Citat:
Ursprungligen postat av Neozz
Du kanske tycker det bra med delar men inte jag serrö och DET finns bevis vad som flög in där, och du bara trycker på att du sitter med dom hetaste tipsen.
Lägg fram några bevis då? Kan du inte lägga fram bevis som visar vad som "egentligen" flög in i Pentagon? Hittills har du inte kunnat lägga fram ett enda bevis som styrker att det var något annat än Flight 77.
Citat:
Bara för att jag sa att det bra att dom har identifiera "passagerare" så köper jag inte att ett plan flög in där. Det kan vara folk som jobba där, påhittade, you name it. För jag har inte sett ett plan flyga in där och jag vet att ni har försökt "bevisa" det men men... Testa bevisen mot en yrkesman?
Okej, makes sense. Nu har jag sagt ett flertal gånger att det specifikt handlade om passagerare från Flight 77. Men du är alltså en av dessa hardcore konspirationsteoretiker som hävdar att även passagerarnas identiteter är påhittade? Härligt.
Citat:
Vet du inte vem William Rodriguez blev intervjuad av hmmm det va ett exemple på hur man väljer sina vittnen på båda sidor, kom igen nu! Tror du att konspirationsmakarna bara väljer sina vittnen?
Jag vet mycket väl vem William Rodriguez är. Jag förstår dock inte vad en person som befann sig i ena tornets källare har med flygkraschen vid Pentagon att göra.
Nej, inte alltid. Konspirationsteoretiker behöver inte alltid välja ut sina vittnen. Ibland väljer man att bara använda vittnesmål ur sitt sammanhang genom att lämna viktiga delar ute.
Konspirationsteoretikerna i det här fallet har dock valt ut exakt vilka vittnen som ska finnas med i filmen. Som sagt, de har fullständigt ignorerat den stora majoriteten vittnen som säger att de såg flygplanet krascha in i Pentagon. De har även valt att avfärda vittnen som lögnare och/eller en del av konspirationen om vittnet i fråga inte delade deras åsikter. De intervjuade alltså personer som de därefter valde att att avfärda. Är det ärligt? Hur många gånger ska jag behöva upprepa det här?
Citat:
Jag läser, tittar, tänker på alla era inlägg, försöker svara på dom på bästa sett men ni skiter i mina frågor med verkar funka så.
Jag tycker vi svarar ganska bra på alla frågor och påståenden som du kastar. Du svarar däremot inte lika bra på responsen som du får på dina frågor och påståenden, utan då kastar du helt enkelt lite mera. Till exempel, hur var det nu med vittnen som säger att de såg en missil träffa byggnaden? Eller en Global Hawk? Eller såg flygplanet försvinna över Pentagon istället för att krascha?
Citat:
Ok vad är din källa. Offentligt anställ polis ? Bush? Ryan owens? 911 rapporten? Hur kan killar som flygit mer plan än du ätit bröd bli så hårt dissade av dig och dina radarpolare här? jag tror på yrkesmän
Jag tror på sådant som kan bevisas. Du vet, fysiska bevis och fakta. Jag har presenterat väldigt mycket i mina senaste inlägg men det verkar inte vara något som biter på dig. Du håller dig fortfarande till att
"Jag tror ändå inte på er, trots fysiska bevis, identifierade passagerare och vittnen. Allt är fejkat."
Av ren nyfikenhet. Vad är det för fel på Ryan Owens, anser du?
Citat:
Nej men sett och läst att planet inte flög in på södra sidan av columbia pike utan ovanför navy annex
då stämmer inte det som sagt i sagan 911.
Du har fortfarande inte lagt fram hållbara bevis på att det stämmer. Nej, filmen The Pentagon Fly-Over är inte hållbar och jag har gått igenom det tidigare.