2014-08-26, 15:27
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Vad har du för fysik? menar du att stolparna "knuffades" ner så som de gör på filmen jag jag postade när flyget flög in mot byggnaden?

Se bilderna på dem istället för att se en animation. Då ser du precis vad som hände med dem.

Och kommer du NÅGONSIN erkänna att en punkt har blivit besvarad? Eller kommer du fortsätta peppra på med nya?
Citera
2014-08-26, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så länge du hänvisar till "sunt förnuft" (som vid gransking visat sig innebär att du får hitta på fysik, förneka uppgifter, hitta på uppgifter och ljuga) så är det inte så stor idé att prata med dig. Kom tillbaka när du beredd att erkänna objektiva fakta.

Då frågar jag väl igen då vilken "objektiv fakta" du pratar om? Att du tror att människor är stryktåligare än kevlar är ingen fakta utan rent trams givetvis.
Citera
2014-08-26, 15:43
Medlem
Citat:
Se bilderna på dem istället för att se en animation. Då ser du precis vad som hände med dem.

Och kommer du NÅGONSIN erkänna att en punkt har blivit besvarad? Eller kommer du fortsätta peppra på med nya?

Det jag undrar av dig är inte så svårt, klarar en boeing köra in i en lyktstolpe i en hastighet av 800 km/h
Citera
2014-08-26, 15:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det jag undrar av dig är inte så svårt, klarar en boeing köra in i en lyktstolpe i en hastighet av 800 km/h

Jag tror det men jag vet inte, fortfarande är det dock fullständigt komplett totalt irrelevant med tanke på att denna Boeing mindre än en sekund senare hade kraschat in i Pentagon. Övergår det verkligen din mentala kapacitet att förstå detta? Jag tror faktiskt inte det, jag tror du bara vägrar acceptera att du kan ha fel..
Citera
2014-08-26, 15:47
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Ja. Jag kan inte vid min värld förstå att detta inte har framgått redan?
Citera
2014-08-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ja. Jag kan inte vid min värld förstå att detta inte har framgått redan?
Med andra ord så om du skulle få bevis på att ett plan inte klarar det så kommer du ändra dig angående om det verkligen var en boeing som körde in i Pentagon?
Citera
2014-08-26, 16:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Med andra ord så om du skulle få bevis på att ett plan inte klarar det så kommer du ändra dig angående om det verkligen var en boeing som körde in i Pentagon?

OK, du är dum i huvudet på riktigt!
Sista gången då: Det spelar ingen roll eftersom flygplanet smällde in i Pentagon mindre än en (1) sekund senare!
Citera
2014-08-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, du är dum i huvudet på riktigt!
Sista gången då: Det spelar ingen roll eftersom flygplanet smällde in i Pentagon mindre än en (1) sekund senare!
Hur räknar du när du säger mindre än en sekund senare?
Citera
2014-08-26, 16:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Precis likadant som jag gjorde i inlägget jag skrev till dig kl 15:19 idag....

Cirka 200 meter från Pentagon stod den första stolpen som träffades enligt vad jag läst.
Flygplanet flög i 530 mph, vilket är 236.9312 meter/sekund.

Alltså tog det strax under en sekund....

Citera
2014-08-26, 16:10
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Snake hann före....

Oavsett om planet inte klarar det så skulle planet såklart fortsätta rakt fram enligt Newtons första lag.

Berätta nu mer om den här missilen som är byggd för att klara dessa lyktstolpar, samtidigt som den är lastad med kroppsdelar och vrakdelar, samt kamouflerad att likna en Boeing 757? Det låter jättespännande!
Citera
2014-08-26, 16:11
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Läser du ens svaren du får?
Citera
2014-08-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Precis likadant som jag gjorde i inlägget jag skrev till dig kl 15:19 idag....

Cirka 200 meter från Pentagon stod den första stolpen som träffades enligt vad jag läst.
Flygplanet flög i 530 mph, vilket är 236.9312 meter/sekund.

Alltså tog det strax under en sekund....

Det är något mer än 200 meter, nästan 300 meter om man räknar lågt. Dessutom så när luftmotståndet är så stort så bryts planets vingar sönder mycket snabbt. Brand uppstår omedelbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in