar av den oehörda tyngd som de måste hålla uppe.
http://www.kolumbus.fi/av.caesar/wtc/WTC2_collapse2.jpg
Citera
2007-04-19, 17:28
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
planen på 9-11 gick under 600 mph och tester med en 707 har visat KRAFTIGARE krascher än på 9-11 och klarat det.

Du vet alltså inte skillnaden mellan mph och km/h?

Jisses, nog för att jag trodde en hel del om dig, men detta är illa nog.

http://en.wikipedia.org/wiki/Miles_per_hour

Miles per hour is a unit of speed, expressing the number of international miles covered per hour.

Miles per hour is the unit used for speed limits on roads in the United Kingdom, United States and various other nations, where it is commonly abbreviated in everyday use to mph or MPH, although mi/h is sometimes used in technical publications.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kilometers_per_hour

Kilometres per hour (American English: kilometers per hour) is a unit of both speed (scalar) and velocity (vector). The unit symbol is km/h or km·h−1. The incorrect abbreviations "kph" and "kmph" are sometimes also seen in English-speaking countries, in analogy to mph. In North American slang and military usage, km/h (as well as km) is commonly pronounced, and sometimes even written, as klicks or kays (K's).

Så erkänner du att du misstagit dig på mph och km/h?
Citera
2007-04-19, 17:33
Bannlyst
Elgigaten ja jag kan ha misstagit mig med mph och km/h?

Så hur mycket är 250km/h i mph ???

Men inget ändrar faktan??? har du läst vad jag skrev eller vad förstår du inte??? ni säger emot experter isåfall LOL

TESTER dom gjorde visa en 707 som gjorde en KRAFTIGARE krasch än på 9-11 och KLARA det UTAN problem. så vad exakt förstår ni inte?

Jag har precis bevisat att hela plan teorin inte funkar, att kollapsen inte kan ha haft något med planet att göra, som ni sa
Citera
2007-04-19, 17:39
Medlem
Pads avatar
Citat:
Elgigaten ja jag kan ha misstagit mig med mph och km/h?

Så hur mycket är 250km/h i mph ???

Det är en av de sakerna man får lära sig i den skola som du säger gör folk dumma. Personligen tycker jag att man verkar MER dum om man måste be andra om hjälp om något så elementärt, men jag kanske bara är gammalmodig av mig...

Men du såg väl att omvandlingsfaktorn postades en bit upp: 1.609

Jag hoppas att du med dina icke-skol-fördummande kunskaper utan några problem fixar uträkningen då? Du FÅR använda miniräknare (som ju faktiskt har en fördummande effekt, men som ändå är skön att ta till)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in