Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
pad varför säger du offer lister? det är listorna på alla som va där. du får det att låta som något annat.
Jag vet inte riktigt hur man skall kan kunna göra det så mycket tydligare... du verkar ändå ha problem att förstå... Men jag gör ett sista försök.
Det finns tre (3) olika listor i cirkulation. Alla tre har varit uppe i tråden
1. Passagerarlistorna (även känt som passagerarmanifestet)
Alla finns med, inklusive kaparna. Trots påståenden om att de skulle vara förfalskade så har INGA bevis på något sådant presenterats.
2. Lista på identifierade
Här finns de med som man lyckats matcha DNA-prover med någon släkting, och på så vis säkrat identiteten. I princip motsvarar det offren.
3. Offerlistorna
Det här är listor på alla offer från flighterna, kaparna är bortplockade av förståeliga skäl. De här listorna är också de enklaste att identifiera eftersom de till och med har ordet VICTIM (ringer det en klocka?) i filnamnet.
Så... på två försök så lyckades du med konststycket att posta de två listor som INTE är passagerarlistor. Nu har jag uttömt hela min pedagogiska arsenal tror jag, om di trots detta och alla våra inlägg i tråden fortfarande inte fattar så kan jag bara beklaga.
Citat:
lita du på fbi efter jag redan bevisat det var ett jobb från insidan haha!
Du har inte lyckats bevisa någonting. Man kan liksom inte bara strunta i alla obekväma motargument, det funkar inte så i riktiga livet.
Citat:
pluss du fick ett svar innan läs igenom den sidan för att få ett bättre svar på varför den är fake, som den självklart är med tanke på det redan är bevisat det var ett jobb från insidan..
Tack, jag har läst den redan. Det är inte fakta, det är en foliehattssida med felaktiga resonemang. Vi har pekat ut det redan men du vägrar ju att lyssna på det örat
Det skulle för övrigt göra dig gott att lära dig att resonera själv och inte bara använda dig av dina konspiartionssidor som någon respirator. Du vet, då blir det sådanand där tokiga saker som att de räknar med saker i vakuum och du inte ens fattat det.
Citat:
Men all den faktan kan du ju hoppa över och skita i att läsa, det är inte vigtigt. så ställ mig denna jätte vigtiga frågan 20 gånger till och skit i att svara på det andra. fucking pajas
Jo, jag tror att jag gör så. Du är totalt ägd i den här frågan och kan inte med att erkänna att du gjort bort dig... Det är väl ok, vissa har svårt för det. Men när du SAMTIDIGT raljerar över att andra borde medge fel eller svara på frågor, ja då finns det ingenting som hindrar mig från att hänga kvar som en igel.
Så, medger du att du hade fel eller är du en fegis?