2008-08-01, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Det främsta skälet är eftersom det är du som påstår att de lever och har hälsan samt att de inte finns med på passagerarlistorna. Då får du bevisa att ditt påstående var sant. Vem vet, du kanske har lika svag grund att stå på som du hade när du droppade världsnyheten att Fidel Castro var död.

En person kan inte veta allt, men efter litet efterforskning så kan i alla fall jag förstå att det finns personer av de 19 som fortfarande lever, efter att ha sett artiklar, intervjuer och sett hundratals personer komma ut med samma sådana uppgifter, sedan kan väl andra personer kapat planen, sprängt tornen, skickat in en missil i pentagon. Kan väl vara andra medlemmar av Al-quaida som samarbetat med sina vänner i CIA, det är svårt att veta exakt, klart som korvspad är att den officiella historien är ett falsarium. Sedan, vem som planterade alla sprängämnen i de tre tornen. Undvek att skjuta ned planen, lät pentagon träffas av ett militärflygplan eller missil, det är svårt att veta precis vem.

Om man tror benhårt på hela den officiella historien om 9/11 så borde man i alla fall se bluffen med Usama Bin Laden, hur många olika Bin Laden finns det, och hur ofta byter han utseende och ger ut hop-klipp av gamla videor som alltid hittas av massmedia och myndigheter i någon grotta eller på någon server...
Citera
2008-08-01, 20:29
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av jin83
Bara för att inte dessa 19 arabiska män vilka flera hittas levande i sina hemländer betyder inte att passagerna i planen lever idag. Möjligt att planen fjärrstyrdes eller att man hittade något annat sätt att styre planen än att använda araberna som festade loss, tog droger och vilka många av dem faktiskt fortfarande lever!

Även om andra plan användes så skulle väl förövarna inte låta passagerna leva? Det skull röja hela sagan missilen, militärplanet eller vad det var som undvek alla krigflygplan och missilförsvar och orsakde ett fem meter stort hål i pengaton behövde inga flygkapare. För att kunna anfalla pengagon så behöver man sända ut en militär signal för att undvika missilförsvaret.
Men kaparna låter man leva!? Hör du inte själv hur dumt det låter?

Men som vanligt missade du poängen. Du skrev tidigare att den japanska polititern inte tror att det finns kraschade flygplan, trots det frågar han hur många japaner som dog i de krashade flygplanen. Hur får du ihop det?
Citera
2008-08-01, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gason
Men kaparna låter man leva!? Hör du inte själv hur dumt det låter?

Men som vanligt missade du poängen. Du skrev tidigare att den japanska polititern inte tror att det finns kraschade flygplan, trots det frågar han hur många japaner som dog i de krashade flygplanen. Hur får du ihop det?

Många av personer av de hemska 19 araberna lever ju, dåden utfördes inte endast med kapade flygplan, det användes sprängmedel och ett militärt vapen träffade Pentagon. Personligen tror jag att planen landades och alla passagerare avrättades förutom de som var med på det hela.
Citera
2008-08-01, 20:34
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intergalactic
Mindervärdeskomplex? Det är det bara om man VÄLJER att se det på det sättet .
Tänk, återigen undvek du att svara på den egentliga frågan.
Bilbomberna den 9/11. Vad säger du om dem? Vilket alternativ tror du stämmer bäst?
Edit_
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Du glömde: be oss bevisa/motbevisa att obevisbara påståenden inte är möjliga. IE: bevisa att det inte fanns gömda sprängmedel i WTC.
Citat:
Varför visar du inte själv passagerar-listor och redogör för hur alla dessa 19 flygkapare dog och hur de kunde spränga alla byggnader och lyckats störta in i pentagon genom ett fem meter stort hål och koka bort hela planet....
Där kom den!
Jag börjar bli riktigt, riktigt bra på det här. Ok, nästa förutsägelse är att en foliehatt snart kommer att hänvisa till Scott Forbes och de nedsläckta tornen.
Five dolla. Me sucky sucky om jag förlorar!
Senast redigerad av KimNeilJung 2008-08-01 kl. 20:51.
Citera
2008-08-01, 21:22
Medlem
Citat:
Det är offtopic men kan ge dig litet information, rekommenderar en snabb koll på filmen terrorstorm eller en titt på t ex denna sida om du är intresserad av att veta vad som hände i London. http://www.julyseventh.co.uk

Spontant så är något av det mest intressanta att det hölls en terrorövning samma dag i London, i övningen så ingick explosioner på samma tåglinjer vid exakt samma tid som de riktiga explosionerna, naturligtvis så var det en skarp övning och en bara ett fantastiskt sammanträffande.

