2007-05-07, 14:42
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Du SER inte spetsen på skuggan.

Titta på bilden FÖRE innan du ens ser någon skugga. Och titta sen på nästa när skuggan syns. TROR du på fullt allvar att du ser spetsen när spetsen är framme?,
Ja, givetvis. Alla intelligenta tvåfotade varelser håller med mig.
Citera
2007-05-07, 14:43
Medlem
Erik1974s avatar
Det syns tydligt på andra planet också att planet träffar WTC sedan kommer blixten. Det går att dra bild för bild i videon.

http://www.questionsquestions.net/WTC/WTC767images/2ndhitCNNcropped.mov
Citera
2007-05-07, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Det är onekligen begåvningsreserven jag diskuterar med. Spetsen på skuggan? Vad fan pratar du om rent ut sagt? Fattar du inte att du har målat in dig i ett hörn?

Om du tar bilden innan blixten så bildar flygkroppen och skuggan, vad en klocka skulle illustrera 20 över 12. Om planet INTE skulle ha varit framme vid byggnaden borde det där i mitten inte har varit mörkt.

Titta på bilden FÖRE innan du ens ser någon skugga. Och titta sen på nästa när skuggan syns. TROR du på fullt allvar att du ser spetsen när spetsen och planet möts, då hade planet gått in ännu tidigare i tornet, man luras.

Man får titta efter när man ser skuggan av vingarna också, givetvis. Då blir skuggan mer som planet ser ut.

Titta på vilken vinkel skuggan har till exempel, hur står solen?

Och nej, planet är inte framme när blixten uppträder.
Citera
2007-05-07, 14:44
Medlem
portnoys avatar
Någon ny fakta har jag inte, precis som du XCore. Men jag anser att det är stort sett omöjligt att avgöra om "blixten" kommer före kollisionen. Och eftersom jag är mer insatt i flygvärlden än i 911-konspirationsvärlden, så måste jag anta att "blixten" uppstår i träffögonblicket. Det förefaller löjligt med missiler, bomber och dylikt då explosionen som följer är fullt möjlig vid en sådan enorm energi som en B762 avger då den körs in i ett hus i så hög hastighet.
Citera
2007-05-07, 14:44
Bannlyst
Citat:
Det syns tydligt på andra planet också att planet träffar WTC sedan kommer blixten. Det går att dra bild för bild i videon.

http://www.questionsquestions.net/WTC/WTC767images/2ndhitCNNcropped.mov

Kolla min tidigare länk från NOVA.

http://www.911research.dsl.pipex.com/ggua175/nova/
Citera
2007-05-07, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
Någon ny fakta har jag inte, precis som du XCore. Men jag anser att det är stort sett omöjligt att avgöra om "blixten" kommer efter kollisionen. Och eftersom jag är mer insatt i flygvärlden än i 911-konspirationsvärlden, så måste jag anta att "blixten" uppstår i träffögonblicket. Det förefaller löjligt med missiler, bomber och dylikt då explosionen som följer är fullt möjlig vid en sådan enorm energi som en B762 avger då den körs in i ett hus i så hög hastighet.

Men hallå. Vem säger att det är missiler?

Allt jag säger är att det är en blixt före det att planet träffar byggnaden.

Dessutom var inte WTC vilket hus som helst............
Citera
2007-05-07, 14:48
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:

Titta på bilden FÖRE innan du ens ser någon skugga. Och titta sen på nästa när skuggan syns. TROR du på fullt allvar att du ser spetsen när spetsen och planet möts, då hade planet gått in ännu tidigare i tornet, man luras.

Man får titta efter när man ser skuggan av vingarna också, givetvis. Då blir skuggan mer som planet ser ut.

Titta på vilken vinkel skuggan har till exempel, hur står solen?
Jag förstår ärligt talat inte vad du vill komma fram till? Vadå ser inte spetsen på skuggan. Det är klart jag inte gör. Den är ju i direkt kontakt med WTC och planet.
Citera
2007-05-07, 14:49
Bannlyst
Citat:
Jag förstår ärligt talat inte vad du vill komma fram till? Vadå ser inte spetsen på skuggan. Det är klart jag inte gör. Den är ju i direkt kontakt med WTC och planet.

Hur skall du då kunna avgöra om planet och skuggan möts???????????

Det är väl då som planet träffar byggnaden, eller hur?

Suck!
Citera
2007-05-07, 14:49
Medlem
Billows avatar
Citat:
Någon ny fakta har jag inte, precis som du XCore. Men jag anser att det är stort sett omöjligt att avgöra om "blixten" kommer före kollisionen. Och eftersom jag är mer insatt i flygvärlden än i 911-konspirationsvärlden, så måste jag anta att "blixten" uppstår i träffögonblicket. Det förefaller löjligt med missiler, bomber och dylikt då explosionen som följer är fullt möjlig vid en sådan enorm energi som en B762 avger då den körs in i ett hus i så hög hastighet.

Planet är i rörelse (i luften) mot husen medans en flash syns under planet. Så ser mina ögon (och många andras) detta.
Citera
2007-05-07, 14:52
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Men hallå. Vem säger att det är missiler?

Allt jag säger är att det är en blixt före det att planet träffar byggnaden.

Dessutom var inte WTC vilket hus som helst............

Jag har läst många fåniga inlägg om missiler och bomber.

Nej, jag riktar inte all min kritik mot dig. Nu är du lite självisk, lilla gubben.

Du kan ju argumentera vuxet när du inte skriver saker som "Men hallå."

OK, så WTC reagerade särskilt på det? Blanda nu inte in kollapsen i detta. Jag talar om explosionen.
Citera
2007-05-07, 14:53
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Planet är i rörelse (i luften) mot husen medans en flash syns under planet. Så ser mina ögon (och många andras) detta.

Och flashen är då enligt dig, och många andra, vad?
Citera
2007-05-07, 14:53
Medlem
Billows avatar
Citat:
Jag har läst många fåniga inlägg om missiler och bomber.

Nej, jag riktar inte all min kritik mot dig. Nu är du lite självisk, lilla gubben.

OK, så WTC reagerade särskilt på det? Blanda nu inte in kollapsen i detta. Jag talar om explosionen.

Så missiler och raketer är fånigt i terrorsammanhang. På videon visar de bilder under planet och även dom säger att det liknar missiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in