2008-01-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destroy the NWO
Jag kan bara se att jag har länkat till källor från myndigheterna själva.

Nej det har du inte gjort, eller menar du att Prisonplanet och ett gäng andra är en statliga myndigheter? Så varför ljuger du?

Dr Tinnitus
Citera
2008-01-09, 22:14
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
Är det bara jag som är efter eller påstår du verkligen att bush c/o låg bakom det?
Vem låg bakom detta enligt dig?
Och nej jag tror inte Bush låg bakom detta.

Citat:
för att han ser relativt lugn ut och kan använda andra uttryck så som" gå härrifrån! området är avspärrat" varför förvärra situationen och göra folket mer shockslagna med påhittad information ?

Men varför skulle han avslöja alltihopa?
Det finns liksom ingen reson i de som sägs, först är allt så hemligt att knappt ingen vet något, sen helt plötsligt vet alla om allt , och kan sprida information.

Själv tror jag det snarare var panik och rädsla för att mer saker kunde hända.
Citera
2008-01-10, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Nej det har du inte gjort, eller menar du att Prisonplanet och ett gäng andra är en statliga myndigheter? Så varför ljuger du?

Dr Tinnitus

Nej inte en ända av mina källor är prisonplanet eller någon liknade sida, så varför ljuger du?.

Alla är riktiga källor från myndigheterna. nån länk var prisonplanet, om du testar att gå in på dom länkarna så ser du källorna där. prisonplanet är inte källan det är en sida med information och dom ger riktiga källor på länkarna jag skrev, vilket du hade sett om du gick in där, men det gjorde du inte.

Bra, du har inte något argument att komma med. och allt jag skrivt är sant och uppbackat med riktiga källor. du vet inte äns vad jag skrivt för du har inte läst det, du ville bara visa ditt hat för prisonplanet och sanningen.

Här har du två källor som gavs i en av prisonplanet länkarna.

http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/nyregion/20050812_WTC_GRAPHIC/9110230.PDF

http://www.dailybulletin.com/upland/ci_4299685

Riktiga källor...
Citera
2008-01-10, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destroy the NWO
Nej inte en ända av mina källor är prisonplanet eller någon liknade sida, så varför ljuger du?.

Alla är riktiga källor från myndigheterna. nån länk var prisonplanet, om du testar att gå in på dom länkarna så ser du källorna där. prisonplanet är inte källan det är en sida med information och dom ger riktiga källor på länkarna jag skrev, vilket du hade sett om du gick in där, men det gjorde du inte.

Bra, du har inte något argument att komma med. och allt jag skrivt är sant och uppbackat med riktiga källor. du vet inte äns vad jag skrivt för du har inte läst det, du ville bara visa ditt hat för prisonplanet och sanningen.

Här har du två källor som gavs i en av prisonplanet länkarna.

http://graphics8.nytimes.com/packages/pdf/nyregion/20050812_WTC_GRAPHIC/9110230.PDF

http://www.dailybulletin.com/upland/ci_4299685

Riktiga källor...

Du är inte kvalificerad att använda ord som sanning då du själv sprider uppenbara lögner och kallar det för riktiga källor m.m.

Inga av kaparna lever idag mer än Moussaoui som ju häkades före 9/11 och som sedan dömdes för inblandning i detta. Allt annat snick snack om att några av de andra kaparna är i livet idag är rent nonsens. Så bara det faktum att du avsiktligt ljuger i denna sak och fortsätter att sprida denna och andra sedan länge bevisade och bekräftade lögner, diskvalifiserar dig från allt vad sanning heter.

Du är och förblir en simpel lögnare! Har du tur och är ung så kan det kallas för ungdomlig okunnighet, men är du vuxen så är nog idioti det ord som beskriver det bäst.

Dr Tinnitus
Citera
2008-01-10, 14:03
Medlem
KimNeilJungs avatar
En sak skulle jag vilja veta. CIA har ju förstört bandinspelningar från förhör gjorda runt om i världen. Efter vad jag förstår skall de vara bevis på tortyr utförd på AQ-medlemmar, m fl. Den historien är säkerligen sann. Jag tror inte CIA förhör fångar genom att använda ovårdat språk.
Vissa band skall innehålla ett förhör med den här tjommen:
http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSN09630641
The CIA disclosed last month that it had destroyed hundreds of hours of tapes showing the harsh interrogations of two terrorism suspects -- suspected al Qaeda members Abu Zubaydah and Abd al-Rahim al-Nashiri.
http://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Zubaydah
In March of 2001, Condoleezza Rice was informed by the CIA that Zubaydah was planning a major operation in the near future. This was one of the first of many reports in the Spring of 2001 that increased the threat level and indicated that an attack was coming. Many of these reports mentioned Zubaydah by name. The attack finally came in the form of the September 11, 2001 attacks.
Dock skall jag understryka att värdet av det som framkommit under förhören ifrågasatts.
http://www.msnbc.msn.com/id/3067224/site/newsweek/. Den artikel är dock skriven innan avslöjandet om de försvunna banden dök upp.

