Citat:
Jag håller mig till verkligheten. NIST uppmätte lufttemperaturer på 1000 grader. Jag förstår inte varför det är anmärkningsvärt med tanke på att en vanlig kontorsbrand brinner i ungefär 800 grader.
Lufttemperaturer och hur varmt stålet var är så klart olika frågor.
Nej, som det verkar så har NIST inte kunnat bevisa att stålet blev så varmt. Detta är så klart inget bevis för att stålet inte blev så varmt. Det säger egentligen bara att det är svårt att säga hur varmt en bit stål har varit
Precis! lufttemperaturen och stålet är två olika saker.
Så utan BEVIS på vad stålet kom till har vi inga BEVIS, det krävs BEVIS för att kuna BEVISA något. Det tror jag nog att du oxå håller med om.
Nu över till varför dom justera sin modell och ändrade värdena på den, vad var det dom sa nu läste du det?. Deras modell med skadorna/faktan från platsen gav INTE kollaps, så dom gick över till den andra och ändrade värdena.
Så vad är den officiella historian? en TEORI!. jag tror personligen inte på teorier jag kräver bevis och fakta. efter man vet att NIST inte kunde förklara kollapsen är det bara att kolla på all annan fakta och sätta ihopa punkterna själv.