2007-05-07, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Titta. De förvsarar till och med dessa galenskaper.

Xcore
Nu har du blivit så oerhört överbevisad gång på gång, och du har inte ens artigheten att illustrera bilder vi bett dig, trots att jag gjort dig den tjänsten upprepade gånger.
Ouppfostrad, ointelligent och fruktansvärt styrd!

Såg du videon jag postade som bevisade att det var som jag sa?

Novas video om planet, eller rättare sagt deras uppspelning och kommentar.

Vad var det vi sa, flashen var före.

http://www.youtube.com/watch?v=Qiyg6g6x-n0
Citera
2007-05-07, 23:07
Bannlyst
Citat:
Jag håller mig till verkligheten. NIST uppmätte lufttemperaturer på 1000 grader. Jag förstår inte varför det är anmärkningsvärt med tanke på att en vanlig kontorsbrand brinner i ungefär 800 grader.

Lufttemperaturer och hur varmt stålet var är så klart olika frågor.

Nej, som det verkar så har NIST inte kunnat bevisa att stålet blev så varmt. Detta är så klart inget bevis för att stålet inte blev så varmt. Det säger egentligen bara att det är svårt att säga hur varmt en bit stål har varit

Precis! lufttemperaturen och stålet är två olika saker.

Så utan BEVIS på vad stålet kom till har vi inga BEVIS, det krävs BEVIS för att kuna BEVISA något. Det tror jag nog att du oxå håller med om.

Nu över till varför dom justera sin modell och ändrade värdena på den, vad var det dom sa nu läste du det?. Deras modell med skadorna/faktan från platsen gav INTE kollaps, så dom gick över till den andra och ändrade värdena.

Så vad är den officiella historian? en TEORI!. jag tror personligen inte på teorier jag kräver bevis och fakta. efter man vet att NIST inte kunde förklara kollapsen är det bara att kolla på all annan fakta och sätta ihopa punkterna själv.
Citera
2007-05-07, 23:08
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Bildserien är trotts allt så olik videon man kan tänka sig. Teorin om att missilen hunnit till nos spetsen var för att bilderna skulle stämma överens med filmen. (Filmen kan inte ha fel)
http://www.questionsquestions.net/WTC/podimages/foreman175.jpg

Här ser du en tydligare bild på den som du hänvisar till. På första bilden syns ett sken på flygplanets nos. Vad är det? Sedan syns visst det ett ljussken på bakpartiet (något som du sa inte fanns, alltså hade du fel). Vad är det? Sedan ser vi den som ni ser som ett bevis för en missil. Men gosse lille. Den syns ju på flera bilder. Varför sågs den då inte på NÅGON av de bilderna i min bildserie?
Citera
2007-05-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Jag har inte pratat om strålvapen men.........

Du utesluter sånt?

1.För att det vore, otänkbart?

2.För att det inte finns något sånt?

Tänk igen.

För att det inte finns något som helst som tyder på det.

Varför utesluter du att det var muslimska terrorister som flög in i husen?
Citera
2007-05-07, 23:09
Medlem
Billows avatar
Citat:
http://www.questionsquestions.net/WTC/podimages/foreman175.jpg

Här ser du en tydligare bild på den som du hänvisar till. På första bilden syns ett sken på flygplanets nos. Vad är det? Sedan syns visst det ett ljussken på bakpartiet (något som du sa inte fanns, alltså hade du fel). Vad är det? Sedan ser vi den som ni ser som ett bevis för en missil. Men gosse lille. Den syns ju på flera bilder. Varför sågs den då inte på NÅGON av de bilderna i min bildserie?
Nu ser jag ljus skimmer både här och var. Inget av dem är dock i närheten av att se ut som den betydligt kraftigare Flash på videon.
Citera
2007-05-07, 23:11
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord Helmet

en del saker som man kan tycka är skumma, t.ex. som Bush kontakt med bin Ladin familjen.
Efter attacken började USA strida i Afghanistan, för att ta fast bin Ladin. Sedan invaderade dom Irak, vilket dom verkade vara mer intresserade av än att få tag på bin Ladin…
Citera
2007-05-07, 23:12
Bannlyst
Citat:
Titta. De förvsarar till och med dessa galenskaper.

Xcore
Nu har du blivit så oerhört överbevisad gång på gång, och du har inte ens artigheten att illustrera bilder vi bett dig, trots att jag gjort dig den tjänsten upprepade gånger.
Ouppfostrad, ointelligent och fruktansvärt styrd!

Och du är naiv, trångsynt och alldeles för gammalmodig i ditt tänkande för att kunna se längre än näsan räcker.

Var öppen.

Förvänta dig det oväntade. Det lönar sig alltid att vara öppen.

Vad vet du om vilka hemlighetsstämplade saker som regeringen skulle kunna att använda om de ville utföra ett sånt här attentat.

Inte ett smack........

Jag säger inte att de är så, men jag utesluter heller inte möjligheten, därför att jag inte är trångsynt.
Citera
2007-05-07, 23:12
Bannlyst
Citat:

Jag utesluter inte, när skall du lära dig det?
Citera
2007-05-07, 23:14
Medlem
Billows avatar
Ja Bin Ladin var ju inte sig lik på videon de officielt skulle ståta med. Plus ingen guldring. (Inga länkar med muslimer med guldring nu tack) Det är Bin Ladin vi snackar om
Citera
2007-05-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Jag utesluter inte, när skall du lära dig det?

Vad bra att du inte gör det
Citera
2007-05-07, 23:16
Medlem
Billows avatar
Citat:
Vad bra att du inte gör det
Allt är skumt med det hela. EN flash är bara 5 % av allt som är underligt med detta attentat. Listan kan göras oändligt lång.
Citera
2007-05-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Ja Bin Ladin var ju inte sig lik på videon de officielt skulle ståta med. Plus ingen guldring. (Inga länkar med muslimer med guldring nu tack) Det är Bin Ladin vi snackar om

Finns det egentligen någon bild på honom tagen före 2001? Jag har nog faktiskt aldrig sett någon. Det enda som jag tycker är märkligt med 9/11 är att innan så visste inte någon (alltså vanligt svenssonfolk) vem Usama Bin Ladin) var, men så över en natt visste alla det, visar väl lite av medias makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in