Nåväl, om nu AQ och UBl är syndabockar frågar jag mig; har man nu fejkat förhören för att "hitta" bevis som pekar på UBL, då kan det knappast finnas några försvunna band eller hur?
Så *dramatisk paus* har man nu fejkat att man har förstört band man inte ville visa upp för kongressen?
Finns inga förhör.
Finns inga band.
Finns alltså inget behov av att nu erkänna att man förstört några videoband och få kritik för att man undanhåller viktig information.
Eller är detta också en del av konspirationen?
Senast redigerad av KimNeilJung 2008-01-10 kl. 14:11.
Citera
2008-01-10, 20:17
Medlem
Gronabuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Vem låg bakom detta enligt dig?
Efter många spekulationer i ämnet kom jag till slut fram till en punkt i samhället som den största överhängande delen av översittare och förtryckare pekar på en och samma sak.

Jag har länge undrart vad som fick Adolf Hitler att utveckla ett sånt judehat, vi/samhället har bara fått uppfattningen om att sex miljoner judar dödades under andra världskriget utan någon större anledning, mer än att dom var just judar.
jJudar har varit förföljda i alla tider, men varför?

Efter att ha lyssnat på Mein Kampf* i talboks form av samma berättarröst som gör bamse, kände jag heligheten och sanningen klarna, jag kan tänka mej att kännslan går att beskriva som en frälsning för kristna som hittat gud. allt var så uppenbart.

* Mein Kampf i svensk talboks form
http://www.flashback.org/showthread.php?t=506011

Citat:
Och nej jag tror inte Bush låg bakom detta.
Nej för du tycker inte ens att det finns oklarheter i den offisiella sanning och för dej är allt en glasklar sanning.?
Citat:
Men varför skulle han avslöja alltihopa?
va
Citat:
Det finns liksom ingen reson i de som sägs, först är allt så hemligt att knappt ingen vet något, sen helt plötsligt vet alla om allt , och kan sprida information.
va x II ?

Citat:
Själv tror jag det snarare var panik och rädsla för att mer saker kunde hända.
nu var han ju inte panikslagen och rädd baserat på uppträdandet, men visst han kanske brann inombords av förvirring och har som polis i uppgift att alltid hålla sej kool och med två fötter på marken, utan att reagera ens lite panik när två byggnader mott i new york både träffas av två plan och rasar mitt på ljusa dagen.
Citera
2008-01-10, 20:23
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Nej för du tycker inte ens att det finns oklarheter i den offisiella sanning och för dej är allt en glasklar sanning.?
När sa jag det?
Snarare så att det är version som funkar bäst, täcker bäst hela händelsen.
Om man frågar någon som tror att USA attackerade sig själv så går det hela snabbt överstyr.

Citat:
nu var han ju inte panikslagen och rädd baserat på uppträdandet, men visst han kanske brann inombords av förvirring och har som polis i uppgift att alltid hålla sej kool och med två fötter på marken, utan att reagera ens lite panik när två byggnader mott i new york både träffas av två plan och rasar mitt på ljusa dagen.
Men alltså, Hur många visste om det hela enligt dig?

Sunt och logiskt tänkande är många gånger bättre än att läsa på internet
Citera
2008-01-10, 20:31
Medlem
Gronabuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
När sa jag det?
Snarare så att det är version som funkar bäst, täcker bäst hela händelsen.

Om man frågar någon som tror att USA attackerade sig själv så går det hela snabbt överstyr.
Okej, my bad brow.
Hur menar du med snabbt överstyr?

Citat:
Men alltså, Hur många visste om det hela enligt dig?

jag antar att det var det du ha sagt med det här också.?
"Men varför skulle han avslöja alltihopa?
Det finns liksom ingen reson i de som sägs, först är allt så hemligt att knappt ingen vet något, sen helt plötsligt vet alla om allt , och kan sprida information"

