Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
För att det är du som påstår något.Då får du bevisa att det du säger är sant och ta fram hållbara fakta
Allvarligt, käkar ni inte tillräckligt med näringsrik kost eller vad är det för fel på er?
Varenda jäkla foliehatt som hittar hit sprider samma påståenden om och om igen och när de blivit ombedda, otaliga gånger, att faktiskt besvara de frågor de får svarar de precis som du.
-Varför skall jag bevisa något? Det är ju ni som inte fattar.Skall jag bevisa vad jag själv påstår? Hur menar du då? Jag tycker ju att det här stämmer då måste det vara så.
Fundera du på varför trutherrörelsen i Sverige inte har många fler aktiva än de jag visade på bilden innan. ( Nej det beror inte på att alla andra är styrda av fluorida gaser från chemtrails och sublim propaganda från alla världens medier.)
Folk som ber en att bevisa all information man tagit del av och hänvisa till källor. Vilka källor har ni att stå på, media och politiker? Jag kommer med information som jag hittat som kan vara intressant då media nuförtiden och kanske i alla tider bara varit ren propaganda.
Ni måste väl ha hört att det dött folk i New York, var tror ni hände om ni bortser från vad media och politiker säger, om ni lyssnar på dem som var där och vetenskapligt analyserar byggnadskollapserna och tittar på bild och videobevis från Pentagon, New York och Pennsylvania. Skulle vara intressant att höra slutsatser från de som tror på vad massmedia påstår hände.
Jag är inte med i någon truther-rörelser, jag har bara tagit del av bild, videobevis, vetenskapliga bevis och dragit slutsatsen att sagan som berättades av media inte håller. Man kan ju också dra slutsatsen att det var 19 flygkapare och Usama Bin Laden som gjorde det hela, lättare kanske, mindre jobbigt och man slipper leta efter egna bevis utan kan bara slå på tv:n, läsa tidning eller lyssna på politikerna. Man kan inte veta allt om allt men att hänvisa till någon slags allmän kunskap som media och politiker fört fram känns vagt, analysera istället det hela själva.