Jo, starta gärna en ny tråd om det. Men du svarade bara på en fråga. Du har ett par andra kvar.
Citera
2008-08-01, 22:17
Bannlyst
Alla som vill ha bevis och liknande, finns minst ett tiotal informativa filmer, vissa med väldigt proffig produktion, som t ex Zero. Finns böcker, ofta även på svenska bibliotek.

Detta korta klipp tar upp en del saker som inte stämmer med den officiella versionen. Det är den officiella versionen som skall testas, den håller inte.

Värt att nämna är att det inte finns några bilder från kameror som visar att någon av dessa 19 araber gått på planet, förklarar det faktum att många av dem fortfarande lever.

http://www.youtube.com/watch?v=iFqYf-ID5oY

Sedan att Usama Bin Laden verkar byta näsa, skägg, ålder och hela sin ansiktstruktur i video efter video är också intressant.
Senast redigerad av jin83 2008-08-01 kl. 22:20.
Citera
2008-08-01, 22:19
Medlem
Pingehs avatar
Citat:
Alla som vill ha bevis och liknande, finns minst ett tiotal informativa filmer, vissa med väldigt proffig produktion, som t ex Zero. Finns böcker, ofta även på svenska bibliotek.

Detta korta klipp tar upp en del saker som inte stämmer med den officiella versionen. Det är den officiella versionen som skall testas, den håller inte, de som försöker reda ut vad som hände attackeras istället.

Värt att nämna är att det inte finns några bilder från kameror som visar att någon av dessa 19 araber gått på planet, förklarar det faktum att många av dem fortfarande lever.

http://www.youtube.com/watch?v=iFqYf-ID5oY

Sedan att Usama Bin Laden verkar byta näsa, skägg, ålder och hela sin ansiktstruktur i video efter video är också intressant.

Varför törs du inte bemöta de som ifrågasatt dina inlägg? Det du gör nu visar bara på att du inte kan backa upp dina påstående med några som helst källor.

EDIT: Är också väldigt förundrar över hur du på sju år inte förstått att det handlade om identitetförväxlingar av kaparna.
Senast redigerad av Pingeh 2008-08-01 kl. 22:23.
Citera
2008-08-01, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pingeh
Varför törs du inte bemöta de som ifrågasatt dina inlägg? Det du gör nu visar bara på att du inte kan backa upp dina påstående med några som helst källor.

EDIT: Är också väldigt förundrar över hur du på sju år inte förstått att det handlade om identitetförväxlingar av kaparna.

Det finns ingen i hela världen som trovärdigt kan backa upp den officella sagan om de 19 flygkaparna och Usama Bin Laden i sin grota, så varför skall bevisbördan ligga på dem som försöker berätta att ni blivit lurade och förklara hur attacken gick till? Trodde själv på mediabluffen tidigare och försöker få andra att fatta att det var en bluff. Fler och fler verkar i alla fall fatta att bin laden banden är fejk, till och äldre personer som bara glor på tv, läser tidningar och inte har internet. Speciellt efter det att USA visade ett band i EU-parlamentet där Bin Laden pratade om en kärnvapenattack mot Europa, hela bandet var naturligtvis fejk och ledamöter fråga hur de kunde lita på de tidigare banden om man framställt en falsk bin-laden band för sin föreläsning.
Citera
2008-08-01, 22:45
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Det finns ingen i hela världen som trovärdigt kan backa upp den officella sagan om de 19 flygkaparna och Usama Bin Laden i sin grota, så varför skall bevisbördan ligga på dem som försöker berätta att ni blivit lurade och förklara hur attacken gick till?
För att det är du som påstår något.Då får du bevisa att det du säger är sant och ta fram hållbara fakta
Allvarligt, käkar ni inte tillräckligt med näringsrik kost eller vad är det för fel på er?
Varenda jäkla foliehatt som hittar hit sprider samma påståenden om och om igen och när de blivit ombedda, otaliga gånger, att faktiskt besvara de frågor de får svarar de precis som du.
-Varför skall jag bevisa något? Det är ju ni som inte fattar.Skall jag bevisa vad jag själv påstår? Hur menar du då? Jag tycker ju att det här stämmer då måste det vara så.

