Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Sant, även om det finns mycket som pekar åt ett håll så kan möjligen slumpen spela än i händerna. Många bäckar små som det heter men någon liten bäck kan ha varit en feltolkning.
Jo, men här verkar det vad jag kan se röra sig om en tragisk person som ville få lite uppmärksamhet och klapp på kinden, men att hon trivdes så bra i den rollen att det hela växte henne över huvudet. Som sagt, hittar du något nytt här, säg gärna till.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Jag tror dock att de lägger störst kraft på att bromsa konspiratörer på nätet. Kanske genom betalda som fått instruktioner hur de skall bemöta skeptiska personer.
Konspiratörer? Du menar väl kritiker av den officiella versionen av hur 9/11 gick till?
OM, det var en false flag så är det självklart så att de bevakar/manipulerar samtliga forum där opposition mot den officiella historieskrivningen riskerar att växa sig stark. Internet-forum och sociala medier inkluderat.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Eventuellt har man möjligen också hantering för att placera ut felaktig information som konspiratörer skall hoppa på
Absolut. Eller varför inte hyfsat korrekt information som sprids av en person som senare exponeras som bedragare.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Var ett tag sedan jag lyssnade på henne så minnet är något dimmigt. Hon pratar bra, nästan som hon är tränad så inte alls omöjligt att hon är placerad för att få folk att titta åt annat håll
Som före detta flygvärdinna, mäklare och snake-oil-säljare har hon säkert haft tillfälle att finslipa sitt säljsnack, något som dessutom är mycket bra att ha till hands som intel-operativ, om det nu är det som hon är när hon är "Rebekah Roth."