Citat:
Så här skriver du...
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Precis Windsor var en äldre, sämre byggnad med enbart ett stålskal. Inget sprinklersystem fanns och elden härjade bra mycket längre än WTC 1,2 och 7 över 10 gånger längre tom. Föll den ihop som ett korthus i freefall? Nej givetvis inte för det gör helt enkelt inte byggnader av ens mycket led.
Huset var framför allt gjort av betong. Är det så svårt att få in i din pårökta skalle?
Betongdelen stod kvar och den delen som var gjord av stål kollapsade. Så din jämförelse med 1 WTC,2 WTC och 7 WTC är så jävla illa.
Hur något kan bli skadat av för "mycket led" det har jag ingen aning om.
Och i nästa stycke skriver du...
Citat:
Vad Windsor dock gjorde var att kollapsa likt alla andra byggnader gjort före den och efter den om man plockar bort 9/11 och det är i enlighet med fysikens lagar så något ens i närheten av freefall ser vi inte, nej tvärtom vad vi ser är en kollaps där branden härjar som värst, precis vad vi borde ha sett den 11 september.
Och helt plötsligt har den kollapsat???
Och du jämför fortfarande betongbyggnaden med stål byggnader. ingen vettig människa som håller sig nykter skulle gjort den jämförelsen då det gäller hållfasthet. Men en pårökt foliehatt har tydligen inge problem med det.
Citat:
En forskare som har polarisen som sin specialitet skulle jag inte få jobbet som byggnadsingenjör.
Du menar att seriösa forskare inte är experter?
Jag har registrerat 2 namn på den sidan och dom har ännu inte tagits bort. Det är påhittade namn från påhittade skolor och med utbildningar som inte på något vis har med 9/11 att göra.
Så dina "experter" "seriösa forskare" eller "människor" är icke relevanta så länge dom inte har utbildning i det ämnet handlar om. Finns ingen automatik i tex att en arkitekt kan allt om beräkningar i hållfasthet. Det är därför dom lämnar jobbet till en byggnadsingenjör då det skall räknas på hållfasthet.
Citat:
Jo då, du har ju skrivit att alla fall är symmetriska och det är dom inte alls det syns på bilderna jag länkat till tidigare. Bara ett ord du snappat upp på din utbildning från highschool of youtube.
Förstår du inte ordet "mest" så får du köpa dig ett lexikon lilla vän.
Sista chansen för dig att skärpa till dig nu innan jag sätter dig på ignore för är fortfarande helt övertygad om att du är ett troll och du gör precis ingenting för att försöka motbevisa detta.
Sista chansen för dig att skärpa till dig nu innan jag sätter dig på ignore för är fortfarande helt övertygad om att du är ett troll och du gör precis ingenting för att försöka motbevisa detta.
Där säger man symmetriskt bara för att dom skall beskriva det som en CD. Vilket det inte finns några bevis för. ja du har ju hävdat att Niels Harrit hade förklaringen till dom tysta bomberna vi inte kan höra på filmerna på rasen. Men han var inte till så stor nytta då han beskrev att det krävdes hundratals ton med konventionella sprängmedel för att få husen att kollapsa. Sen dess har du inte nämnt Niels Harrit en enda gång. Duger han inte längre som sanningsvittne? Har Niels Harrit fel i när han säger att det krävs hundratals ton konventionella sprängmedel för att få husen att kollapsa? Enkel fråga att svara på, så vida detta inte är för pinsamt för dig!
Det handlar om kollapsen, planen och själva impact hade nada med det att göra. Vi kan ju alltid prata om WTC 7 annars och jämföra eld? Nähä nä inte det.