Svar på "hur många visste det enligt dej": Många

Citat:
Sunt och logiskt tänkande är många gånger bättre än att läsa på internet
Sunt logiskt tänkande = regeringar som kontrollerar folket genom undermedveten och medveten övertygelse/(hjärntvätt) existerar inte?
Citera
2008-01-10, 20:42
Medlem
Gronabuddahs avatar
KimNeilJung: Vad bevisar det här igentligen? att AQ var dom som (nu bekräftat) låg bakom det? Det skulle kunna vara så att AQ har ett finger med i spelet (dom får viss summa pengar om året för att odla och sälja heroin till europa/usa och hjälpa NWO att utplåna männskligheten och ta på sej terrorist attacker för george boys och resten av illuminati gang utför) men det här spär ju bara på konspirations teorin? (nån/några innom CIA är skull and bones herrar som infiltrerat CIA)
Citera
2008-01-10, 20:51
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
KimNeilJung: Vad bevisar det här igentligen? att AQ var dom som (nu bekräftat) låg bakom det? Det skulle kunna vara så att AQ har ett finger med i spelet (dom får viss summa pengar om året för att odla och sälja heroin till europa/usa och hjälpa NWO att utplåna männskligheten och ta på sej terrorist attacker för george boys och resten av illuminati gang utför) men det här spär ju bara på konspirations teorin? (nån/några innom CIA är skull and bones herrar som infiltrerat CIA)

Det skulle kunna vara så att David Icke har rätt i att Illuminati skapades av rymdödlor (varav en av prinsessan Diana) och att dessa låg bakom 911, men utan något som styrker det så är det ändå inte mer än tokerier, oavsett hur många gånger han upprepar det. Med den nivå på faktaunderlag du visar upp här, så kan precis allt passa in i en NWO-konspirationsteori. Där någonstans bör man börja fundera på att läsa någon grundbok i källkritik.

/S
Citera
2008-01-10, 20:52
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Okej, my bad brow.
Hur menar du med snabbt överstyr?
Dom påstår saker, tex att tornen sprängdes av bomber, men kan inte bevisa hur dom kommit dit eller när.
Dom påstår först att bara några få vet om sanningen för att se ändra sig till att fler och fler vet om det.
Exemplet jag hade förut med missiler på planen är ett sådant.
Radiostyrda plan, men inte kan redogöra för vart besättningen och passagerarna tagit vägen.

Det blir liksom lite tjatigt när folk kommer och säger.

"Jag vet att planen var radiostyrda" sen när man ber dom bevisa det, så stoppar dom huvudet i sanden och gömmer sig någon vecka sen kommer dom igen och postar någon annat som är lika dumt.

Citat:
jag antar att det var det du ha sagt med det här också.?
"Men varför skulle han avslöja alltihopa?
Det finns liksom ingen reson i de som sägs, först är allt så hemligt att knappt ingen vet något, sen helt plötsligt vet alla om allt , och kan sprida information"

Om polisen var med på konspirationen varför skulle han då ha avslöjat det hela?
Sen kan man också fråga sig varför polisen överhuvudtaget nämde detta (var väl någon brandman som ska ha sett "bomber" också).

I det läget som var den dagen, så skapade detta ännu mer panik och skada i och med att han utalade detta.

Jag ställde tidigare i tråden en fråga (som jag ännu inte blivit motbevisad på) angående dessa bomber.
Och det handlar om att det inte var bomber som small utan snarare lufttuber/gasoltuber och sånna saker.

Citat:
Svar på "hur många visste det enligt dej": Många
Och ingen läckte detta , varken före eller efter....

Citat:
Sunt logiskt tänkande = regeringar som kontrollerar folket genom undermedveten och medveten övertygelse/(hjärntvätt) existerar inte?

Och du påstår alltså att det inte går att bli hjärntvättad via TV/Internet?
Citera
2008-01-10, 21:05
Medlem
Gronabuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Det skulle kunna vara så att David Icke har rätt i att Illuminati skapades av rymdödlor (varav en av prinsessan Diana) och att dessa låg bakom 911, men utan något som styrker det så är det ändå inte mer än tokerier, oavsett hur många gånger han upprepar det. Med den nivå på faktaunderlag du visar upp här, så kan precis allt passa in i en NWO-konspirationsteori. Där någonstans bör man börja fundera på att läsa någon grundbok i källkritik.
Varför måste du överdriva så förbannat?, bara för att man tycker david icke har flippade teorier om saker och ting behöver inte allt va bullshit. det kan finnas saker i det han säjer som är värda att kolla närmare på, så som att bush famlijen och folk som satt vis makten i romarriket och europa alla skulle härstamma från några fåtal blodband från det gamla babylon samhället. Skull and bones HAR [hur du en vrider och vänder på det] män som sitter på höga hästar runt om i amerika. jag håller för tillfället på att läsa Inside the tomb av alexandra robbins, hon har intervjuat gamla skull and bones medlemar. har inte kommit till kapitlet "secrets of skull and bones" men det ska bli spännande att läsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in