Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Är det elgigantsstyleen du kör på där implosion bara kan betyda en sak, eller kan du bevisa att huset inte
Ah trevligt att du är tillbaks i tråden. Korrekt, det finns en diskrepans mellan mig och betydelsen ordet "implodera" som jag hela tiden glömmer av. My bad. Kvarstår gör att huset inte exploderade, då åsyftar jag explosioner med ursprung i sprängmedel. I den mån det imploderade gjorde det inte heller det pga sprängmedel.
Citat:
Yeah right. Vad jag minns hade du häcklat åtskilliga personer i tråden långt innan du kom med apteringsargumenten. Jag minns också att jag själv blev vresig över det, men det byggde ju då på att om någon i tråden kunde bevisa hur det gått till så hade det redan varit allmän kännedom.
Nu orkar jag inte leta upp två år gamla inlägg för att bevisa vem som har rätt eller fel i frågan om hur mina första inlägg i debatten såg ut. Visst jag kan minnas helt fel. Men min inställning, innan jag ledsnade totalt på foliehattarnas ovilja att faktiskt försöka bevisa saker och ting, var en nyfikenhet på hur i helvete man kan ha fått dit alla sprängmedel. Och jag stod och velade mellan lägren på den tiden och hade inte uteslutit möjligheten av sprängmedel.
Men hittar du inlägg som bevisar att jag faktiskt var lika kul, festlig och sarkastisk från ruta ett som jag är idag så måste jag ju erkänna att jag har fel i den frågan. Det bjuder jag på. Den dagen den här tråden har en fest för de som erkänt att de ibland gör bort sig eller har missuppfattat saker och ting kommer det inte finnas så många foliehattar inbjudna tyvärr.
Citat:
Nu blir det lite repris på majava och paddan: "men vi var ju verkligen foliehattar, fast här i tråden har vi nu äntligen lyckats förstå att det var Al Qaeda"

Tja jag har aldrig sagt något annat än att jag en gång i tiden inte var helt främmande för en konspiration. Vem i tråden som var först med att säga det har jag inte en aning om. Och det spelar inte heller någon roll eller hur?