Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Vad jag skrev var "sen tar du bara upp ett av vittnena av någon anledning", vilket är sant. Det finns ett antal vittnen som tas upp i Gage föreläsning. Däremot bara en som hävdar att det lät som åska, men jag har inte påstått nåt annat heller.
Det är INTE sant, det finns bara ETT vittne i din länk du delgav oss och det är Daryl.
Du får din egna skit länk av mig...
http://www.youtube.com/watch?v=bxhGFJaLvEc&mode=related&search=
VAR hänvisar Gage till fler vittnen än Daryl?
TV reportrar som inte finns på plats är inga vittnen.
Citat:
Och du fortsätter med dina påhopp. Jag skulle kunna kalla dig för en insnöad människa som inte begriper bättre, men det gör jag inte. Det finns ingen anledning.
Vi är där vi är just nu därför att du inte kan debattera som en normal människa. Om du lär dig det så har vi inget problem. Påhopp på debattören är lekskolenivå.
Så att ljuga är att debattera som en vuxen. Du är dummare än jag trodde från början.
Citat:
Det är intressant att debattera.
Slå upp ordet debattera då för böveln, du håller på med propaganda.
Du har fortfarande inte svara på mitt påstående om thermiten som Gage tar upp. Det är DIN länk, tål du inte kritik så tycker jag du kan dra.....
Detta duger inte....
Citat:
Han påstår väl snarare att det förekommer smält stål vid användade av thermite, vilket ju säger sig självt.
Eftersom Gage idioten tar upp det då han listar "bevis" på kontrollerad rivning:
Från din skit länk.
Gage listar följande.
Features of controlled demolision:
Sounds of explosions
Rapid onset of destruction
Enormus dust clouds
Pools of molten iron.
(här kommer thermiten in, Gage vet inte i helvet vad han snackar om, är man så jävla dum i huvudet så man tror att det förekommer smält järn då man river hus med kontrollerad sprängning då är det dags att dra ner rullgardinen och ge upp.)
Samma gäller var dom som tror på vad idioten säger.