2007-05-06, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Eh? Goddag yxskaft!
Stål mot stål ger det sken som visas på videosekvenserna. Det hoppas jag att du känner till. Exakt samma "blixt" syns där motorerna träffar WTC. Var där missiler i motorerna också?

Missil eller inte, flashen finns där före kollisionen med tornet.
Citera
2007-05-06, 23:57
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Eh? Goddag yxskaft!
Stål mot stål ger det sken som visas på videosekvenserna. Det hoppas jag att du känner till. Exakt samma "blixt" syns där motorerna träffar WTC. Var där missiler i motorerna också?

Klart blixten får ett liknande utseende vid avfyring av missilen som vid kollisionen efteråt. Finns bara en typ av eld i sånna här sammanhang. Man ser först en blixt av eld. Sedan då stålet går in i byggnaden.
Citera
2007-05-06, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg-A1
1) Vilka missiler ger upphov till en sådan stark blixt vid detonation? Ingen jag har sett i allafall.

2)Eftersom det inte ens går att se på de gryniga bilderna var planet börjar, så är tolkningen att blixten uppstår då planet träffar huset den rimligaste.

Inte alls, för det syns tydligt att flashen är före kollisionen. Jag vet inte om det är en missil, men jag vet att den syns före kollisionen, det borde du också se, i min högupplösande video som inte alls är grynig.
Citera
2007-05-06, 23:59
Bannlyst
Citat:
1) Vilka missiler ger upphov till en sådan stark blixt vid detonation? Ingen jag har sett i allafall.

2)Eftersom det inte ens går att se på de gryniga bilderna var planet börjar, så är tolkningen att blixten uppstår då planet träffar huset den rimligaste.

Du kanske inte har sett alla missiler? Men du medger det i alla fall.

Min video är inte grynig alls.
Citera
2007-05-07, 00:00
Bannlyst
Men VILL man inte se så.............
Citera
2007-05-07, 00:01
Medlem
Billows avatar
Citat:
. Nja ser man missiler i tv filmade från krig så tycker jag det är en rätt rejäl flamma som blixtrar till. Se bara på de mindre raketer som skjuts iväg från land. Till och med där glimtar ett ljus-sken till ordentligt då de avfyras.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Min video är inte grynig alls.

Du menar inte http://portland.indymedia.org/en/2003/12/275927.shtml hoppas jag? Den uppfyller alla mina krav på att kallas "grynig".
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
från och med nu flyttar jag inte OT till "Övrigt"-tråden, jag raderar. Upprepat OT kommer leda till tillsägelse.

SLOB,
moderator

Okey, jag fattar!

Det blev för mycket tjat hit och dit.
Citera
2007-05-07, 00:02
Bannlyst
Citat:
Du menar inte http://portland.indymedia.org/en/2003/12/275927.shtml hoppas jag? Den uppfyller alla mina krav på att kallas "grynig".

http://thewebfairy.com/911/flyingpig/hires-firsthit.xvid.avi
Citera
2007-05-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
. Nja ser man missiler i tv filmade från krig så tycker jag det är en rätt rejäl flamma som blixtrar till. Se bara på de mindre raketer som skjuts iväg från land. Till och med där glimtar ett ljus-sken till ordentligt då de avfyras.

Är blixten från en position på huset eller från planet? Och hur har man bestämt att så är fallet?
Citera
2007-05-07, 00:04
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Nå. Var där missiler i motorerna också? Det blixtrade ju vid träff med WTC.
Citera
2007-05-07, 00:05
Medlem
Billows avatar
Citat:
Är blixten från en position på huset eller från planet? Och hur har man bestämt att så är fallet?

På den Google video som är postad tidigare på tråden ser man från sidan hur blixten är från planet. Och även en bit ifrån huset. Det syns tydligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in