2016-08-25, 20:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Håller inte med, först såg man till att hon hamnade där och sedan låtsas man att "oj, hon ljög visst"
Som sagt, det här är möjligt men det behövs mer om man med någon säkerhet vill hävda att det verkligen var så.

Citat:
Inte alls, intresset är mycket stort för det är många som inte tror på 9/11 och vill att media gräver i det här. Något ingen media gjort
Jag menar incitament för de som kontrollerar Major Media.
Citera
2016-08-25, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag missförstod ingenting och du svarade inte på frågan som vanligt.. Snyggt slingrat - igen...

Jag gnäller inte. Jag ifrågasätter medias sätt att arbeta samtidigt råkar jag och du veta att media är kontrollerad av några få. Bl.a. Saudiarabien är har stort inflytande över media
Citera
2016-08-25, 20:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Håller inte med, först såg man till att hon hamnade där och sedan låtsas man att "oj, hon ljög visst"

Inte alls, intresset är mycket stort för det är många som inte tror på 9/11 och vill att media gräver i det här. Något ingen media gjort

Om intresset är så stort så är det väl bara att be folk hålla utkik efter henne, kontakta gamla arbetsgivare, höra med hennes släktingar etc? Varför sitta på arslet och vänta på att "media" ska göra jobbet åt er?

Hör med försäkringsbolaget Inter Partner Assistance i Barcelona t.ex. De sparkade henne 2012 när hennes förflutna hann ikapp henne då filmen du skriver om släpptes...
http://www.lavanguardia.com/vida/20120711/54323550906/tania-head-impostora-11-s-despedida-empresa-barcelona.html
Citera
2016-08-25, 20:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag gnäller inte. Jag ifrågasätter medias sätt att arbeta samtidigt råkar jag och du veta att media är kontrollerad av några få. Bl.a. Saudiarabien är har stort inflytande över media

Jo du gnäller som en liten skolflicka - går nåt åt saken istället! Och svara gärna på frågorna du undvikit också. T.ex. vad du har för orsak att påstå att Tanya skulle vara en del av en set-up, vad har du för källa på det? Och nej, jag tror inte svensk eller amerikansk media är kontrollerad från saudiarabien.
Citera
2016-08-25, 20:58
Medlem
Citat:
Om intresset är så stort så är det väl bara att be folk hålla utkik efter henne, kontakta gamla arbetsgivare, höra med hennes släktingar etc? Varför sitta på arslet och vänta på att "media" ska göra jobbet åt er?
Har sökt och hon finns inte, som om hon gick upp i rök
Det finns säkerligen flera som inte önskar att hon blir "undersökt"
Citera
2016-08-25, 21:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har sökt och hon finns inte, som om hon gick upp i rök
Det finns säkerligen flera som inte önskar att hon blir "undersökt"

Hur har du sökt? Har du kontaktat hennes familj? Hennes arbetsgivare? Arbetskamrater? Filmmakarna?
Citera
2016-08-25, 22:58
Medlem
Citat:
Hur har du sökt? Har du kontaktat hennes familj? Hennes arbetsgivare? Arbetskamrater? Filmmakarna?
Jag har sökt men jag vet hur de jobbar så varför lägga ner tid på något som inte går att hitta?
Citera
2016-08-26, 06:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har sökt men jag vet hur de jobbar så varför lägga ner tid på något som inte går att hitta?
Eftersom du uppenbarligen inte vet om hon var en del av en set-up så kunde det ju vara klokt att försöka ta reda på hur det ligger till innan du börjar anklaga henne för det. Men det är tydligt att du inte jobbar så...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-08-26 kl. 07:16.
Citera
2016-08-26, 15:15
Medlem
Citat:
Eftersom du uppenbarligen inte vet om hon var en del av en set-up så kunde det ju vara klokt att försöka ta reda på hur det ligger till innan du börjar anklaga henne för det. Men det är tydligt att du inte jobbar så...

Jag vet
Hur kan jag veta?

Det är lätt att visa att 9/11 är något annat än vad som beskrivits. Detta genom att räkna på vad som händer och som jag försökt visa dig (men som du inte begriper då du verkar ha problem med matten).
När man vet det så förstår man så mycket mer

Är du med?

Angående Tania så var det ett tag sedan jag såg på filmen och kollade upp fakta kring henne men det är ganska uppenbart att hon är "placerad". 9/11 (de som höll i trådarna) hade jätteproblem med anhöriga som krävde utredningar och mer fakta om vad som faktiskt hänt. De gav inte upp så därav tog man till den här metoden

Intressant angående det här är att clintons meljskandal samt att andra läckor som wikileaks presenterar. Dessa bekräftar många av de misstankar man haft och det är massor som nu begriper hur systemet korrumperats
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2016-08-26 kl. 15:20.
Citera
2016-08-26, 19:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag vet
Hur kan jag veta?

Det är lätt att visa att 9/11 är något annat än vad som beskrivits.

Vad bra att det är lätt, gör då det - ingen har ju lyckats hittills...

Citat:
Detta genom att räkna på vad som händer och som jag försökt visa dig (men som du inte begriper då du verkar ha problem med matten).
När man vet det så förstår man så mycket mer
Problemet är inte att du skulle ha räknat fel eller att jag inte skulle förstått - problemet är (som du fått förklarat för dig oräkneliga gånger av mängder av skribenter) att du räknade på helt irrelevanta saker.. Som att försöka bevisa ljusets hastighet genom att räkna ut hur många chokladbollar du kan köpa för femton kronor..
Är du med?

Citat:
Angående Tania så var det ett tag sedan jag såg på filmen och kollade upp fakta kring henne men det är ganska uppenbart att hon är "placerad". 9/11 (de som höll i trådarna) hade jätteproblem med anhöriga som krävde utredningar och mer fakta om vad som faktiskt hänt. De gav inte upp så därav tog man till den här metoden
Jasså - är det bara "ganska" uppenbart nu... Nåja det är ju i alla fall ett steg i rätt riktning att du kan erkänna en sån sak. Då kanske du även förstår varför du måste bevisa dina påståenden och varför det inte är ett dugg underligt att media inte finner något större intresse i saken..
Citera
2016-08-26, 19:50
Medlem
Citat:
Problemet är inte att du skulle ha räknat fel eller att jag inte skulle förstått

Om jag säger att 1 + 1 = 2 så kan du visa hur mycket länkar som helst som påvisar något annat, du kan ändå inte övertyga mig eller någon annan att 1 + 1 skulle vara något annat än 2
Samma med den uträkningen jag visade dig, det är så grundläggande och relativt enkelt att förstå att det går inte att misstolka om man kan räkna
Citera
2016-08-26, 22:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om jag säger att 1 + 1 = 2 så kan du visa hur mycket länkar som helst som påvisar något annat, du kan ändå inte övertyga mig eller någon annan att 1 + 1 skulle vara något annat än 2
Samma med den uträkningen jag visade dig, det är så grundläggande och relativt enkelt att förstå att det går inte att misstolka om man kan räkna
jag skrev ju det - det är inget fel på uträkningen, det är bara ett litet problem med att den är fullständigt irrelevant för WTC, 9-11 och det du försöker bevisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in