Fundera du på varför trutherrörelsen i Sverige inte har många fler aktiva än de jag visade på bilden innan. ( Nej det beror inte på att alla andra är styrda av fluorida gaser från chemtrails och sublim propaganda från alla världens medier.)
Citera
2008-08-01, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
För att det är du som påstår något.Då får du bevisa att det du säger är sant och ta fram hållbara fakta
Allvarligt, käkar ni inte tillräckligt med näringsrik kost eller vad är det för fel på er?
Varenda jäkla foliehatt som hittar hit sprider samma påståenden om och om igen och när de blivit ombedda, otaliga gånger, att faktiskt besvara de frågor de får svarar de precis som du.
-Varför skall jag bevisa något? Det är ju ni som inte fattar.Skall jag bevisa vad jag själv påstår? Hur menar du då? Jag tycker ju att det här stämmer då måste det vara så.

Fundera du på varför trutherrörelsen i Sverige inte har många fler aktiva än de jag visade på bilden innan. ( Nej det beror inte på att alla andra är styrda av fluorida gaser från chemtrails och sublim propaganda från alla världens medier.)

Folk som ber en att bevisa all information man tagit del av och hänvisa till källor. Vilka källor har ni att stå på, media och politiker? Jag kommer med information som jag hittat som kan vara intressant då media nuförtiden och kanske i alla tider bara varit ren propaganda.

Ni måste väl ha hört att det dött folk i New York, var tror ni hände om ni bortser från vad media och politiker säger, om ni lyssnar på dem som var där och vetenskapligt analyserar byggnadskollapserna och tittar på bild och videobevis från Pentagon, New York och Pennsylvania. Skulle vara intressant att höra slutsatser från de som tror på vad massmedia påstår hände.

Jag är inte med i någon truther-rörelser, jag har bara tagit del av bild, videobevis, vetenskapliga bevis och dragit slutsatsen att sagan som berättades av media inte håller. Man kan ju också dra slutsatsen att det var 19 flygkapare och Usama Bin Laden som gjorde det hela, lättare kanske, mindre jobbigt och man slipper leta efter egna bevis utan kan bara slå på tv:n, läsa tidning eller lyssna på politikerna. Man kan inte veta allt om allt men att hänvisa till någon slags allmän kunskap som media och politiker fört fram känns vagt, analysera istället det hela själva.
Citera
2008-08-01, 23:04
Medlem
Citat:
Speciellt efter det att USA visade ett band i EU-parlamentet där Bin Laden pratade om en kärnvapenattack mot Europa, hela bandet var naturligtvis fejk och ledamöter fråga hur de kunde lita på de tidigare banden om man framställt en falsk bin-laden band för sin föreläsning.

Here we go again. Källa på det tack.
Citera
2008-08-01, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Here we go again. Källa på det tack.

Finns ett långt inslag om detta i filmen Zero, filmen är under copyright, de har börjat sälja sin DVD nu, men går väl att leta upp någonstans på nätet. Skicka ett mail till de EU-parlamentariker som var med på mötet, det kan säkert berätta mer om det hela. Speciellt Guilietto Chiesa lär säkert ta sig tid att svara på några frågor.

Intressant klipp om de falska bin laden filmerna här:
http://www.youtube.com/watch?v=sKemTX-ufp8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in