Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Jag vet
Hur kan jag veta?
Det är lätt att visa att 9/11 är något annat än vad som beskrivits.
Vad bra att det är lätt, gör då det - ingen har ju lyckats hittills...
Citat:
Detta genom att räkna på vad som händer och som jag försökt visa dig (men som du inte begriper då du verkar ha problem med matten).
När man vet det så förstår man så mycket mer
Problemet är inte att du skulle ha räknat fel eller att jag inte skulle förstått - problemet är (som du fått förklarat för dig oräkneliga gånger av mängder av skribenter) att du räknade på helt irrelevanta saker.. Som att försöka bevisa ljusets hastighet genom att räkna ut hur många chokladbollar du kan köpa för femton kronor..
Är du med?
Citat:
Angående Tania så var det ett tag sedan jag såg på filmen och kollade upp fakta kring henne men det är ganska uppenbart att hon är "placerad". 9/11 (de som höll i trådarna) hade jätteproblem med anhöriga som krävde utredningar och mer fakta om vad som faktiskt hänt. De gav inte upp så därav tog man till den här metoden
Jasså - är det bara "ganska" uppenbart nu... Nåja det är ju i alla fall ett steg i rätt riktning att du kan erkänna en sån sak. Då kanske du även förstår varför du måste bevisa dina påståenden och varför det inte är ett dugg underligt att media inte finner något större intresse i saken..