Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Så bara för att man genomför övningar så är man på de säkra att det kommer ske?
Ja herre jävlar va mycket som kommer ske då med tanke på vad miilitärer världen över övar i.
Bara de att det skulle vara ett "bevis" för konspirationen inom USA är ju ett stort skämt.
Är man verkligen så dum så man tror USA drar till sig så pass mycket uppmärksamhet när dom ska göra sina attacker?
Men det är klart, tror man på Operation Northwood (som släpptes till allmänheten redan på 90talet) samt lite andra grejor som truthers kommer med så kan man inte begära mycket mer.
Du säger "Ingen räknade ju heller med att flygplan skulle användas på detta sätet."
All info om detta talar emot dig.
Jag testar det googles nya översättningsprogram.
Citat:
Skälen för 9-11 var olika och mycket givande.
While the risks were great, the rewards were far greater.
Även om riskerna var stora, de belöningar var mycket större.
Planners achieved enormous personal fortunes, dictatorial power and a furtherance of a debased nationalism.
Planerare uppnått enorma personliga förmögenheter, diktatoriska makt och befrämjade en debased nationalism.
Israel, which supplied various Mossad loyalists (demolition experts?) months in advance, gained the destruction of her enemies. Israel, som lämnade olika Mossad lojalister (rivning experter?)
Månader i förväg, fick förstörelsen av hennes fiender. Pentagon generals achieved promotions.
Pentagons generaler uppnås befordringar. Wall Street masterminds achieved billions in profits with the complete destruction of SEC records (When WTC-7 was demolished).
Wall Street styr uppnås miljarder i vinst med den fullständiga förstörelsen av SEK poster (När WTC-7 var rivna). Silverstein, the WTC landlord, achieved hundreds of millions in damage claims. Silverstein, WTC hyresvärden, uppnås hundratals miljoner i skadeståndstalan.
Intelligence orgs achieved massive influx of money, tens of billions, as did the Pentagon.
Intelligence orgs uppnås stora inflödet av pengar, tiotals miljarder, liksom Pentagon.
Religious autocrats achieved a new crusade.
Religiösa autocrats uppnås ett nytt korståg.
While the risks were great---for all involved---the rewards were far greater.
Även om riskerna var stora --- för alla inblandade --- belöningarna var mycket större.
How 9-11 actually happened is self-evident. Hur 9-11 verkligen hände är självklart.
Why 9-11 happened is clearer still. Varför 9-11 hänt är tydligare fortfarande.
Everyone involved had a personal reason, an agenda, whether personal gain or a depraved sort of patriotism.
Alla inblandade hade en personlig anledning, en dagordning, vare sig personlig vinning eller depraverade sortens patriotism.
Truly 9-11 was all about power, profit and yes, patriotism.
Sannerligen 9-11 handlade om makt, vinst och ja, patriotism.
The deaths of a few thousand citizens would have been considered a small price to pay.
De dödsfall av några tusen medborgare skulle ha ansetts vara ett litet pris att betala.
To those readers who possess a moral compass, who cannot conceive of such seemingly bizarre rationales, and vehemently disagree with my scenario, I offer one final statement.
Till de läsare som har en moralisk kompass, som kan inte tänka sådana till synes märkliga motiven och häftigt oense med mitt scenario ger jag ett sista uttalande.
http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=en&u=http://www.rense.com/general71/d333m.htm&sa=X&oi=translate&resnum=8&ct=result&pre v=/search%3Fq%3D911%2Bscenario%26start%3D10%26hl%3Dsv %26sa%3DN%26domains%3Drense.com%26sitesearch%3Dren se.com
Jag vet att det är lite OT men jag är imponerad över hur dom klarar grammatiken.
Dessutom är innehållet viktigt.