Jag fyller på lite när det ändå gick off-topic.
Om jag skall vara helt ärlig så hade jag inte jublat om någon i det här forumet hade blivit bannad. Även om vi kan ha olika åsikter om saker och ryka ihop då och då så är vi som ett "gäng", var och en med sin speciella karaktär. Jag kan sitta och tänka, - Typiskt Majava att skriva nåt sånt, eller - Okey, Erik i ett nötskal. Men samtidigt skulle det vara lite trist om någon av er lämnade forumet permanent, som i det här fallet.
Jag vet inte hur ni kom på att det skulle ha varit MalmoeSoldier, IP numret kanske? Okey, bryter man mot reglerna så är det inget att tala om, han gjorde bort sig i så fall. Men jag tänker heller inte direkt fira att killen blev avstängd permanent, för det önskar jag inte nån här.
Okey, så fick man det sagt.
Jag får kanske lite mothugg för det här, precis som om jag vore något slags helgon på forumet. Men jag ogillar starkt när man firar att någon åker ut som inte kan vara här och försvara sig.
MalmoeSoldier, det här var för dig.
Tillbaka till ämnet.
Jag satt och funderade på varför planen träffade tornen så olika som de gjorde, har ni någon teori till det?
Själv satt jag och funderade ut en som jag kan posta sen om ni vill.