Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Tycker du är lite OT. De första vittnena pà platsen ser, enligt media, inga vrakrester nàgonstans, känner krutrök, och meddelar att de tror att en bomb exploderat. Skadan i väggen tyder ocksà pà det. Videobilderna av kraschen verkar vara förfalskade (fel datum och tid, t.ex. och solen verkar stà lite làgt = för lànga skuggor kl. 9.37, och eldspyramiden verkar vara Hollywood - 100 meter ut pà gräsmattan.)
Làngt senare meddelas vilka de döda inne i Pentagon var och deras jobb - internrevision och sökning efter försvunna triljoner. Vem säger att de var omutbara eller mutbara? Spelar ingen roll - enklare att mörda dem - om syftet var det.
Och mycket làngt senare meddelas att man hittat flygplansvrakrester inne i Pentagon = gott om tid att manipulera den uppgiften.
Hur vet du att platsen var övervakad nätterna efter kraschen? Och i princip behöver man inte lägga ut nàgra vrakrester alls - det är ju bara foton som visats upp, som kan manipuleras hur lätt som helst.
Du verkar vara en foliehatt som tror pà vilka konspirationer som helst, t.ex. att UBL fixade till det hela. Fullständigt absurt enligt min mening. Varför ville UBL mörda internrevisorer i Pentagon?
Eller var det bara en tillfällighet? De ràkade stà i vägen? Jag tror inte pà sàdana tillfälligheter. Speciellt inte efter en sà urusel rapport som 9/11 Commission hittat pà.
Làngt senare meddelas vilka de döda inne i Pentagon var och deras jobb - internrevision och sökning efter försvunna triljoner. Vem säger att de var omutbara eller mutbara? Spelar ingen roll - enklare att mörda dem - om syftet var det.
Och mycket làngt senare meddelas att man hittat flygplansvrakrester inne i Pentagon = gott om tid att manipulera den uppgiften.
Hur vet du att platsen var övervakad nätterna efter kraschen? Och i princip behöver man inte lägga ut nàgra vrakrester alls - det är ju bara foton som visats upp, som kan manipuleras hur lätt som helst.
Du verkar vara en foliehatt som tror pà vilka konspirationer som helst, t.ex. att UBL fixade till det hela. Fullständigt absurt enligt min mening. Varför ville UBL mörda internrevisorer i Pentagon?
Eller var det bara en tillfällighet? De ràkade stà i vägen? Jag tror inte pà sàdana tillfälligheter. Speciellt inte efter en sà urusel rapport som 9/11 Commission hittat pà.

Vet du då jag är på ett så strålande humör så kör jag frågorna en gång till. Gör åtminstonde ett försök att besvara dem med fakta. Om det fanns gott om tid att plantera vrakrester, bra. Jag köper det om du kan peka ut mellan vilka klockslag "ingen såg".
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Fråga: Du gav inte någon lista på de här revisorerna
Ditt svar: De döda i Pentagon finns listade hos FBI, Internet, etc.
Ok, ta fram den här listan där deras yrken omnämns. Och att ange "internet" som källhänvisning visar hur god kontakt du har med riktiga akademiker.
Fråga: Du har ingen demoleringsexpert som styrker ditt påstående om bomber i Pentagon.
Ditt svar: Hàlet i Pentagon ... massor av olika personer tror inte AA77 orsakade det. Att det helt enkelt sprängdes har aldrig utretts. Konstigt? Det är ju den enklaste förklaringen som de flesta vittnen som var pà plats direkt efteràt tror pà.
Nämnde du någon demoleringsexpert? Nej, du klarade inte av det. Istället hänvisar du till en massa andra foliehattar som baserar sina åsikter på samma lösa grunder som du.
Fråga: Du förklarade inte varför revisorer i Pentagon är fullständigt omutbara när resten av de hundratals personer som måste varit inblandade i konspirationen tydligen håller tyst.
Ditt svar:Omutbara personer mördas naturligtvis ... det finns massor av folk som ställer upp pà det. Och de vet att hàlla tyst. Händer tydligen även i Sverige.
Ditt andra svar
Så man mördar dem genom att bygga in bomber i Pentagon för att senare fejka att ett flygplan flög in i kåken?
Jag vet att du just gav upp på den här punkten. Rakryggade människor skriver att de har gjort fel eller missbedömt saken.
Men jag är fortfarande nyfiken på varför du säger emot dig själv.Återigen. Varför är just Pentagons revisorer omutbara? Du påstod ju förrgår att det var extra lätt att muta anställda i Pentagon. Förklara vad du menar. Och vilka är de här personerna i sverige du dillar om? Vad har de med den här diskussionen att göra? Eller ville du påvisa att det förekommer mutor i sverige? Ja, vi vet det. Är sverige inblandat i 9/11-konspirationen?
Fråga:Du förklarar inte hur man placerar ut flygplansrester utan att någon tycker det är märkligt att man kör dit skrot istället för att göra tvärtom.
Ditt svar: Falska spàr läggs naturligtvis ut när ingen ser det!
När ingen ser det? Platsen svärmar av poliser, brandmän och vittnen sekudner efter kraschen. Ok, ge mig en tidpunkt efter Pentagonkraschen när "ingen såg det". En exakt tidsrymd. Mellan vilka klockslag såg "ingen" att man planterade ut ett par ton vrakdelar? "över natten" är inte ett bra svar. Sitter du och klockar sekunder i en FDR kan du säkert besvara den här frågan med samma exakthet. Hittills har du högst svävande antaganden som du hittat på för att hålla ihop din konspiration.
Edit: tack Erik. Missade hur kul det där var:
Citat:
MUahahahahahaha!!!!