Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Kommer aldrig gå att bevisa att det är en konspiration för det är så skickligt gjort och USA har makt och vilka länder och kända personer vågar sätta sig emot USA?
Och va tror du kommer hända med den/dom som avslöjar att det hela är en konspiration?
Ändå har ni hittat saker som tyder på en konspiration?
Har det inte kommit ut folk som berättat?
Om den nu var så bra gjord denna konspirationen , varför la inte USA in kaparnas namn på passagerarlistorna?
Dom flesta foliehattarna påstår/påstog nämligen att kaparna inte fanns med på planet.
Är inte det lite väl klumpigt, vi skyller på ett gäng araber, men vi sätter inte dom på platsen för brottet.
Är det inte lite väl klumpigt att Rumsfeld säger fel i direktsändning, när han pratar om det 4de planet som blev nedskjutet enligt honom?
Är det inte lite väl klumpigt att brandmän/poliser i ena fallet (WTC) berättar för alla att de finns en bomb i husen, för att sen vara dom som sänker WTC7.
Det finns så underbar dubbelmoral i foliehattslägret.
"Jag tror på källor när dom pratar för mina egna tankar, så fort dom talar emot mina tankar så är dom kontrollerade av myndigheterna".
Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Titta på diverse dokumentärerna ang. det. Hemligheterna kring 9/11 tar upp vissa delar. Där tar dom också upp ang. telegrammet fast inte lika mycket som dom gör i en annan dokumentär som jag inte kommer på namnet på
Det mest intressanta är att foliehattar kallar dessa filmer "Dokumentärer" , satir hade varit ett bättre ord.