2007-05-06, 23:47
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Men det spelar ingen roll hur många filmer du länkar till. Bildserien jag länkade visar tydligt att skuggan går hela vägen till planet innan blixten kommer. Det går inte att förneka. Säg i varje fall att den är förfalskad eller något!

Problemet är att bilderna har inte någon bra vinkel. Vill man ha en riktig syn på det här så är videon mycket bättre. Där syns det väldigt tydligt.
Citera
2007-05-06, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Problemet är att bilderna har inte någon bra vinkel. Vill man ha en riktig syn på det här så är videon mycket bättre. Där syns det väldigt tydligt.

Precis.
Citera
2007-05-06, 23:50
Medlem
Billows avatar
Ja !! Därför är videon perfekt bevismaterial !!
Citera
2007-05-06, 23:50
Medlem
Erik1974s avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Min bildserie visar nåt annat!
Vilken bildserie?

Citat:
Och det är ingen annan som säger att inte flashen inte är före kollisionen.
Ingen annan? Där är ni i minoritet grabben.

Jag kan inte fatta att ni inte bara kan acceptera att det är stål som möter stål. Obegripligt.
Citera
2007-05-06, 23:52
Medlem
Billows avatar
[quote=Erik1974]
Citat:
Vilken bildserie?

Jag kan inte fatta att ni inte bara kan acceptera att det är stål som möter stål. Obegripligt.

Jag såg då inget stål i luften där planet var som mötte stål. Däremot en blixt. Vi är ingen minoritet. Vi är trotts allt många som ser blixten först.
Citera
2007-05-06, 23:52
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Talar du om andra planet?

OK. Om nu video talar så bra. Varför syns på INGENTING under planet i video som visat planet rakt framifrån. Är det en "plattmissil" beställd på netonnet på avbetalning?
Citera
2007-05-06, 23:54
Bannlyst
[quote=Erik1974]
Citat:
Vilken bildserie?

Jag har länkat till ett flertal bildserier som visar skuggan och att flashen inträffar före kollisionen.

Du skulle nog titta på Loose change och 911 Mysteries del 1, så får du video där skuggan visas noggrant också.

Det där med flashen behöver man knappast ens argumentera om, för det märks tydligt att den är före kollisionen.
Citera
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Talar du om andra planet?

OK. Om nu video talar så bra. Varför syns på INGENTING under planet i video som visat planet rakt framifrån. Är det en "plattmissil" beställd på netonnet på avbetalning?

På google videon visar de en bild under planet. På avstånd kan själva missilen synas dåligt tills den skjuts iväg. Så syns en blixt.
Citera
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:

Jag såg då inget stål i luften där planet var som mötte stål. Däremot en blixt. Vi är ingen minoritet. Vi är trotts allt många som ser blixten först.
Eh? Goddag yxskaft!
Stål mot stål ger det sken som visas på videosekvenserna. Det hoppas jag att du känner till. Exakt samma "blixt" syns där motorerna träffar WTC. Var där missiler i motorerna också?
Citera
2007-05-06, 23:55
Bannlyst
Just därför så ville man avfärda den som en solglimt eller reflektion ett tag.
Citera
2007-05-06, 23:56
Medlem
SLOBs avatar
från och med nu flyttar jag inte OT till "Övrigt"-tråden, jag raderar. Upprepat OT kommer leda till tillsägelse.

SLOB,
moderator
Citera
2007-05-06, 23:56
Medlem
Citat:
Det är för tydligt för att man ska kunna ta fel på att inte blixten kommer först. Den kommer först. Tycker många samma sak är det ofta rätt. Missilen bidrog till större förödelse än endast planet hade gjort.

1) Vilka missiler ger upphov till en sådan stark blixt vid detonation? Ingen jag har sett i allafall.

2)Eftersom det inte ens går att se på de gryniga bilderna var planet börjar, så är tolkningen att blixten uppstår då planet träffar huset den rimligaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in