Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Personligen vet jag inte vad man ska tro, men några frågor har jag. (Orkar inte läsa igenom 100+ sidor efter eventuellt det jag tar upp, hoppas ni har överseende med det).
Varför inte bara läsa igenom de tio senaste åtminstone? Eller tråden vederlagda teorier?
Citat:
Ljudlösa bomber: Många vittnen, både inne i husen samt utanför husen har ju sagt sig höra smällar dels innan flygplanen smällde in i husen och dels innan husen föll.
Jepp. Är allt som smäller bomber? Om en hiss åker ner i ett hisschackt och träffar golvet så det smäller ordentligt, är det en bomb? Om en elgenerator sprängs, är det en bomb? Vittnen har hört smällar och saker som låtit som bomber, inte uttalat bomber. Förrutom i klipp-och-klistra-loose-change möjligtvis...
Citat:
Kontrollerad demolering: Många experter inom demolering påstår ju faktiskt att samtliga hus i wtc-koncernen föll mer eller mindre exakt som de bör falla vid en kontrollerad demolering.
Källa?
Citat:
Pentagon flygplanet: Vart tog det vägen?
Det störtade in i pentagon. Har du inte sett alla bilder på vrakrester? Kolla länktråden.
+
Citat:
Det planet som krashade på en åker: Vart tog det vägen?
Det störtade ner i en åker. Har du inte sett alla bilder på vrakrester? Kolla länktråden.
Citat:
Det är iaf några saker som jag skulle vilja få förklarat närmare.
Jag har bara en fråga som jag vill få besvarad: varför är det så svårt att läsa igenom tråden vederlagda teorier, kolla länktråden och i alla fall läsa 10 sidor bakåt i den här tråden INNAN man drar upp gammal skåpmat?