Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
Okej, my bad brow.
Hur menar du med snabbt överstyr?
Dom påstår saker, tex att tornen sprängdes av bomber, men kan inte bevisa hur dom kommit dit eller när.
Dom påstår först att bara några få vet om sanningen för att se ändra sig till att fler och fler vet om det.
Exemplet jag hade förut med missiler på planen är ett sådant.
Radiostyrda plan, men inte kan redogöra för vart besättningen och passagerarna tagit vägen.
Det blir liksom lite tjatigt när folk kommer och säger.
"Jag vet att planen var radiostyrda" sen när man ber dom bevisa det, så stoppar dom huvudet i sanden och gömmer sig någon vecka sen kommer dom igen och postar någon annat som är lika dumt.
Citat:
jag antar att det var det du ha sagt med det här också.?
"Men varför skulle han avslöja alltihopa?
Det finns liksom ingen reson i de som sägs, först är allt så hemligt att knappt ingen vet något, sen helt plötsligt vet alla om allt , och kan sprida information"
Om polisen var med på konspirationen varför skulle han då ha avslöjat det hela?
Sen kan man också fråga sig varför polisen överhuvudtaget nämde detta (var väl någon brandman som ska ha sett "bomber" också).
I det läget som var den dagen, så skapade detta ännu mer panik och skada i och med att han utalade detta.
Jag ställde tidigare i tråden en fråga (som jag ännu inte blivit motbevisad på) angående dessa bomber.
Och det handlar om att det inte var bomber som small utan snarare lufttuber/gasoltuber och sånna saker.
Citat:
Svar på "hur många visste det enligt dej": Många
Och ingen läckte detta , varken före eller efter....
Citat:
Sunt logiskt tänkande = regeringar som kontrollerar folket genom undermedveten och medveten övertygelse/(hjärntvätt) existerar inte?
Och du påstår alltså att det inte går att bli hjärntvättad via TV/Internet?